No co teraz zrobić?

1. Data: 2001-11-11 15:38:45

Temat: No co teraz zrobić?
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż mam problem.
Przez koleżankę poznałem dziewczynę, z którą miałem iść na studniówkę... no
fajnie... nawet słyszałem, że była obecnie wolna, więc ją pocieszałem poprzez
inernet i wszystko byłoby dobrze, gdyby po paru tygodniach nie odezwał się
nagle jej były chłopak... z tego co wiem to ją traktował jak szmatę przez 1,5
roku... A teraz ma pretensje do mniej, że mam się odj*** i masa pogróżek...
Hymmm... No nie wiem jak teraz zareagować, czy się wycofać (ona raczej go nie
chce...) czy narażać się... Z tą dziewczyną jestem w dosyć dobrych kontaktach i
nawet mnie przepraszała za niego... no, ale coś jest nie tak (facet utrzymuje,
że są razem... i mam się nie wpier**** do życia, a ona mówi że ten związek już
nie istnieje... i racja jest po jej stronie (tak myślą wszyscy, oprócz jej
byłego) )

Co teraz?

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-11-11 16:16:08

Temat: Re: No co teraz zrobić?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> Otóż mam problem.
[..]
> Co teraz?

Powiedz mu, żeby się od Ciebie odwalił bo to dziewczyna wybrała nie on.
A jeszcze jedna groźba i zgłosisz to na policji.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-11-11 16:25:46

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Powiedz mu, żeby się od Ciebie odwalił bo to dziewczyna wybrała nie on.
> A jeszcze jedna groźba i zgłosisz to na policji.

No, ale facet jest lekko stuknięty... A nie życzę jej by musiała do niego
wrócić... Gadałem z nim ostatnio i powiedział, że to on decyduje i ona jest
jego własnością...

Trochę go poje*** nie?

Pozdrawiam.

1. Data: 2001-11-11 16:58:03

Od: "Zbirkos" <z...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale facet jest lekko stuknięty... A nie życzę jej by musiała do niego
> wrócić... Gadałem z nim ostatnio i powiedział, że to on decyduje i ona
> [...]

Jakis idiota.
Z takimi trzeba ostroznie.
A co na to wszystko rodzice tej dziewczyny ? Wiedza o tym ?
BTW skoro sie dala tak traktowac przez niego, to byl juz jej wybor,
widocznie tak chciala.

Michal

1. Data: 2001-11-11 17:00:25

Od: "ambe" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedz dziewczynie zeby mu uswiadomila ze go niechce i ze nie jest jego
wlasnoscia.
Jesli on to zrozumie da wam spokoj .

ambe

1. Data: 2001-11-11 17:02:45

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> wrócić... Gadałem z nim ostatnio i powiedział, że to on decyduje i ona jest

No to jak jeszcze raz Ci będzie groził zgłoś to na policji.
Zimny prysznic dobrze mu zrobi. A jak Cię spróbuje jeszcze potem zaatakować
to uglebi się na amen.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-11-11 17:29:21

Od: "Arek" <e...@w...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> Otóż mam problem.
> Przez koleżankę poznałem dziewczynę, z którą miałem iść na studniówkę...
> Co teraz?

ja juz studniowke i mature mam dawno za soba i moja rada jest taka. odpusc
sobie ja, nie warto sie starac. lepiej przygotuj sie do matury i do
egzaminow na studia, to Ci kiedys zaprocentuje a z nia bedziesz mial same
klopoty.

--
Arek
e...@w...pl

*** wytnij z adresu "usun" ****

1. Data: 2001-11-11 17:45:38

Od: A. Slaszer <a...@n...niusach> szukaj wiadomości tego autora

>Otóż mam problem.
[...]
>Co teraz?

Wszystko tu zależy od konkretnych osób i trudno coś doradzać; sam
musisz ocenić, ale zalecałbym ostrożność. Byłem kiedyś w podobnej
sytuacji, tylko że od drugiej strony: miałem dziewczynę, którą
traktowałem b. przedmiotowo; gdy powiedziała, że odchodzi, nie ruszyło
mnie to - nawet fakt, że ma innego. Zdenerwował mnie dopiero jego widok:
studencik w okularach, chudy i niski - całkowite przeciwieństwo mnie,
napakowanego proletariusza nudzącego się bardzo. Najpierw byłem miły:
kazałem mu się odwalić od_mojej_dziewczyny itp. - nie chciał;
odwiedziłem go z kumplami - zaczął sie już łamać. Przy czym chciałbym
podkreślić: nie chodziło mi o panienę! - gdy przyszła z pretensjami,
usłyszała, że to nie jej sprawa.
Ostatecznie student-konkurent miał farta: rozpoczął sie nowy semestr i
wyjechał do innego miasta, a już myślałem o obarczeniu go "długiem" -
akurat widziałem ten film - za straty moralne. I pewnie miałby naprawdę
duże kłopoty...
--
Pozdrowienia, Alex

1. Data: 2001-11-11 19:18:41

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz dziewczynie zeby mu uswiadomila ze go niechce i ze nie jest jego
> wlasnoscia.
> Jesli on to zrozumie da wam spokoj .
>
> ambe

A co jeśli nie zrozumie?
Facet ma chyba coś z psychą....
Będzie przej**** tak czy siak....

:(((

1. Data: 2001-11-11 21:10:27

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjechał do innego miasta, a już myślałem o obarczeniu go "długiem" -
> akurat widziałem ten film - za straty moralne. I pewnie miałby naprawdę

Heh ;)))
Ja mam tam własne (czytaj też: znaczne) środki, więc co ma być? Wojna? Eh...
Bez przesady... Przemoc to głupota... A tylko Ona ucierpi. Więc to nie jest
rozwiązanie ani dla mnie ani dla niego ;)))

PS. "Dług" też widziałem i właśnie boję się zajaść za daleko by kożystać potem
z takich środków.

Pozrdrawiam

Cze oll
IREK z Big Brother
Czy mozna sie odkochac w jeden dzien ?
Rozladowanie emocji
czy samemu da się założyć grupę dyskusyjną?