Re: No nareszcie.

From: Voyager <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No nareszcie.
Date: Thu, 5 Jul 2012 14:09:27 -0700 (PDT)

Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 5 Jul 2012 13:21:50 -0500, Iwon(k)a napisaďż˝(a):

> Nieukiem? - wr�cz przeciwnie, ja po prostu wierz� m�drze. A nie naiwnie
> albo cwanie.
>

> --
> XL
> Do 5 lipca podpisz petycjďż˝:
> http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje
-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skr
zypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-ka
tastrofie
> Instrukcja jak podpisaďż˝: http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

Chłop ja chodzi do szkoły to po papierek, bo on uważa że to
nieprzydatne i jak się okazuje, kościół jako skompromitowana
ideologia, którą z wieku na wiek opisywano jako obłuda, hipokryzja,
ciemnota i szkodliwość, chciwość,zboczenie zwyrodnienie jest obecnie
powtarzana na chłopstwie i wymiany księży nie pomogą, bo instytucja
jest chora i szkodliwa.