Re: No i co? kurka

From: ika zuzeloth <i...@s...wody>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i co? kurka
Date: Mon, 26 Aug 2002 08:57:36 GMT

ika zuzeloth (i...@s...wody) bulgocze:
<akcl2p$j1m$1@news2.tpi.pl>

>eTaTa (e...@p...onet.pl) bulgocze:
><akcjjo$rd0$1@news.onet.pl>

>"Pstryk" - słowo klucz. Cały zlot to pojedynczy błysk stroboskopu.
>Krótki, oślepiający, nieruchomy kadr.

Znalazłam jeszcze takie coś w zakamarkach swojego obserwatorium.
Wycinanka, wydzieranka.

Widziani z odległości. Lepsze możliwości kadrowania.

PP: Przemyślany, Precyzyjny. Spokojnie siedzi, wygląda jakby dobrze
rejestrował. Może on powinien napisać najwięcej? Przytomnie patrzy.
Pełna kontrola.

adso: Przestraszona albo znudzona. Z boku, po cichu, biernie.
Utrzymuje jednak kontakt z rzeczywistością, odpowiada na pytania i się
usmiecha.

stworek: Z innej planety - żaden człowiek nie uśmiecha się tyle, co
ona. Za daleko siedzi bym mogła usłyszeć o czym mówi.

PaLF: Uruchamiany głosem lub gestem. Wyłączony - siedzi nieruchomo,
spojrzenie wbija w różne elementy dekoracji. Włączony - bardzo
aktywny, pewny siebie, rozmowny.

machloy: Jedna osobowość w wielu ciałach. Gdzie nie spojrzę, tam go
znajduję. Głośny, (inter)aktywny.

Wilczek: Ma ze sobą całe pudełko zapasowych strun głosowych, dzięki
czemu może nieustannie mówić. Zakręcony.

Eryk: W słońcu działa flegmatycznie, zapobiegawczo. Ma obsesję na
punkcie asertywności. Zapomina co powiedział przed chwilą. Do piwnicy
nie dociera.

Widziani z bliska, obraz rozmyty.

guniek: Chociaż przyciąga samczą uwagę, to cieszy się mniejszą
popularnością niż można się było spodziewać. Ma jednak opanowaną rolę
maskotki, dobrze się w niej spisuje.

Saulo: Cynik - owszem. O miękkim sercu - nigdy w życiu. Oszczędny w
kontaktach, ale nie autystyczny.

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #