Re: Nieoczekiwana zamiana miejsc...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nieoczekiwana zamiana miejsc...
Date: Tue, 6 May 2008 22:29:45 +0200

Dnia Tue, 6 May 2008 22:29:17 +0200, Kalinka napisał(a):

> ...Przyszedł synek (3 lata) do mnie i mówi: Ty jesteś Kamilek a ja jestem
> mama. Powiedziałam OK. No i w tym momencie zachowywaliśmy się pełniąc
> zamienne role. Miałam okazję przekonać się jak synek odbiera moje zachowanie
> wobec niego. Jak to miło popatrzeć, jak synek po skończonek zabawie mówi, że
> trzeba posprzątać rozsypane zabawki. Nieukrywam zaskoczenia, bo przecież jak
> jest sobą to nie zawsze chce mu się sprzatać.
> Na dobranoc masuję mu czasem stópki. Mówi, że go bolą, choć wiem, że czesto
> udaje (bolały go wcześniej no i tak mu zostało), teraz była zamiana. Mówię:
> [...]

Fajne :-)
Jaka szkoda, że nie wpadłam na to, kiedy moje dziewczynki były małe...
Można się rzeczywiście w prosty sposób dowiedzieć tyle o własnym dziecku,
zanim ono samo potrafi wyartykułować ważne dla nas rzeczy :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.