Niezłe [!]

1. Data: 2005-05-21 22:59:02

Temat: Niezłe [!]
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
z pl.rec.dom:

Jacek napisał(a):

Jakoś tak przypominała mi się sytuacja sprzed dobrych kilku lat:
siedzimy w obskurnym wiejskim bistro i doimy ciepłe piwko z plastików.
;) Po czym zauważamy, że obsługa... myje wyciągnięte z pojemników kubki.
Uuuuh! Zdegustowani zaczynamy je łamać w rękach po każdym zdojonym
browarze.
Po chwili przychodzi refleksja: ty nie łam, nie łam, bo to realnie
osłabia szanse napicia się piwa powtórnie w swoim kubku :D

2. Data: 2005-05-22 05:46:47

Temat: Re: Niezłe [!]
Od: "juras" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ;) Po czym zauważamy, że obsługa... myje wyciągnięte z pojemników kubki.
> Uuuuh! Zdegustowani zaczynamy je łamać w rękach po każdym zdojonym
Zaraz przypomniala mi sie historia gdy jedna z pan kioskarek cierpliwie
dziurawila igielka prezerwatywy ,te do sprzedazy oczywiscie.Moze te uzyte
tez dziurawic _:)))))
juras

3. Data: 2005-05-22 07:44:34

Temat: Re: Niezłe 2
Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po chwili przychodzi refleksja: ty nie łam, nie łam, bo to realnie
> osłabia szanse napicia się piwa powtórnie w swoim kubku :D

A sprzed kilkunastu/dziesięciu?/ lat, kiedy zdegustowany ciepłym podłym
piwem oddałem kioskarce niedopitą butelkę /zwrot kaucji/, podszedł do mię
taki duży i ochrypłym sznapsbarytonem powiada: "A co ty, koleś, robisz? Ta
franca pozlewa te niedopite i poda komuś, nie? Zabierz jej to i wylej, jak
nie chcesz pić!" Uznałem jego muskulaturę i argumenty, odebrałem swoją
niedopitą butelkę, wylałem i nieotrzymawszy po pysku opuściłem krąg piwny...

Qq

4. Data: 2005-05-22 09:47:43

Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po chwili przychodzi refleksja: ty nie łam, nie łam, bo to realnie
> osłabia szanse napicia się piwa powtórnie w swoim kubku :D

Fstszonsajonce !!!
Szkoda tylko, że nie widze najmniejszego sensu w tym poscie, ale coz
Kill File i od razu lepiej czyta sie grupe.

Duzy Mis

5. Data: 2005-05-22 11:02:15

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duzy Mis" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Fstszonsajonce !!!
> Szkoda tylko, że nie widze najmniejszego sensu w tym poscie, ale coz
> Kill File i od razu lepiej czyta sie grupe.

Tak! Tak! Tak!
sadyl do kifa!
sadyl do kifa!
makaron

PS Ale opowieść była klimatyczna i w re: też było kilka smaczków.
A nie tylko te przepisy i przepisy...

6. Data: 2005-05-23 11:34:33

Temat: OOT
Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora