Niewykonany Western-Blot

21. Data: 2008-03-27 19:10:49

Temat: Re: Niewykonany Western-Blot
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebek wrote:

> Czytalem i pisalem, ale nie odezwal sie nikt, komu sie poprawilo, czy
> zostal wyleczony z boreliozy.

o nie, parę takich osób tam jest. Na oko 5% tych, którzy sami sobie
boreliozę zdiagnozowali. Fakt, że 95% to ofiary manipulacji, ale prawdą też
jest, że 5% to ludzie którym to forum uratowało życie

> Zgoda, ale za jakis czas. Musze przemyslec to, co poznalem na temat
> swojej choroby.

geez, wypiszesz w końcu te objawy?

22. Data: 2008-03-27 20:09:10

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dam rady dojechac do Krakowa, Bielska czy Warszawy. Kupe godzin
> sie jedzie, jeszcze z przesiadkami. Szukam lekarza blizej.

Napisz skad jestes, to sprobuje kogos znalezc, albo zadzwon do
Stowarzyszenia Chorych na Borelioze
www.borelioza.org - tam ci szybciej cos podpowiedza.

> Czytalem i pisalem, ale nie odezwal sie nikt, komu sie poprawilo, czy
> zostal wyleczony z boreliozy.

Takich, ktorym sie poprawilo jest mnostwo, a ci co wyzdrowieli, przewaznie
nie zagladaja juz ma forum.

23. Data: 2008-03-27 20:23:40

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzisz, teraz masz 2 możliwości
>
> albo uwierzysz gościowi który twierdzi że "na pewno masz boreliozę"
>
> albo podasz nam jednak wszystkie objawy i wyniki badań

Pewnie, podaj ....

> sorki, nie jesteśmy na tej grupie bandą oszołomów którzy stwierdzają że
> pacjent "na pewno ma boreliozę" bo wyszedł mu jakiś?am test, nie uznawany
> przez żadnego szanującego się lekarza. Borelioza ma objawy bardzo
> charakterystyczne, więc nie powinno być większych problemów. No, zawsze
> możesz iść na forum borelików, gdzie 20 osób (nie lekarzy) powie że to na
> pewno na 100% borelioza. Po roku leczenia bez poprawy pewnie wrócisz tu
> pytać o radę, o ile ten rok przeżyjesz.

Jakis tam test nie uznawany przez szanujacego sie lekarza ?
Przyklad pierwszy z brzegu z googli:
Artykul z Clinical Microbiology Reviews - akademickiej gazety wydawanej
przez Amerykanskiego Stowarzyszenia Mikrobiologii.
http://cmr.asm.org/cgi/content/abstract/10/1/185 - Ludwig Boltzmann
Institute w Wiedniu.
Przetlumaczyc ci, moze?

> [...]
> głowy
> i zaczął jeść... witaminy. Po miesiącu jak nowo narodzony. Nawet nie wiem
> czy w końcu uwierzył że to nie była jednak borelioza.
>
> Historia autentyczna, można poczytać pod wiadomym adresem, chyba że już ją
> skasowali - nieco niewygodna ideologicznie :D Fakt, że gość kompletnie
> sobie organizm terapią przeciw boreliozie rozwalił. No cóż, tak to jest
> jak
> ufa się oszołomom z forów dyskusyjnych, a nie lekarzom.

Takich, ktorym sie poprawilo jest mnostwo, a ci co wyzdrowieli, przewaznie

Klamiesz !!! Watek Geodety skonczyl sie tak:
21368&a=75692248
Pisze w nim ze czuje sie duzo lepiej. Wczesniej opisuje reakcje na leki i
przejscia przy leczeniu. Dalej pisze ze nie przestrzegal diety i dorobil sie
grzybicy, stad jeszcze niektore dolegliwosci. Po wzieciu lekow na grzyba
mial herxa. Nie ma tam nawet pol slowa, ze leczyl sie bez potrzeby.

Jego watek zaczal sie tak:
21368&s=0

24. Data: 2008-03-27 21:38:33

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Klamiesz !!!

dobra, inaczej powiem - stul pysk naciągaczu. Procenty dostajesz od kasy,
którą wyciągacie od chorych nieszczęśliwych ludzi?

A kolegę z wątpliwościami (autora wątku) odsyłam na forum "borelioza
mirror", gdzie tenże geodeta żali się, jak to po prawie roku na
antybiotykach nie ma najmniejszej poprawy. Zebrało mu się na chwilę
szczerości, przestał sam siebie oszukiwać.

25. Data: 2008-03-27 21:55:34

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> dobra, inaczej powiem - stul pysk naciągaczu. Procenty dostajesz od kasy,
> którą wyciągacie od chorych nieszczęśliwych ludzi?

Zapomniales, ze to ja jestem podobno lekarzem pod kolejnym nickiem :DDD ????

> [...]
> antybiotykach nie ma najmniejszej poprawy. Zebrało mu się na chwilę
> szczerości, przestał sam siebie oszukiwać.

Taaaaak??? To przeczytaj jeszcze raz co napisal geodeta na forum borelioza
mirror
94727&a=69894727

Aha
Tu sa obiecane ujemne wyniki PCR z Poznania. Jednak istnieja !!!
http://kossa.110mb.com/pdf/bb-ms.pdf
http://kossa.110mb.com/pdf/bb-bk.pdf
Znam jeszcze 2 osoby ktore mialy ujemne, bo robily tylko dla spokojnosci.

