Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]

31. Data: 2005-05-18 09:32:04

Temat: Re: Nietuzinowy pomys? na grilla [pytanko]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 May 2005 11:24:43 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Takie cos robilismy w zakreconym szczelnie kociolku zeliwnym wrzuconym w
>ognisko albo w kominek. Regionalnie nazywa sie prazonka.

No tak, tak, ale to jest nowoczesna wersja, zabiera
(teoretycznie) mniej czasu czyli mozna nie umrzec z glodu
czekajac na jedzenie ;PPP

Mnie jedzenie barbecue z niewaidomych powodow zabiera wiecej
czasu niz regulamin przewiduje, goscie wtedy pozeraja caly chleb
i wypoijaja cale piwo i inne napoje wyskokowe

Pierz
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2005-05-18 11:23:35

Temat: Re: Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]
Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz - jak można rozszarpywac jajka?
> Wyobraźnia mnie trochę zawodzi :)
> A to co mi przychodzi na myśl nie ma nic wspólnego z kuchnią :))

... i musi, że strasznie boli... :-) Sadylu - nieprawdaż???

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

33. Data: 2005-05-18 11:44:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> No tak, tak, ale to jest nowoczesna wersja, zabiera
> (teoretycznie) mniej czasu czyli mozna nie umrzec z glodu
> czekajac na jedzenie ;PPP

No tamto tez troche trwalo. I w dodatku zawsze bylo obstawianie
"jeszcze surowe czy juz spalone".

> Mnie jedzenie barbecue z niewaidomych powodow zabiera wiecej
> czasu niz regulamin przewiduje, goscie wtedy pozeraja caly chleb
> i wypoijaja cale piwo i inne napoje wyskokowe

No i to jest drugi powod, dla ktorego go nie robie. Pierwszym
jest to, ze zwyczajnie nie przepadam za nim. To samo upieczone
w zwyklym piekarniku jest lepsze, szybciej zrobione i w dodatku
samo sie piecze, nie musze nad nim stac i wymachiwac sztuccami.
Ale prazonka jest dobra :)
http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

34. Data: 2005-05-18 11:47:42

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to tak:
- szaszlyk inaczej niz to przyjete
- "ikra" warzywna (super sprawa)
- skrzydelka ostre
- pleskavica

35. Data: 2005-05-18 11:57:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w zwyklym piekarniku jest lepsze, szybciej zrobione i w dodatku
>samo sie piecze, nie musze nad nim stac i wymachiwac sztuccami.

Prazonka jest swietna!
ale ja tez lubie posmak, zapach taki z
barbecue/ogniska...ostatnio jadlam karczochy wlasnie takie dymne.
same w sobie byly marne, oj marne, ale ten aroooomat!
kociolek musze nabyc tak czy tak, ale gdzie?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2005-05-18 12:27:55

Od: "Anna 'Akna' Strzyzewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Le mardi 17 mai 2005 ŕ 23:45:24, dans <d6dosp$g5q$1@news.onet.pl> vous
> écriviez :

> Niedojrzale camamberty, sen scietej glowy :)
>

> ps. jeszcze glowki czosnku pieczone w calosci mi sie placza...

Camemberta zawijasz w aluminiowa folie i tak wrzucasz na grilla. Nie rozwala
sie i niczego nie zasmierdza. Ostatnio nawet widzialam gotowe zestawy z
Turka w Geancie. Cos jak kolacja dla dwojga. 2 camemberty i do tego sosik.

Pozdrawiam
Akna

37. Data: 2005-05-18 12:30:34

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [No patrzta: ledwo wlazł, zaledwie przywitał się a już z pytaniami
> wyskakuje]
>
> Mam w niedługiej perspektywie imprezę grillową w nowym kręgu znajomych.
> Chciałbym zabłysnąć czymś niebanalnym (a nie ciągle: karkówa, cycki,
> szaszłyki, kiełbasa, pstrąg i kaszana).
> Ma być:
> - pyszne, a najlepiej: rewelacyjnie pyszne
> - niedrogie
> Najlepiej, żeby można było przygotowac to wcześniej w domu, a na grillu
> tylko wykończyć.

A ja polecam cycki w nieco innej formie. Zamarynować je dzień wcześniej w
occie balsamicznym z dodatkiem lyzki ostrej musztardy. Można je dodatkowo
ponadziewać czosnkiem. Do tego podać dokładnie wymieszany ser biały ze
śmietaną i czosnkiem. Niebo w gębie.

Pozdrawiam
Akna

38. Data: 2005-05-18 12:36:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> same w sobie byly marne, oj marne, ale ten aroooomat!
> kociolek musze nabyc tak czy tak, ale gdzie?

Widzialam w Sochaczewie :) I chyba w Auchon albo w Merlinie?
Generalnie powinny byc' wsze;dzie tam, gdzie jest dzia? ogrodowy.

39. Data: 2005-05-18 12:51:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 May 2005 14:36:32 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Widzialam w Sochaczewie :) I chyba w Auchon albo w Merlinie?
>Generalnie powinny byc' wsze;dzie tam, gdzie jest dzia? ogrodowy.

znaczy jak bede to musze szukac, OK :))

Pierz, co juz widzi, ze trzeba bedzie kupic dwa. i jak tu nie
znajdzie czegos takiego, to bedzie jeden dzwigal jako bagaz
podreczny....ale w sumie banalny bagaz podreczny w porownaniu z
innymi

Pierz
K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2005-05-18 13:03:58

Od: "Anna 'Akna' Strzyzewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie mam dostepu do Turka (nawet nie wiem jak wyglada ten
> ser), a tutejsze camemeberty sa troche spore... Ile wazy taki Turek ?

100 gram akurat 1 porcja. Ale mysle, ze jak sprytnie pokroisz i zawiniesz w
folie kawalek takiego sporego to pewnie tez bedzie ok.

Pzdr
Akna

Co to moze być ???
kokosanki ale takie wilgotne w środku
Masz przewozny gril i dystrybutor piwa? Serwujesz jadlo na imprezach?
[ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [help]
Hit firmy K* - biała zasmażka :-)))