Re: No to i ja się pochwalę!:-)

From: g...@i...pl (Iza i Grzegorz Wójcik)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: No to i ja się pochwalę!:-)
Date: 10 Apr 2001 19:45:08 +0200

Witam , jesli wszyscy sie tak przechwalaja to i ja takze.
Bylam na Flowertargu w Katowicach ale w czwartek i raczej moge powiedziec ze
byla bieda. Wielu szkolkarzy chyba jeszcze nie dojechalo i z ciekawszych
rzeczy widzialam leszczyne " contorta" za 350 zl . Co prawda duzy egzemplarz
ale chyba dopiero co z ziemi wyrwany i nie wygladalo to najlepiej. Tam wiec
zadowolilam sie tylko bylinkami i ucieklam. Za to w sobote (
zrekompensowalam sobie niemoznosc wyjazdu na wspolne zakupy) zakupilam:
wisnie Amonogawa
wiaz gorski placzacy
wiaz Wredei
pigwowiec, perukowiec, 3 rododendrony, pieris japonski, budleje Davida,
klon Crimson King
dab fastigiata
buk czerwony fastigiata
swierk serbski
no i jeszcze na koniec hortensje pnaca.
Pojechalam po to wszystko mala ciezarowka i do konca dnia mialam co robic
:-)
ale warto bylo.
Pozdrawiam wszystkich namietnych kupowaczy,
Izabela Wójcik