Nikt nie pisze? Pusto na grupie

11. Data: 2016-07-06 01:34:25

Temat: Re: Nikt nie pisze? Pusto na grupie
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzisiaj naleśniki polane sokiem z czarnej porzeczki. Zjadlam ze 12 szt.

--
animka

12. Data: 2016-07-06 11:29:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2016 o 01:34, Animka pisze:
> Ja dzisiaj naleśniki polane sokiem z czarnej porzeczki. Zjadlam ze 12
> szt.

No ładnie! Ale przy Twoich gabarytach (o ile dobrze pamiętam), to nie
zaszkodzi. ;)

Ewa

13. Data: 2016-07-06 11:55:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jul 2016 01:34:25 +0200, Animka napisał(a):

> Ja dzisiaj naleśniki polane sokiem z czarnej porzeczki. Zjadlam ze 12 szt.

No no :-))

14. Data: 2016-07-06 14:12:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-06 o 11:29, FEniks pisze:

> No ładnie! Ale przy Twoich gabarytach (o ile dobrze pamiętam), to nie
> zaszkodzi. ;)

No nie zaszkodzi. Pierogów mniej niż 10 też nie zjem :-)
Chciałam, .żeby mi przybyło trochę na wadze, bo w szpitalu i po szpitalu
strasznie schudłam.
Z tego co widzę to już więcej ważę, ale sprawdzę to przy okazji jak będę
u lekarki w przychodni. Nie mam wagi w domu, bo nie chcę nią zawalać
sobie miejsca w mieszkaniu.

--
animka

15. Data: 2016-07-06 14:17:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-06 o 11:55, Ikselka pisze:

> No no :-))
Patelnia o średnicy dna-21 cm.

--
animka

16. Data: 2016-07-07 20:41:18

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A co gotują? Niech się pochwalą!

Ja dzisiaj darowałem życie trzem ogórkom (morskim). Mordkie ma toto
takie sympatyczne, że gdzież ja bym z tego mógł zroboć mizerię (morską).
Zresztą nawet nie wiem jak się za takiego zabrać (ktoś wie?) -- chiński
trepang kilkakroć zażywałem, ale strzykwy w europejskim wydaniu nie
mogę sobie jakoś przypomnieć. Czyli że i pochwalić się nie ma czym.
Jeść się nawet nie chce. Jakby co, to w lodówce marketowa jagnięcina,
uformowana wstępnie.

--
Jarek

17. Data: 2016-07-07 22:28:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dzisiaj darowałem życie trzem ogórkom (morskim). Mordkie ma toto
> takie sympatyczne, że gdzież ja bym z tego mógł zroboć mizerię (morską).
> Zresztą nawet nie wiem jak się za takiego zabrać (ktoś wie?)

Lepiej dać mu spokój. Wygląda rzeczywiście sympatycznie, choć mało
apetycznie.

Pewnie gorąco?

Ewa

18. Data: 2016-07-07 23:09:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Lepiej dać mu spokój. Wygląda rzeczywiście sympatycznie, choć mało
> apetycznie.

Coś jak (prze)kiszony ogórek (gruntowy). Ale ponieważ jest tu specjalny
wątek od ogórków (kiszonych), więc dla porządku powinienen chyba na tym
poprzestać.

> Pewnie gorąco?

Nawet nie aż tak bardzo. Dla mnie w sam raz. Właśnie naszła mnie ochota,
więc idę zanurzyć nogi we wodzie ze solą (jak dojdę, ochota wzmóc się
może do tego stopnia, iżbu unurzać się w całości).

--
Jarek

19. Data: 2016-07-08 17:13:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, to ja podobnie. Fasolka była dzisiaj, a bób mam zaplanowany na jutro.
> Planuję sosem pomidorowo-curry go potraktować.
> A Ty jak najczęściej robisz?

Jeszcze się nie nasyciłam zwykłym ugotowanym. Ale planuję wkrótce zupę
bobową z miętą i hummus.

20. Data: 2016-07-16 11:45:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-07-08 17:13, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
> Dnia 2016-07-05 21:33, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jeszcze się nie nasyciłam zwykłym ugotowanym. Ale planuję wkrótce zupę
> bobową z miętą i hummus.

Hummus pychota, nie wiem, czy nie lepszy od ciecierzycowego. A zupa...
hm... mięty to ja jednak wciąż nie lubię, w żadnej postaci.
Teraz pora na kotlety i pieczony.

Na straganie.
Mleko niepasteryzowane w sklepach
Kompot z truskawek