No to jestem (OT)

1. Data: 2002-06-10 08:45:25

Temat: No to jestem (OT)
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Wreszcie mam znowu Sieć :)) Teraz urządzę sobie telenowelę i codziennie będę
czytała kawałek smakowitych postów... :)
Anka - stsal

1. Data: 2002-06-10 11:26:39

Temat: Re: No to jestem (OT)
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie mam znowu Sieć :)) Teraz urządzę sobie telenowelę i
codziennie będę
> czytała kawałek smakowitych postów... :)

Jak to co smakowite będziesz (tylko) czytać to "długo nie poczytasz"

;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-06-10 12:01:25

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "stsal" <s...@p...onet.pl>

> [...]
będę
> czytała kawałek smakowitych postów... :)

Aaa, czesc, fajnie, ze jestes.

Chcialam Ci sie pochwalic, ze znalazlam szkole, do ktorej ide od wrzesnia -
nie jest to co prawda superambitna Technologia Żywienia, ale studium
gastronomiczno - hotelarskie, jednoroczne. No, zobaczymy, czego sie tam
naucze....

Maya/Macabra

1. Data: 2002-06-10 12:21:29

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Agnieszka Nowak" <i...@r...com.pl>

[...]
============
A czy mozesz mi Agnieszko powidziec gdzie nalezy szukac pracy po Technologii
zywnosci?
Znam mloda dziewczyne, ktora mieszka w Tarnogorze [male miasto pod
Wroclawiem] i nie moze znalezc pracy.
Moze szuka nie tam gdzie trzeba?
Cos bym jej chciala doradzic, ale ja pojecia o tym nie mam.
barbara

1. Data: 2002-06-10 12:41:51

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl>

> [...]
> Wroclawiem] i nie moze znalezc pracy.
> Moze szuka nie tam gdzie trzeba?
> Cos bym jej chciala doradzic, ale ja pojecia o tym nie mam.

Prawde powiedziawszy - nie mam pojecia. Nalezaloby raczej pytac o to Anke -
stsal, ktora, zdaje sie, to wlasnie skonczyla. Ja chce isc do szkoly
gastronomiczno - hotelarskiej, bo mam plan zalozenia kiedys w przyszlosci
restauracji. Chce wiedziec jak to sie prowadzi, moze nabyc nieco praktyki
itepe.

Macabra

1. Data: 2002-06-14 07:53:55

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00f401c2107b$b73634c0$e007fea9@hppcvnmvhhid.
..
> From: "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl>

> Technologii zywnosci? (ciach!)
>
> Prawde powiedziawszy - nie mam pojecia. Nalezaloby raczej pytac o to
Anke -
> stsal, ktora, zdaje sie, to wlasnie skonczyla. (ciach!)

Szczerze mówiąc nie bardzo się orientuję, bo kończę Żywienie Człowieka, a to
się jednak trochę różni... Tak na oko, to może szukać pracy we wszystkich
miejscach, które mają coś wspólnego z żywnością: zakłady produkcyjne,
Inspekcja sanitarna... Zależy z resztą od specjalności jaką wybrała...

Anka - stsal

p.s Mnie też czeka pielgrzymowanie po różnych miejscach... Może gdzieś będą
mnie chcieli... : /

Tluszczyk po upieczeniu kurczaka
zamrozic torta?
SALATKA MAPETKI
(P) zaeksperymentowalam niedzielny obiadek (dł)
Miód pitny