Nieświeży chleb

41. Data: 2006-12-01 22:11:12

Temat: Re: Nieświeży chleb
Od: akata <s...@d...cz> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Dec 2006 13:00:09 +0100, medea napisał(a):

> Można nakarmić nim ptaki, zwłaszcza w sezonie zimowym sprawdza się ten
> pomysł :-).
>
> Pozdrawiam
> Ewa
Ptaki żywią się ziarnem, pieczywo powoduje u nich
przewlekłą biegunkę. Sama dowiedziałam się o tym
niedawno od pani zoolog.

Pozdrawiam!

Akata

42. Data: 2006-12-01 22:28:58

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pokroić lub podrobić (pokruszyć) - dosuszyć - ptakom na zimę.

Pieczywo szkodzi ptakom. Należy je karmić ziarnem.

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
Bywają ludzie, co do których i Pan Bóg żałuje, że ich stworzył.
(Voltaire)

43. Data: 2006-12-01 22:58:40

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

dippi wrote:

> Ja kupuję chleb głównie do robienia kanapek do pracy, w końcu nie
> wszędzie mają mikrofalówki.

Każdy może mieć :) Mikrofalówka ze sterowaniem elektronicznym i grilem -
193 zł. 10 osób zrzuca się po 2 dychy i po problemie. U nas zrzuciło się
nawet mniej. Wydanie 30-40 zł to nie wydatek - a sprzęt na miesiące - do
kilku lat nawet :) Jeden zrobi pizze, drugi przyniesie obiad, itd.
Zwraca się w zdrowiu. Zywienie się kanapkami nie wychodzi na zdrowie.
Ciepły posiłek w środku dnia, to jest to ! Wyobraź sobie ciepłą domową
zupkę czy gołąbki - w pracy.
Leszek

44. Data: 2006-12-01 23:06:39

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Leszek wrote:

> Zywienie się kanapkami nie wychodzi na zdrowie. Ciepły posiłek w
> środku dnia, to jest to ! Wyobraź sobie ciepłą domową zupkę czy
> gołąbki - w pracy. Leszek

A ja mam bufet w pracy, dziś jadłem gulasz z dziczyzny (chyba dzika),
kopytka i bigos. :P Całe 12zł to kosztowało i nie żadna garkuchnia
tylko normalny bar gdzie gotują na bieżąco.

Polecam, budynek ZPR/Super Ekspres przy Jubilerskiej/WWA. Zapytaj o
bufet każdy Ci powie gdzie. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

45. Data: 2006-12-01 23:23:29

Od: "Marble" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bój bidy...
Oh wzruszyla mnie twoja historia, szkoda tylko, ze kolo d... mi
przeleciala:)

46. Data: 2006-12-02 08:29:12

Od: "stanley" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"dippi" wrote:
> Żadnej coli czy pepsi nigdy nie piję, a razowy mimo, że zdrowszy to
> niestety kosztuje więcej.

To sproboj, nie ma to jak cola. No a na razowy chyba cie stac jak na neta
masz?! Znowu tak bardzo drozszy to on nie jest.

47. Data: 2006-12-02 08:52:53

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> [...]
> tylko normalny bar gdzie gotują na bieżąco.
>
> Polecam, budynek ZPR/Super Ekspres przy Jubilerskiej/WWA. Zapytaj o

No, tego to akurat nie każdy ma - nie wszyscy mieszkają w stolycy :)
Ponadto wolę wiedzieć co jem, czyli domową "garkuchnię"

Ale gulaszyk fajna sprawa - i na pewno lepszy od chleba i kanapek :)

Pozdrawiam
Leszek

48. Data: 2006-12-02 09:37:09

Od: "Marcin" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przestaw się na razowy, z resztek zrobisz sobie sucharki, a z nich kwas
> chlebowy - przestaniesz się truć kolą...

A moze da sie i na bimber przerobic? ;)

49. Data: 2006-12-02 10:50:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <n...@p...pl> wrote in message

> A moze da sie i na bimber przerobic? ;)

Nie mam doświadczenia, nigdy nie robiłem rzeczy nielegalnych.

50. Data: 2006-12-02 13:22:53

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Dec 2006 10:03:59 +0100, dippi napisał(a):

> Witam
> Często dosyć zostają mi kromki chleba (najczęściej kupuję krojony), których
> już nikt nie chce jeść, a że nie lubię jak jedzenie się marnuje, a tym
> bardziej wyrzucać chleba to może macie jakieś sprawdzone pomysły na
> wykorzystanie takiego chleba. Wiem, że można go usmażyć sam, albo zamoczony
> wcześniej w jajku, dobre też wychodzą zapiekanki, jednak do tych trzeba
> trochę większych kromek i z tych najmniejszych to już nie mam pojęcia co
> zrobić.
>
> Pozdr
> Dippi

Tzw. wodzionkę. Potrzebujesz oprócz chleba:
- w wersji idealnej czosnku, łoju wołowego, wrzątku
- w wersji praktycznej kostka czosnkowa Knorra, kostka rosołowa
Z powyższych składników robisz zupę o (to jest ważne) mocno czosnkowej
nucie, zalewasz tym chleb pokrojony w kostkę (im twardszy, tym lepszy, bo
nie rozmoknie). Do tego ziemniaki odsmażone na tłuszczu i masz super
rozgrzewający, tani i szybki posiłek na zimę.
Pewno można jeszcze coś pododawać, ale ja preferuję wersję z kostkami, bo
jest prosta i praktyczna.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Niektóre bakterie rozkładają obornik na kompot.

Makaron sojowy rozmaitości (smażony)-jak?
Domki z Piernika/pytania
Szuflady w kuchni
Murzynek
Czekolada a kakao? Roznice sa czy nie?