No po prostu padłem jak to przeczytałem;)

101. Data: 2010-09-21 09:54:41

Temat: Re: No po prostu padłem jak to przeczytałem;)
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
news:a9cbfdba-c2a7-4577-82c1-730daa38de79@q18g2000vb
m.googlegroups.com...

> Po prostu odkryłam przyjemność bycia kobietą i mam wrażenie, że mężczyźni
> też lubią być mężczyznami.
>
> A kobietki? Po prostu nas poniosło.
> Przegiełyśmy w drugą stronę. Kiedyś wrócimy do pionu.

Od dluzszego czasu interesuje sie feminizmem i tez
mam wrazenie ze kobiety przegieły, a przynajmniej
walczyly z poblemem
ktory tak naprawde lezy gdzie indziej.
Feministki niepotrzebnie sie zantagonizowału.
Zbyt duzo zlosci sierowano na mezczyzn
zamiast szykac rozwiazania.

Chcialem powiedziec oczywiscie.... NIEKTÓRE kobiety,
nie ma ich tak wiele - za to sa aktywne w mediach, stad wrazenie.

I moze nie tyle kobiety przegiely co daly sie podpuscic.
Feminizm to radykalny ruch
konliktu i konfrontacji, ktory powstał jako skutek uboczny
zbyt szybko zmieniajacego sie swiata i zagubienia w nim.
Do tego doszly "sluzace kobietom autorytetom" jak
np. Magdalena Sroda + pewnie jakies wewnetrze konflikty rodzinne
i stad powstal niepotrzebny konflikt.

Nie tylko kobiecosc ma problemy ze zmianami swiata,
jest bardzo wiele obszarow gdzie nastepuje
zagubienie, przewartosciowanie, szukanie miejsca.

Pozdr,
Druch

102. Data: 2010-09-21 10:00:54

Temat: Re: No po prostu pad?em jak to przeczyta?em;)
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> [...]
p.googlegroups.com...

> [...]
r.googlegroups.com...

> [...]
> się naciągane]
> Dlatego kobiety na wysokich stanowiskach są często niekobiece i np. nie
> miesiączkują [skąd ona to wie??? ]
>
> Ale faktem jest, że często kobiety prezesujące firmom rzeczywiście
> "mężnieją" :-). (popatrz np. na minister Kopacz)
>
> Wracając, więc my też wypalamy się psychicznie. Tylko z innych przyczyn.
>
> I tak świat staje się pełen podobnych do siebie klonów, co wcale mi się nie
> podoba.
>
> MK
>
> PS. I idę tyrać, bo mnie klienci pogonią :-)))
Vilar ty chyba jesteś trochę padnięta i projektujesz, właśnie tu mamy
tą elastyczność kobiety, że potrafii być i kobieca i męska i chyba to
jest najbardziej zdrowe, za to mężczyźni przerażeni słabością,
właściwie nie uczestniczą w wielu rejonach życia ,bo są skojarzone ze
słabością. I tym samym trudniej im się odnaleźć w obecnej cywilizacji,
coś zmienić i idą chlać.

103. Data: 2010-09-21 10:03:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie tylko kobiecosc ma problemy ze zmianami swiata,
> jest bardzo wiele obszarow gdzie nastepuje
> zagubienie, przewartosciowanie, szukanie miejsca.

Jaaa, jak miło Cię czytać, kiedy rozsądnie piszesz :-PPP

Ja to widzę w ten sposób, że w wyniku zmiany (a ta była niezbędna) następuje
przegięcie w drugą stronę i trochę czasu zajmuje zwykłe łapanie pionu.
Ale daj nam trochę czasu..... na pewno złapiemy. Wytrwałe jesteśmy :-)))

MK

PS. Natomiast Środa pisze sporo mądrych rzeczy (nie wszystko, rzecz jasna,
jak każdy). I będę się upierać.

104. Data: 2010-09-21 10:06:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]
właściwie nie uczestniczą w wielu rejonach życia ,bo są skojarzone ze
słabością. I tym samym trudniej im się odnaleźć w obecnej cywilizacji,
___

Więc może dobrze, że mężczyźni się teraz trochę wycofali?
Bo może oswoją się ze swoją słabością i przestaną udawać twardzieli???