A tu dowod, ze w badaniu jest jasno i wyraznie napisane "stwierdzono", a nie
"wynik dodatni, jest PRAWDOPODOBNE, ze znaleziono we krwi DNA bakterii
boreliozy"
http://kossa.110mb.com/pdf/bb-mk.pdf

Bilans jest taki 3 osoby z objawami - 3 wyniki dodatnie
2 osoby bez objawow - 2 wyniki ujemne.
I wszystko gra!

26. Data: 2008-03-27 22:48:02

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Bilans jest taki 3 osoby z objawami - 3 wyniki dodatnie
> 2 osoby bez objawow - 2 wyniki ujemne.
> I wszystko gra!

eh, nie powiem że jestem zawodowym graczem w pokera, ale grywam często i
wygrywam dużo. Jak słyszę o tym że test jest wiarygodny bo 2 osoby miały
wyniki negatywne, to...

Był na forum sekty kiedyś wątek jakie kto miał wyniki i jaki był efekt jego
leczenia, autorowi wątku radzę go odszukać zanim wpadnie w sidła. Wyniki
były dość jednoznaczne, ludzie z dodatnim WB bez względu na wynik PCR -
błyskawiczna poprawa po antybiotykach, ludzie z ujemnym WB dodatnim PCR -
praktycznie zerowa reakcja na antybiotyki, ludzie z tylko dodatnim PCR bez
innych badań - kompletna loteria, na zasadzie rzutu monetą.

I jeszcze raz - podjęcie leczenia antybiotykami przy nieznanej przewlekłej
chorobie nawet nie jest takie głupie, jest kilkadziesiąt schorzeń
bakteryjnych które mogą dawać podobne objawy, co więcej antybiotyki mają
działanie immunosupresyjne więc pomagają też przy niektórych schorzeniach
autoimmunologicznych. Problem zaczyna się wtedy, gdy padają twierdzenia
typu "to na pewno borelioza" albo "tylko ja znam lekarza który leczy tą
chorobę".

Boreliozę bez większego problemu można rozpoznać po:

1. charakterystycznych objawach zatrucia toksynami
2. bardzo charakterystycznym, comiesięcznym cyklu nasilenia objawów

i tym można się kierować, ewentualnie testami CD57, a nie jakimiś PCR
wykonywanymi na chińskich plastikowych zabawkach. Dobry przykład to w/w
rodzina z jakąś niezidentyfikowaną chorobą bakteryjną, gdyby dokładnie
namierzyli co to takiego i okazałoby się, że to np chlamydia trachomatis,
oszczędziliby mnóstwo zdrowia i pieniędzy biorąc leki które atakują
docelowo chlamydię.

No ale sekta wyjaśniła że jedyne zagrożenie terapii 10krotnie silniejszymi
dawkami antybiotyków niż zalecają normalni lekarze to "próby wątrobowe",
parę razy ktoś napisał prawdę o tym jak metronidazol i jego pochodne
rozpuszczają mózg, jak dochodzi do nieodwracalnych zmian w kościach na
skutek tetracyklin, ale takie wątki były błyskawicznie kasowane. Niech
ludziki umierają, co tam, ważne żeby kasę płacili.

27. Data: 2008-03-27 23:08:59

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie, ze dostatecznie wykazalem swoje racje. A ty sie powtarzasz
nie dajac zadnych argumentow.

Nie bede kontynuowal tej dyskusji, bo nie masz nic nowego do dodania.

28. Data: 2008-03-28 15:29:53

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2008 20:10:49 +0100, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

> [...]
>boreliozę zdiagnozowali. Fakt, że 95% to ofiary manipulacji, ale prawd? też
>jest, że 5% to ludzie którym to forum uratowało życie

Nie mam zwyczaju obnazac sie przed obcymi. Przepraszam Ciebie i
innych, ktorych moglem urazic. Chyba jestem za malo asertywny. Pewnie
dojde do wiekszego otwarcia sie, ale musze nabrac zaufania do ludzi,
ktorzy pisza w tym watku.

Dzis otrzymalem telefoniczna informacje z San-Epidu, ze Wroclaw
wyklucza borelioze.

julian

julian

29. Data: 2008-03-28 15:37:41

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2008 20:08:50 +0100, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

> [...]
>sobie organizm terapi? przeciw boreliozie rozwalił. No cóż, tak to jest jak
>ufa się oszołomom z forów dyskusyjnych, a nie lekarzom.

Prawie zostalem przekonany, ze nie mam boreliozy. Ale, co mi w takim
razie dolega?
Zbieram sie w sobie, aby szczegolowo opisac swoje doolegliwosci w
mailu do Ciebie.

julian

30. Data: 2008-03-28 15:42:47

Od: bebek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2008 21:23:40 +0100, "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl>
wrote:

> [...]
>nie zagladaja juz ma forum.
>
>Klamiesz !!! Watek Geodety skonczyl sie tak:
621368&a=75692248
> [...]
>grzybicy, stad jeszcze niektore dolegliwosci. Po wzieciu lekow na grzyba
>mial herxa. Nie ma tam nawet pol slowa, ze leczyl sie bez potrzeby.

621368&s=0

Ty i tomek jestescie dobrymi ludzmi. Na pewno chcecie mi pomoc. Jestem
za to bardzo wdzieczny.

julian

Leucoplakia?
Zelixa - opinie?