No co się oburzacie katoliczki?

1. Data: 2013-05-19 03:01:48

Temat: No co się oburzacie katoliczki?
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież to co pisze Leo to dokładne stanowisko kościoła o gwałcie,
czyli zamulone umysłowo dewoty kościół tak was "kocha" że gwałt to
wasza wina i zgwałcone powinny być karane.

Witam!

Dziś chciałem poruszyć wątek który mnie ostatnio zaintrygował. Temat
gwałtu w kościele katolickim. Rozmawiałem ostatnio z kilkoma wyższymi
rangą w kościele typu ksiądz, proboszcz itd. (z każdym osobno).
Spytałem ich co według nich Biblia mówi o gwałcie i jak Oni się na to
zapatrują. Twierdzili, że jeśli kobieta jest lekkich obyczajów,
flirtuje lub ma krótką spódniczkę ewentualnie dekolt głęboki to
przecież sama się o to prosi. Usłyszałem nawet, że kobieta powinna być
skazana, a nie mężczyzna albo nikt. Nie mogłem uwierzyć w to co
słyszę.

Jeden z księży dał mi nawet przykład jak powinno się postępować z
takimi. Powołał się przykładem głośnej sprawy z 2009 roku z Brazylii.
Ojczym gwałcił dziewczynkę przez 3 lata. Gdy miała 9 lat zaszła w
ciąże bliźniaczą i lekarz postanowił usunąć ciążę, ponieważ
dziewczynka by nie przeżyła porodu. Jak się do tego ustosunkował
kościół katolicki?

"- Prawo boskie jest ponad ludzkim. Jeśli prawo ludzkie stoi w
sprzeczności z boskim, nie ma żadnej wartości - powiedział arcybiskup
Jose Cardoso Sobrinho występując w telewizji Globo. "

Na dziewczynkę, jej matkę i lekarzy nałożono (ekskomunikę - zakaz
wstępu do kościoła, wywalenie z kościoła katolickiego). Ksiądz ten
stwierdził, że dziecko pewnie się do ojczyma przytulało więc się o to
prosiło. Stwierdził też że ojczym nie powinien być skazany.

Księża twierdzili również, że kobiety są złe więc skoro takie coś im
się dzieje to tylko ich wina...

2. Data: 2013-05-19 09:43:25

Temat: Re: No co się oburzacie katoliczki?
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 03:01, outside pisze:
> Przecież to co pisze Leo to dokładne stanowisko kościoła o gwałcie,
> czyli zamulone umysłowo dewoty kościół tak was "kocha" że gwałt to
> wasza wina i zgwałcone powinny być karane.

Czyli dla Ciebie to jest proste, -, kobiecie wolno grać na uczuciach,
chuciach, instynktach faceta bezkarnie, a facet jedyne co mu pozostało
to tylko pogodzić się z tym?

3. Data: 2013-05-19 09:50:24

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 09:43, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> Czyli dla Ciebie to jest proste, -, kobiecie wolno gra na uczuciach,
> chuciach, instynktach faceta bezkarnie, a facet jedyne co mu pozosta o
> to tylko pogodzi si z tym?

Takie faceta co nie panuje nad sobą trzeba leczyć. Poza tym gwałt to
nie chęć seksu tylko pragnie władzy nad drugą osobą.

4. Data: 2013-05-19 09:51:50

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2013-05-19 12:06:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 May 2013 09:43:25 +0200, Trybun napisał(a):

> Czyli dla Ciebie to jest proste, -, kobiecie wolno grać na uczuciach,
> chuciach, instynktach faceta bezkarnie, a facet jedyne co mu pozostało
> to tylko pogodzić się z tym?

A co, wolno mu brać jak leci tylko dlatego, że mu w gaciach... nie
strzymie?
:->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

6. Data: 2013-05-19 16:16:01

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

>Takie faceta co nie panuje nad sobą trzeba leczyć. Poza tym gwałt to
>nie chęć seksu tylko pragnie władzy nad drugą osobą.

