Niezdrowe jedzenie

1. Data: 2006-02-23 10:12:30

Temat: Niezdrowe jedzenie
Od: "iga" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Wszyscy się chyba ze mną zgodzą, że niezdrowe jedzenie jest niezdrowe
np.hamburgery, hot-dogi,chipsy itp.itd.ale jest bardzo smaczne.Zakazany owoc
smakuje najlepiej!!!!!!!!!

2. Data: 2006-02-23 10:17:08

Temat: Re: Niezdrowe jedzenie
Od: "kasiura zioom" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yo yo yo zioom :D no bo taka prawda taka prawda zioom... hamburgery są dobre
zioom:) teraz bedzie pisac marta zioom bo juz sie fochac zaczyna :P

Edward Norton grał w Zakazanym owocu!!!!

3. Data: 2006-02-23 18:32:21

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 11:12:30 +0100, iga napisał(a):

> [...]
> np.hamburgery, hot-dogi,chipsy itp.itd.ale jest bardzo smaczne.Zakazany owoc

Ja się nie zgadzam.
Natura po to dała nam zmysł smaku żebyśmy wiedzieli co jest dla nas dobre,
czyli zdrowe. Cała reszta to tylko marketing i warto sobie z tego zdawać
sprawę i o tym pamiętać.

4. Data: 2006-02-23 19:28:19

Od: "stanley" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"*ZBIG*" wrote:
> Natura po to dała nam zmysł smaku żebyśmy wiedzieli co jest dla nas
> dobre, czyli zdrowe. Cała reszta to tylko marketing i warto sobie z
> tego zdawać sprawę i o tym pamiętać.

Pierniczysz glupoty wg mnie. Ja tez np. lubie hamburgery czy chipsy i wcale
nie dlatego ze sa reklamowane, tylko mi smakuja takie rzeczy, wiec nie pitol
glupot o jakiejs naturze, kazdy je co chce i co lubi. Nalezy sobie zdawac z
tego sprawe i o tym pamietac.

5. Data: 2006-02-24 11:46:06

Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszyscy się chyba ze mną zgodzą, że niezdrowe jedzenie jest niezdrowe
> np.hamburgery, hot-dogi,chipsy itp.itd.ale jest bardzo smaczne.Zakazany
owoc
> smakuje najlepiej!!!!!!!!!

To ja chyba dziwna jestem. Nie lubie hamburgerow, hot-dogow i innych
junk-foodow. Bez chipsow tez jakos zyje.
pozdr.,
joan

6. Data: 2006-02-24 23:55:54

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Feb 2006 20:28:19 +0100, stanley napisał(a):

>kazdy je co chce i co lubi. Nalezy sobie zdawac z
> tego sprawe i o tym pamietac.

No właśnie nie, bo niektórzy nie jedzą tego co lubią, bo wierzą że to nie
jest zdrowe. Np. jak ktoś ma skłonności do nadwagi to unika potraw wysoko
kalorycznych, przez co rozciąga sobie żołądek i żre coraz więcej i coraz
szybciej tyje. Albo jak ktoś ma problemy z sercem to wali do wszystkiego
jak leci olej roślinny przez co spożywa za dużo tłuszczu, i dostaje zawału.
Dobrze by było gdybyśmy jedli to na co mamy ochotę, bo wtedy byli byśmy
zdrowi, ale niestety zbyt często dajemy sobą manipulować specjalistom od
marketingu, którzy skutecznie przekonują nas do przesadzania ze spożywaniem
jakiegoś konkretnego produktu, co zawsze jest szkodliwe dla zdrowia.

kanapka serem
Smalec z wanilia
Miedź Legnica!!!
sernik na zimno