Re: Nierzetelne media?

Data: 2006-11-16 11:44:40
Temat: Re: Nierzetelne media?
Od: "elGuapo" <e...@v...pl>

tomla wrote:

> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> e tam , wybaczac trzeba wszystkim, nienawisc tylko niszczy niezaleznie od
> tego jak uzasadniona by nie byla.

1) Utożsamiasz wybaczenie z niespalaniem siebie samego szkodliwymi
emocjami. To nie jest jedno i to samo.
2) Zgodziłbym się z jednym wszakże zastrzeżeniem. Gdy bandzior mnie
okradł, ale po kradzieży nie mam już specjalnie szansy z życiu na
niego ponownie trafić, albo - jeszcze lepiej - niechby i faktu
kradzieży się uparcie wypierał, ale nie okradał już więcej
nikogo, to oczywiście nie ma sensu marnować swojego życia na
ściganie go i zmuszanie do poniesienia konsekwencji popełnionej mi
kradzieży. Zupełnie jednak sprawa inaczej wygląda, gdy nie dość,
że złodziej mnie okradł, to kradziezy się wypiera i jeszcze cały
czas okrada dalej. Wybaczenie mu w takiej sytuacji to absurd po prostu,
zaś z taką właśnie sytuacją mamy do czynienia obecnie. Komuchy z
KORnikami podzielili się Polską*) i pasożytują na niej 'wybaczanie'
im tego byłoby de facto sankcjonowaniem zbrodni i sprzyjaniem jej.

*) Oczywiście nie jest tak, iż każdy kto w Polsce coś znaczy ma na
pewno rodowód PZPRowski lub KORowski, ale sojusz PZPRu i KORników
jest kamieniem węgielnym mającym spory wpływ na obecny wygląd
rzeczywistości. Oczywiście także w miarę upływu czasu ów sojusz
się przepoczwarza, podobnie jak firma General Electric Ad 1950 to
zupełnie co innego, niż GE AD 2006 i może ze swoją poprzedniczką
nie mieć jednej śrubeczki wspólnej.

Pozdrawiam
NeG