A czy prowokacja kobiety to nie jest własnie okazywanie przez nią władzy
seksualnej nad mężczyzną ? Kto pierwszy nakręca spiralę przemocy: kobieta
czy mężczyzna ? Dlaczego dajesz kobiecie prawo do bezkarnego manipulowania
podświadomością mężczyzny ? Poniżasz własny rodzaj. Tego nauczyła Cię Twoja
matka...?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

7. Data: 2013-05-19 17:40:46

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 16:16, "LeoTar" <L...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "outside" <s...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:af670b13-f421-4b76-8f8f-6da96c97cbdd@gm7g2000
vbb.googlegroups.com...

> A czy prowokacja kobiety to nie jest w asnie okazywanie przez ni w adzy
> seksualnej nad m czyzn ? Kto pierwszy nakr ca spiral przemocy: kobieta
> czy m czyzna ? Dlaczego dajesz kobiecie prawo do bezkarnego manipulowania
> pod wiadomo ci m czyzny ? Poni asz w asny rodzaj. Tego nauczy a Ci Twoja
> [...]

Dlaczego normalnych nie prowokują, tylko czybków co?

8. Data: 2013-05-19 18:31:08

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MIT: Ofiary gwałtu chciały być zgwałcone.

Większość gwałcicieli racjonalizuje swoje zachowanie, tłumacząc się
tym, że zostali "sprowokowani" przez ofiarę, która była "wyzywająco
ubrana", "miała silny makijaż", "siedziała sama przy barze",
"narzucała się". Jest to sposób myślenia przerzucający
odpowiedzialność za zachowanie sprawcy na ofiarę i tym samym
zdejmujący z gwałciciela poczucie winy za własne działanie.
FAKT: Żadne zachowanie ze strony ofiary nie usprawiedliwia przemocy,
nie jest powodem ani zachętą do gwałtu.

MIT: Tylko kobiety o "złej reputacji" doświadczają gwałtu.

Każda kobieta może w ciągu swojego życia doświadczyć gwałtu. Dane
policji pokazują, że nadużycia seksualne spotykają kobiety, które
pochodzą z różnych warstw społecznych, są w różnym wieku, mają różny
status ekonomiczy. Domniemana reputacja kobiet jest tylko stereotypem,
który ułatwia sprawcom poczuć się bezkarnie.
FAKT: Gwałt jest przestępstwem wobec każdej kobiety, niezależnie od
tego, kim ona jest.

MIT: W małżeństwie kobiety są bezpieczne od gwałtu.

Stereotypowy pogląd głosi, że jeśli kobieta raz powiedziała "tak",
nie ma już prawa powiedzieć "nie", a zatem jest "zobowiązana" do seksu
z mężczyzną, który jest/był jej partnerem. Dotyka to bardzo trudnego
problemu, jakim jest gwałt w małżeństwie - przestrzeni praktycznie
absolutnej bezkarności gwałcicieli. Wiele kobiet nie ma świadomości,
że doświadcza gwałtu ze strony męża, ponieważ uważa seks za swój
obowiązek. Inne natomiast mają taką świadomość, ale nie zgłaszają się
na policję w obawie, że nie uda im się dowieść swoich praw.
FAKT: Małżeństwo nie usprawiedliwia stosowania przemocy seksualnej.

9. Data: 2013-05-19 21:08:28

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 09:50, outside pisze:

> Takie faceta co nie panuje nad sobą trzeba leczyć. Poza tym gwałt to
> nie chęć seksu tylko pragnie władzy nad drugą osobą.

Ale on panuje nad sobą, gdyby babka go nie zaczepiła i niedwuznacznie
pokazała że ma chęć na małe bara-bara, to facet nawet by na nią nie
spojrzał.

10. Data: 2013-05-19 21:08:48

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 17:40, outside pisze:

> Dlaczego normalnych nie prowokują, tylko czybków co?

Właśnie tych normalnych prowokują. Tylko ktoś z jakimś defektem nie
zareaguje na kuszenie ponętnej wiedźmy.

Największe święto narodowe Francuzów.
Robert Lewandowski zanalizowany
Kobiety chcą być bezkarne.
Kobiety chcą prowokować.
Niespodziewany skutek operacji Angeliny Jolie - pozytywny