Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi

151. Data: 2010-12-28 11:40:15

Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
news:4d19bff7$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
>
> Fakro i Hewalex robią u siebie kolektory. Jest jeszcze kilka mniejszych
> które także mają swoją produkcję.
> Twoje wątpliwości i niewiedza świadczą tylko o tym że nie masz w tym
> temacie żadnej wiedzy, wyszukujesz w necie tylko to co ci się przydaje na
> uprawianie propagandy i trolowanie.
> Więc daruj sobie dalsze drążenie tego tematu.

Wiedzą popisałeś się juz na elektrodzie. Najpierw niedowierzałeś, a potem
jak zabrakło argumentów zarzuciłeś "rozcieranie gówna papierem po całym
zadzie" gościowi, który obliczył że taniej mu wychodzi grzać wodę
przepływowo.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic988241-180.htm

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

152. Data: 2010-12-28 12:02:21

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak zabrakło argumentów zarzuciłeś "rozcieranie gówna papierem po całym
> zadzie" gościowi, który obliczył że taniej mu wychodzi grzać wodę

Z braku własnych argumentów na to co napisałem ci wyżej szukasz pośpiesznie
haków po necie.
Zaiste śmieszny jestes człowieku. Mógłbym tu podać dziesiątki takich linków
w twoich dyskusjach gdzie jeżdzą po tobie jak maszynką bo baranie ale nie
zniżam się do twojego poziomu.
Zresztą widzę że wcale nie przeczytałes całości z linku i masz blade pojęcie
o co chodzi w całości.

Marek

153. Data: 2010-12-28 13:10:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokaż mi ofertę kompletnej instalacji z robocizną za rozsądne pieniądze.

Nie jestes przeciez jego klientem.

154. Data: 2010-12-28 13:42:40

Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Nie jestes przeciez jego klientem.

Masz mi wyczyścić monitor bo kawą przez ciebie oplułem :)

Marek

155. Data: 2010-12-28 15:03:59

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-28 09:43, Panslavista pisze:
> "Jan Werbinski"<jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
>
> Zapominacie, że elektrownie wiatrowe, solary i pompy ciepła wraz z
> akumulatorami ciepła dają pełną niezależność od dostaw i cen energii.
> A ty Wierzbiński powiedz jak opłacalność będzie wyglądała przy
> podwójeniu ceny energii w 2011 roku?

Drugi raz pada tutaj stwierdzenie, że solary i pompy ciepła
*dają pełną niezależność od dostaw i cen energii*.
Podajcie wreszcie w jaki sposób się to dzieje?
Oczywiście nie pytam o napędzaniu całej instalacji agregatem, bo paliwo
nie jest darmowe.Elektrownie wiatrowe zgoda, ale solary nie dadzą prądu
i same z siebie bez prądu nie działają, jeszcze większa zależność od
prądu jest przy pompach ciepła.
Wytłumaczcie,albo przestańcie pier........ bzdety.

156. Data: 2010-12-28 15:14:39

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
prądu jest przy pompach ciepła.
Wytłumaczcie,albo przestańcie pier........ bzdety.
======================

Wiesz. Jak się jest frajerem, co przepieprzył 10 000 zł na solary, to się
wstyd przyznać i na wszelkie sposoby się racjonalizuje wydatek. Nawet
niektórzy w tym celu wybudowali basen w ogrodzie. Nie wiem po co komu basen
2x3 metry? No chyba że do wykorzystania ciepła z solarów. Żeby się szybciej
zwracały.

157. Data: 2010-12-28 15:16:33

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-28 16:03, Dawid pisze:
No chyba, że wszystko razem.
Tylko wtedy to tak jak z mlekiem, żeby napić się szklaneczkę muszę kupić
gospodarstwo i krowę.Totalna bzdura.

158. Data: 2010-12-28 15:48:58

Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warzywa myje się w zimnej lub letniej wodzie.

A pomidory ?
Słyszałeś coś o blanszowaniu ? ;)

159. Data: 2010-12-28 19:13:19

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodajmy zatem posiadaczy solarów.

Posiadacze solarow wiedza, ze to banialuki, dla tego maja solary.

Pozdro.. TK

160. Data: 2010-12-28 19:17:40

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Posiadacze solarow wiedza, ze to banialuki, dla tego maja solary.

Zasada konsekwencji w psychologii oznacza że nawet w przypadku błędnego
wyboru osoba racjonalizuje i szuka argumentów potwierdzających ten wybór.
Dopiero przekroczenie masy krytycznej argumentów przeciwnych powoduje zmianę
zdania.

Ja wyboru jeszcze nie dokonałem. W każdej chwili mogę kupić solary. Mało
tego. Ja chcę je kupić, tylko jeszcze nie po tej cenie. Nie muszę
racjonalizować. A Ty?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

DOBRYM LUDZIOM...