Nivea Visage Maseczka Aktywnie Oczyszczająca

1. Data: 2003-12-28 18:37:55

Temat: Nivea Visage Maseczka Aktywnie Oczyszczająca
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam już po świętach,
mam problem. Dwa tygodnie temu kupiłam dwie saszetki Maseczki Aktywnie
Oczyszczającej - Nivea Visage. Mam cere hmm lekko przetłuszczającą się na
czole i nosie - ale nie nażekam, trądziku w wieku 18 lat też nie mam. Około
10 dni temu użyłam po raz pierwszy tej maseczki, odczułam w trakcie
trzymania na twarzy [3 minuty według zaleceń] potworne piecznenie
policzków - ale wytrzymałam. Dzis po kąpieli postanowiłam użyć raz jeszcze
tej maseczki. Pieczenie było mniejsze, ale wystąpiło na policzkach i jeszcze
na nosie i troche na brodzie - trwało to jakies 5 min po zmyciu.. teraz
czuje jakieś dziwne ciepło na twarzy i uczucie ściągnięcia. Mam pytanie, czy
ta maseczka mnie uczuliła? Czy tak ma być? i muszę cierpieć dla urody?;)
zaczerwień raczej żadnych nie ma, ani wyprysków.
Bedę wdzięczna za odpowiedź a przy okazji chciałabym życzyć wszystkim
grupowiczkom i grupowiczom Szczęśliwego Nowego Roku oraz szampańskiej zabawy
Sylwestrowej.
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-28 19:25:55

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> policzków - Czy tak ma być? i muszę cierpieć dla urody?;)
> zaczerwień raczej żadnych nie ma, ani wyprysków.

Ja po tej maseczce do dzisiaj nie mogę dojśc z buzią do ładu:-(Mam
zaczerwienioną i podrażnioną.

Gosia

1. Data: 2003-12-28 19:42:38

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja po tej maseczce do dzisiaj nie mogę dojśc z buzią do ładu:-(Mam
> zaczerwienioną i podrażnioną.

A probowalas innych? bo ja chyba juz nie sprobuje :(
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-28 19:47:11

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):

> Ja po tej maseczce do dzisiaj nie mogę dojśc z buzią do ładu:-(Mam
> zaczerwienioną i podrażnioną.

Łomatko, to co oni wsadzili do tej maseczki, jakieś substancje żrące?
Dobrze wiedzieć, że ma takie "aktywne" działanie. Ciekawe co jest w składzie
tej maseczki.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-28 19:54:57

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Łomatko, to co oni wsadzili do tej maseczki, jakieś substancje żrące?
> Dobrze wiedzieć, że ma takie "aktywne" działanie. Ciekawe co jest w
składzie
> tej maseczki.

Ide patrzec do smietnika:P okk wymylam opakowanie i moge sie rozczytac. Wiec
tak: Produkt przebadany dermatologicznie: skutecznośc produktów NIVEA VISAGE
została naukowo udowodniona.
Składniki: Aqua, Pumice, Glycerin, Alcohol, Cetyl Alkohol, Isopropyl
Palmitate, Ceterarbeth-12, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Bisabolol,
Sodium PCA, Sodium Lactate, Fructose, Buylene Glycol, Magnesium Aluminum
Silicate, Silica, Hydroxyethycellulose, Phenoxyethanol, Methylparaben,
Sodium Benzoate. Parfum, CI 77801, CI 42090.

Ja sie nie znam ale skoro ma jakis kwas i alkohole to chyba nic dziwnego..
pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-28 20:02:49

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadia <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> A probowalas innych? bo ja chyba juz nie sprobuje :(

Cześć,

ja miałam maseczkę (chyba) intensywnie nawilżającą z miodem. Nic mnie nie
piekło, nie szczypało ale mnie w ogóle rzadko co uczula. Hm, tak czy inaczej
po Twojej relacji jakoś odeszła mi ochota na te maseczki tym bardziej że
teraz zdecydowanie wzięlo mnie na maseczki z Miraculum (polecami - pisałam o
nich kilka postów nizej) :)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2003-12-28 20:12:50

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na nosie i troche na brodzie - trwało to jakies 5 min po zmyciu.. teraz
> czuje jakieś dziwne ciepło na twarzy i uczucie ściągnięcia. Mam pytanie,

myślę, że masz podrażnioną skórę (że to nie uczulenie). w maseczce jest
sporo alkoholu (pieczenie) i niacynamid, który rozszerza naczynia krwionośne
(może spowodować zaczerwienienie). odpuść sobie tę maseczkę i używaj
delikatniejszych kosmetyków.

1. Data: 2003-12-28 20:26:46

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
krwionośne
> (może spowodować zaczerwienienie). odpuść sobie tę maseczkę i używaj

Dzięki:) to bardzo możliwe. Czyli Effaclar-K przy mojej skorze odpada, a juz
se chcialam kupic by miec super idealna cere;)
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-12-28 20:39:20

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli Effaclar-K przy mojej skorze odpada,
effaclar k nie zawiera alkoholu. właściwie jedynym jego czynnikiem
drażniącym jest kwas salicylowy, a właściwie jego pochodna- ładodniejsza od
"zwykłego" kwasu salicylowego. nie skreślają jeszcze effaclaru- przetestuj
próbkę i oceń reakcje skóry.

1. Data: 2003-12-28 20:41:55

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
od
> "zwykłego" kwasu salicylowego. nie skreślają jeszcze effaclaru- przetestuj

Hmmmm pojde na głęboką wodę i kupię najwyżej oddam komuś;) ale z drugiej
strony nie wiem czy to ma sens jesli mam 3 pryszcze czasem na krzyż a nie
więcej?

Sadia

Pytanie o balsam brązujący
szampon "rozplatujacy" wołsy - wygladzajacy
genialny krem matujący
solarium a basen
Astor - Calligraphy - nie polecam