Ale człowiekowi ciężko jest przyznać się do słabości, bo to bije w jego
poczucie wartości. A to już jest, z naszego ludzkiego punktu widzenia,
grubsza sprawa.

MK

PS. Owszem jestem padnięta.
I proszę mnie stąd wygonić, bo będę musiała tyrać w nocy.

105. Data: 2010-09-21 10:11:15

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: No po prostu pad?em jak to przeczyta?em;)
Wiadomość:

Vilar napisał(a):
> [...]
>
> MK
>
> PS. Owszem jestem padnięta.
> I proszę mnie stąd wygonić, bo będę musiała tyrać w nocy.

A co ty wogóle Vilar robisz? Że taka padnięta i potrzebująca adoracji
by ktoś trochę odciążył?
Umieść wiadomość Anuluj on
Wyślij mi kopię tej wiadomości

106. Data: 2010-09-21 10:15:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

> [...]
> I proszę mnie stąd wygonić, bo będę musiała tyrać w nocy.

A co ty wogóle Vilar robisz? Że taka padnięta i potrzebująca adoracji

Globuś, padnięta jestem bo pracuję. Czasami sporo.
Klientów mam duzych, globalnych, fajnych, ale oczywiście wszystko musi
spełniać jakies tam wymagania (co mi absolutnie nie przeszkadza, bo
wymagania są sensowne i chyba po prostu przyjmuję je za normę).

A jak jeszcze pohasam na grupie, to mi zasobów nie wystarcza. Skakanie po
sieci męczy.

A że adorację lubię? Glupia bym była, gdybym nie lubiła :-)))))), c'nie? Ty
nie lubisz być dopieszczany? No nie wierzę :-P

MK

107. Data: 2010-09-21 10:49:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
>
> A że adorację lubię? Glupia bym była, gdybym nie lubiła :-)))))), c'nie? Ty
> nie lubisz być dopieszczany? No nie wierzę :-P

Vilar ja nie jestem kobietą, żeby mi ktoś dzwi jak idę otwierał z
adoracji, ale właściwie byłoby fajne;)
To pracujesz w jakieś korporacji i boisz się, że zamienisz się w
faceta, czyli twarda Vilar z batem nad resztą pracowników, no tak
batowanie bardzo męczy?:)

108. Data: 2010-09-21 10:51:07

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> wymagania są sensowne i chyba po prostu przyjmuję je za normę).
>
> A jak jeszcze pohasam na grupie, to mi zasobów nie wystarcza. Skakanie po

A w życiu!
W tym tygodniu dzięki Wam bardzo twórczo mi się pracowało. Za co po
pensjonarsku dygając wdzięcznie dziękuję.

> A że adorację lubię? Glupia bym była, gdybym nie lubiła :-)))))), c'nie?
> Ty nie lubisz być dopieszczany? No nie wierzę :-P

Ja na przykład nie każdą pieszczotę lubię.

Qra

109. Data: 2010-09-21 10:52:34

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Ja przepraszam ze znowu wsadzam kij w mrowisko,
ale glob zupelnie nie ma wgladu w temat.
Nic w tym zlego, nie zawsze kazdy ma wglad we wszystko,
problem w tym ze on nigdy nie pozwala sobie na
inny punkt widzenia - bo kazdy inny punkt go przeraza.
Wiec urczowo trzyma sie swojego monologu.
I swoich wyborazen, ktore powstaly wylacznie w jego glowie,
bez konfrontacji z prawdziwym swiatem.

Pozdrawiam,
Druch

110. Data: 2010-09-21 10:57:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]

To pracujesz w jakieś korporacji i boisz się, że zamienisz się w
faceta, czyli twarda Vilar z batem nad resztą pracowników, no tak

Nie Globku, pracuję DLA korporacji. Kilku..... i nie mam zamiaru zmienić
się w faceta. Lubię być kobietką :-))))

Ta wizja z batem....
Wiesz, że kiedyś w IndiaShopie na Koszykowej w Wawce pojawiły się pejcze?
Znikły w ciągu 2 dni....
No zachodzę w głowę po co pejcze ludziom w mieście :-))))

MK

W temacie erotyzowania !
AISZY
XL