Re: No nie :-D

Data: 2010-02-20 13:36:03
Temat: Re: No nie :-D
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl>

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Tylko na tyle, że będą mogły walczyć o etaty d..ą w pełnym świetle Nowej
> Moralności.
===
Dlaczego jesteś tak pesymistycznie nastawiona do zmian ?
Przecież tę zmianę mogą wykorzystać te panie, którym
naprawdę leży na sercu dobro innych kobiet, tak ? :o/

>>> PS. Ty się aby orientujesz, o co w ogóle biega z panią Krawczyk Anetką?
>>

> Naprawdę nie widzisz kurestwa tej osoby? i tego, jak ono rzutuje na
> kobiety, które ją popierają??? - nie chodzi mi o wyrok sadu.
> --
> Ikselka.
===
Tak kobieta, a zwłaszcza jej problemy osobiste,
są zupełnie bez znaczenia dla rozpowszechniania się
dobrej idei.

zdarBrat:)