Nieprzyjemny zapach z buzi!

11. Data: 2004-06-21 08:44:00

Temat: Re: Nieprzyjemny zapach z buzi!
Od: "taki_tam_user" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy problemem bedzie dieta? jadam duzo, tlusto, czesto i niezdrowo...no i
> czasami tez pozna pora...tak kolo 23.00, czy zmiana trybu zywienia moze
> pomoc?
> pozdro

Ja jednak obstawał bym TEŻ przy powyższym - czyli tym, że przyczyną
przykrego oddechu mogą być problemy trawienne. Tak jak napisałem w pierwszym
mailu:
1) przede wszystkim zdrowe, lekko strawne jedzonko: warzywa, owoce, kasze,
ryż
2) mięso i inne tłuste rzeczy nie częściej niż raz w tygodniu
3) jak najmniej papierosów, alkoholu, chipsów, bardzo ostrych sztucznych
rzeczy, fastfoodów i gazowanych słodkich napojów
4) przynajmniej 2 litry świeżej wody pitej małymi łyczkami w ciągu dnia
5) wieczorem bez cherbaty, kawy i posiłki tylko lekkie a na 1-2h przed snem
najlepiej nic nie jeść.

Pozdr!

12. Data: 2004-06-21 08:46:32

Od: "teofils_master" <t...@w...plNospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taki_tam_user" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

>Tak jak napisałem w pierwszym
> mailu:

dzieki za rady, sprobuje sie zastosowac :)
ale nie wiem czy wytrzymie dluzej niz tydzien :P
bedzie ciezko, ale bez poswiecenia przeciez niczego sie nie osiagnie :)

13. Data: 2004-06-21 09:11:35

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4) przynajmniej 2 litry świeżej wody pitej małymi łyczkami w ciągu dnia
> 5) wieczorem bez cherbaty, kawy i posiłki tylko lekkie a na 1-2h przed

oczywiście przyczyn może być dużo, zaburzenia trawienia też, ale wiele wiele
innych. Myślę że bez oglądania się nie obejdzie
Piotr

14. Data: 2004-06-21 13:05:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message

> Owszem, są jednostki chorobowe, dotyczące brzucha nawet, w których
> objawem jest foetor ex ore. Ale o ile pamiętam żadna z nich nie dotyczy
> żołądka jako takiego (oczywiście mogę się mylić).

a reflux??

iwon(k)a

15. Data: 2004-06-21 13:25:34

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> m. (nie stomatolog:) )
> m. (nie internista :) )

to jak w tej bajce: za 7gorami, rzekami, kamykami, stodolami,
truskawkami....

;) nie moglam sie oprzec

quirky

16. Data: 2004-06-21 13:27:41

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 08:05:13 -0500, Iwon(k)a wrote:

> a reflux??

Mógłbym się czepiać i pisać, że nie piszesz jaki refluks (bo refluksów
ci dostatek w człowieku - choćby pęcherzowo-moczowodowy), jak rownież
przytaczać różne cytaty z książek, ale nie będę, bo - jak już pisałem -
na brzuchu znam się o tyle o ile, bo się nim nie zajmuję.
Nie uczono mnie o niczym takim (znaczy nieprzyjemnym zapachu z ust jako
objawie choroby żołądka), a jeśli nawet uczono, to pewnie zapomniałem.
Proszę mnie za to bardzo nie poniewierać:)

A pastę do zębów nadal polecam:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

17. Data: 2004-06-21 13:42:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 15:25:34 +0200, quirky wrote:

> to jak w tej bajce: za 7gorami, rzekami, kamykami, stodolami,
> truskawkami....
>
> ;) nie moglam sie oprzec

:) Bo tu taki ktoś jeden podpisuje się (nie lekarz) i mi się
skojarzyło:)

18. Data: 2004-06-21 14:11:02

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> [...]
> takim (znaczy nieprzyjemnym zapachu z ust jako objawie choroby
> żołądka), a jeśli nawet uczono, to pewnie zapomniałem. Proszę mnie

mozna sprobowac z kefirem i witamina B6 - w archiwum tej grupy
znalazlam taka 'kuracje' na nieprzyjemny zapach z ust.

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

19. Data: 2004-06-21 14:55:30

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam zdrowe zęby, a mimo to nieprzyjemny zapach z buzi.

Mój mąż też to przerabiał.
Porady jakie dostał na grupie psm nie bardzo zdały egzamin.
W końcu prawie na siłę pognałam chłopa do lekarza ;).

Lekarz zasugerował, że to jednak jakieś przyczyny
jelitowo - żołądkowe i przepisał lek, który faktycznie
przyniósł efekt. Od tego czasu - 10 miesięcy - sprawa
przykrego zapachu z ust już nie wróciła.

Jak tylko przypomnę sobie nazwę tego leku to napiszę.
Słyszałam że pomaga stosowanie zwykłego środka
osłonowego, jakim jest Lacidofil, bądź pochodne.

- cloudic -

20. Data: 2004-06-21 15:35:27

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) Bo tu taki ktoś jeden podpisuje się (nie lekarz) i mi się
> skojarzyło:)

hahhaha
no wiesz musze sie zabezpieczyc
niech moi "pacjenci" maja swiadomosc, ze rad udziela im np: ekonomistka :)
ale juz koniec zartow, bo wedlug nowego opisu grupy - to co teraz robie
jest zabronione :) - tez nie moglam sie oprzec hahaha :)

Stenty
Stopy - krosty i potliwość
EKG
Rape Video 5414