Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)

71. Data: 2013-08-04 22:45:10

Temat: Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ktmdns$fv0$1@node1.news.atman.pl...
> Owa dusza to własnie software. I, istotnie, jest częściowo

Bzdura! Czy komputery mają duszę?

> a interpretacji z drugiej strony - informacji w pewnym, matrixowym,
> standardzie. Umiejętność podłączenia się do matrixa.

Ja nie jestem podłączony, a Ty? Współczuję

> Pewnie, że nie. To takie coś, co można by uznać za wirusa
> informacyjnego, gdyby nie było takie wielkie i skomplikowane.

Memy istnieją

72. Data: 2013-08-04 23:17:28

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Owa dusza to własnie software. I, istotnie, jest częściowo

|Bzdura! Czy komputery mają duszę?

Dusza jest softem na sieć neuronową, nie na procesor.

> a interpretacji z drugiej strony - informacji w pewnym, matrixowym,
> standardzie. Umiejętność podłączenia się do matrixa.

|Ja nie jestem podłączony

Mylisz się. Jesteś.

> Pewnie, że nie. To takie coś, co można by uznać za wirusa
> informacyjnego, gdyby nie było takie wielkie i skomplikowane.

|Memy istnieją

A kto twierdzi, że nie?

73. Data: 2013-08-06 14:22:34

Od: Radek <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-04 23:17, Maciej Woźniak pisze:

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dusza jest softem na sieć neuronową, nie na procesor.

dowodzik poproszę. razwa!

> Mylisz się. Jesteś.

i ponownie, dowodzik, aletojuż

> A kto twierdzi, że nie?

niektóre nawet całkiem fajne, na kwejku.
r.

74. Data: 2013-08-06 15:15:28

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.08.2013 14:22, Radek pisze:

> dowodzik poproszę. razwa!

On nie ma dowodów, on ma wiarę.

75. Data: 2013-08-06 16:58:32

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> dowodzik poproszę. razwa!

|On nie ma dowodów, on ma wiarę.

No cóż, choć jestem od Ciebie mądrzejszy o rzędy
wielkości, akurat w tym się ani trochę nie różnimy.

76. Data: 2013-08-06 17:03:07

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
>
> Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dusza jest softem na sieć neuronową, nie na procesor.

|dowodzik poproszę. razwa!

Czy dobrze Cię zrozumiałem? Chcesz dowodzik, że dusza nie
jest softem na procesor?

> Mylisz się. Jesteś.

|i ponownie, dowodzik, aletojuż

A tak w ogóle, może najpierw nabierzesz trochę kultury?

77. Data: 2013-08-06 18:09:05

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Woźniak bo ta teoryjka mózgu komputera upadła już w latach 60 tych.Porównywanie jest
zupełnie błędne.

78. Data: 2013-08-07 10:23:54

Od: Radek <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-06 17:03, Maciej Woźniak pisze:

> Użytkownik "Radek" napisał w wiadomości grup

> Czy dobrze Cię zrozumiałem? Chcesz dowodzik, że dusza nie
> jest softem na procesor?

> A tak w ogóle, może najpierw nabierzesz trochę kultury?

oj tam. dawaj mi tu dowody na Twoje powyższe twierdzenia a nie się w
konwenanse bawisz :)

r.

79. Data: 2013-08-07 17:06:48

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" napisał w wiadomości grup

|oj tam. dawaj mi tu dowody na Twoje powyższe twierdzenia a nie się w
|konwenanse bawisz :)

A powinienem to zrobić, bo....?
Po dowody to się wybierz na pl.sci.matematyka. Tu są NTG.

80. Data: 2013-08-09 19:18:22

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ktk059$ul8$1@node2.news.atman.pl>, p...@g...pl
says...

> [...]
> jednego wyniku przypisanych jest wiele argumentów.
> Dziabnij sobie na warsztat równanie okręgu x^+y^=R^2. Przy R const nie
> podasz jednoznacznie jakie jest x przy określonym y, ani jakie jest y
> przy określonym x. A jak R nie będzie const to już całkiem umarł w
> butach. Z ewolucją jest tak, że zauważono iż spełnia ona pewne równanie,
> tak jak zauważono że koło spełnia równanie x^+y^=R^2. Koła tylko i
> wyłącznie na podstawie tego równania nie namalujesz, tak samo ewolucji
> nie zasymulujesz na podstawie tego co miała na wejściu i co dała na

Jedyne równanie, które spełnia Ewolucja, to prosta konstatacja,
że jakiś gatunek/podgatunek/rodzaj dominuje w środowisku,
konsekwencją czego jest to, że wygrywa w danym środowisku
liczebnością i dzięki temu, że zasoby pokarmowe są ograniczone.
Natomiast zupełnie nie tłumaczy [Ewolucja] dlaczego tak się
stało. Tłumaczenie pt. "lepiej przystosowany" działa pewnie w
30% przypadków, w pozostałych 70 działa wytłumaczenie pt.
przypadkowe i jednorazowe sytuacje, odseparowane środowisko itd.

PF

gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Ludzie kontra bestie
jestem