Re: No i zdechło wszystko...

Data: 2009-05-05 13:38:00
Temat: Re: No i zdechło wszystko...
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Nerwy Ci puszczają. I to już na początku.

Po to chcesz sprowokowac dyskusje na grupie o dietach, aby takie teksty
zamieszczac?Chcesz sie dowartosciowac cwoku, czy czegos sie dowiedziec o
temacie dietetycznym? Chociaz watpie aby komus jeszcze chcialo sie z takim
pojetnym jak ty osobnikiem, podjac tu merytoryczna dyskusje o dietetyce.

Przez tyle lat nic do twojego mozgu nie dotarlo, to raczej zadnej nadziei juz
dla ciebie nie ma,wiec o dlaczego masz pretensjei zal, ze dyskusja tu zamarla?

Niektorzy tak juz maja, ze przez wiele lat mozna im jedno i to samo tlumaczyc,
a oni ani w zab z tego pojac nie potrafia, inni w ciagu trzech,czterech lat
pisza prace dyplomowe i staja sie fachowcami w danej dziedzinie.

Ty niestety do tych ostatnich na pewno nie nalezysz, wiec szkoda czasu na
dyskutowanie z toba. Ty MASZ i MUSISZ stosowac diete opracowana przez
szarlatana i tak jest wlasnie sprawiedliwie i wlasciwie:)...i mnie to
rzeczywicie gowno powinno obchodzic co ty zresz. Zryj i wierz w co ci sie
zywnie podoba, baranie.