Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]

1. Data: 2005-05-17 20:51:34

Temat: Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[No patrzta: ledwo wlazł, zaledwie przywitał się a już z pytaniami
wyskakuje]

Mam w niedługiej perspektywie imprezę grillową w nowym kręgu znajomych.
Chciałbym zabłysnąć czymś niebanalnym (a nie ciągle: karkówa, cycki,
szaszłyki, kiełbasa, pstrąg i kaszana).
Ma być:
- pyszne, a najlepiej: rewelacyjnie pyszne
- niedrogie
Najlepiej, żeby można było przygotowac to wcześniej w domu, a na grillu
tylko wykończyć.

Proszę Szanowne Towarzystwo o podsunięcie mi pomysłów (bez dokładnych
przepisów, na razie).

Acha: może to być również jakaś niebanalna sałątka, pasująca do potraw z
_rusztu_ (Ust. z dn. 08-11-99 o Języku Polskim - Dz.U. nr 90/99 poz 999
:)

Z góry wdzięczny
sadyl

2. Data: 2005-05-17 21:18:46

Temat: Re: Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]
Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam w niedługiej perspektywie imprezę grillową w nowym kręgu znajomych.
> Chciałbym zabłysnąć czymś niebanalnym (a nie ciągle: karkówa, cycki,

Faszerowane pieczarki (roznosciami) zawiniete w folie.

Atena Smolińska

"If you're not dancing, you're wasting your feet."

3. Data: 2005-05-17 21:27:55

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Morrigan wrote:

> Faszerowane pieczarki (roznosciami) zawiniete w folie.

Ok. Pomysł jest.
Czekam na kolejne.

sadyl

4. Data: 2005-05-17 21:34:59

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):
> [...]
>
> Acha: może to być również jakaś niebanalna sałątka, pasująca do potraw z
> _rusztu_ (Ust. z dn. 08-11-99 o Języku Polskim - Dz.U. nr 90/99 poz 999

oczywiscie oscypek...
Mars

5. Data: 2005-05-17 21:36:19

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> oczywiscie oscypek...
> Mars
a jako deser rewelacyjnie sprawdzaja sie banany z maslem orzechowym...
Mars

6. Data: 2005-05-17 21:37:53

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jako deser rewelacyjnie sprawdzaja sie banany z maslem orzechowym...
> Mars
albo w folii z ociupkiem masla, poproszone cynamonem i posypane brazowym
cukrem
folia zawinieta, upiec

7. Data: 2005-05-17 21:39:04

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam w niedługiej perspektywie imprezę grillową w nowym kręgu znajomych.
> Chciałbym zabłysnąć czymś niebanalnym (a nie ciągle: karkówa, cycki,

Witam!
My grillujemy, jako że mięsa nie jadamy, pokrojone w grube plastry:
- cebule
- cukinie (już są!)
- pomidory
- bakłażany
- paprykę
- kapelusze pieczarek nadziane mozarellą
- oscypki (mniam!)
oraz
- owocowe szaszłyki z glazurą miodową
- banany w skórce.
No i do tego wszystkiego kromki chleba lub bułki, z odrobiną masła i natarte
czosnkiem.
Pozdrawiam i smacznego!
Agnieszka i dwa kanarki :-)

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

8. Data: 2005-05-17 21:40:53

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula napisał(a):

> albo w folii z ociupkiem masla, poproszone cynamonem i posypane brazowym
> cukrem
> folia zawinieta, upiec

ja wlasnie zapiekam je w folii lekko posmarowane maslem orzechowym...
teraz sprobuje z cukrem icynamonem...
Mars

9. Data: 2005-05-17 21:42:44

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> [...]
>
>Acha: może to być również jakaś niebanalna sałątka, pasująca do potraw z
>_rusztu_ (Ust. z dn. 08-11-99 o Języku Polskim - Dz.U. nr 90/99 poz 999

Pieczone warzywa, np. papryka, cukinia, baklazan. Umazane (po zgr...
zrusztowaniu ;)) oliwa z np. rozmarynem. Pieczone, cale glowki czasnku,
pozniej wyciskane z zabkow na cheb/pieczone kartofle jako pasta.
Pieczone pomidory: jakies miesiste, przekrojone na pol, podrzucone nad
zar na pare minut, skorka do dolu. Szaszlyki z plastrow z pierwsi
indyka, zwiniete z suszona szynka i plasterkiem szalwi, pokrojone na
paski i takie roladki nadziane na patyki.

Kot, spiacy, ale ksiazka za bardzo mnie wciagnela i nie moge sie od niej
odkleic

10. Data: 2005-05-17 21:43:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> Zielona salata z jajkami na miekko (rozszarpanymi), i z boczkiem.

Zaraz - jak można rozszarpywac jajka?
Wyobraźnia mnie trochę zawodzi :)
A to co mi przychodzi na myśl nie ma nic wspólnego z kuchnią :))

sadyl

Co to moze być ???
kokosanki ale takie wilgotne w środku
Masz przewozny gril i dystrybutor piwa? Serwujesz jadlo na imprezach?
[ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [help]
Hit firmy K* - biała zasmażka :-)))