numer choroby 170

1. Data: 2004-06-20 15:04:12

Temat: numer choroby 170
Od: rsharry <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam pytanie jak w temacie, co oznacza numer choroby 170, wypisany na
zwolnieniu lekarskim.

rsharry

2. Data: 2004-06-20 15:32:07

Temat: Re: numer choroby 170
Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:40d5a773@news.home.net.pl
użytkownik: *rsharry* napisał(a):

> mam pytanie jak w temacie, co oznacza numer choroby 170, wypisany na
> zwolnieniu lekarskim.

A ja rozszerzę to pytanie: czy jest jakaś strona www albo program, które
będą podawać chorobę na podstawie nr? Dobrze by było jakby to działało
również w druga stronę.
Big Jack

--
//////
( o o) GG: 660675

3. Data: 2004-06-20 15:57:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 17:32:07 +0200, Big Jack wrote:

> A ja rozszerzę to pytanie: czy jest jakaś strona www albo program, które
> będą podawać chorobę na podstawie nr? Dobrze by było jakby to działało
> również w druga stronę.

Pogugluj na temat klasyfikacji ICD 10. Kilka miesięcy temu ściągnąłem
plik excella z kompletną klasyfilkacją.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

4. Data: 2004-06-20 18:20:37

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał:

> [...]
>
>A ja rozszerzę to pytanie: czy jest jakaś strona www albo program, które
>będą podawać chorobę na podstawie nr? Dobrze by było jakby to działało

http://medyczne.com/icd10/ - tu masz wyszukiwarke kodow icd-10
(chorob)

Nie ma choroby 170, zapewne chodzi o I70 albo J70

I70 - Miazdzyca
J70 - Choroby układu oddechowego wywołane innymi czynnikami
zewnętrznymi

GG: 1420703

Pogadaj z maszyna: http://medyczne.com/robot/
ICD-9,ICD-10,LEP: http://medyczne.com/

5. Data: 2004-06-20 18:26:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2004 18:20:37 GMT, Artur Makowski MD wrote:

> http://medyczne.com/icd10/ - tu masz wyszukiwarke kodow icd-10
> (chorob)

O - przyda się:) Do FAQa z tym:)

m.