No to zabieram się za ciężkie ciasto Krysi...

1. Data: 2003-01-10 13:24:05

Temat: No to zabieram się za ciężkie ciasto Krysi...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie... zabieram się za robotę... będzie relacja na żywo... -)
Dawno nie było.
Po pierwsze przypominam link do przepisu:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis222.html
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-01-10 14:00:06

Temat: Re: No to zabieram się za ciężkie ciasto Krysi...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avmhhl$qpv$1@news.onet.pl...
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis222.html

Ciasto robię z połowy ilości podanych w przepisie.
Właśnie ugotowałam bakalie.
Jak u mnie były to jabłka, rodzynki, morele, daktyle, orzechy laskowe i
migdały...
Nie miałam ani wisienek, ani śliwek suszonych.
Zastanawiam się po co na tym etapie była soda? Ale dodałam zgodnie z
przepisem.
Ciekawa jest konsystencja otrzymanej masy - nie ma tam mąki kartoflanej, a
ani chybi wygląda to jak budyń z bakaliami...
Czekam, aż masa przestygnie...

1. Data: 2003-01-10 15:02:54

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avmjlb$2nu$1@news.onet.pl...

> [...]
> Ciekawa jest konsystencja otrzymanej masy - nie ma tam mąki kartoflanej, a
> ani chybi wygląda to jak budyń z bakaliami...

No i wystygła... Zrobiła się z tego bardzo gęsta pulpa... Zastanawiałam się
jak to przyjmie mąkę. Wydawało mi się, że siekierą będzie można rąbać, ale
wymieszało się dokładnie z jajkiem i mąką...
Biorąc pod uwagę konsystencje tego ciasta zaczęłam rozumieć, po co tam jest
aż tyle proszku do pieczenia...
Siedzi w piekarniku, a ja czekam.

1. Data: 2003-01-10 15:26:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avmnce$ca6$1@news.onet.pl...

> Siedzi w piekarniku, a ja czekam.

Minęło pół godziny. Ciasto zwiększyło objętość dwukrotnie. Zmniejszyłam ciut
temperaturę.

1. Data: 2003-01-10 17:24:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003 16:26:40 +0100, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
>wiadomości news:avmnce$ca6$1@news.onet.pl...

>Minęło pół godziny. Ciasto zwiększyło objętość dwukrotnie. Zmniejszyłam ciut
>temperaturę.

jezu...od tamtej pory ani slowa...
ani chyabi:
- eksplodowalo
- Joanna przypalila i teraz bedzie udawac, ze ona niczego nie
piekla (mnie sie zdarza przypalic jak zapominam zmniejszyc ogien
i potem obcieram ciasto na tarce...)
- jeszcze sie piecze?
- pozarla i brzuch ja boli ;)) my na cieplo zezeramy jedno male,
bo zawsze tak pieke, zeby miec choc minimalne na teraz, zazwyczaj
cieple jemy. zyjemy ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-10 18:48:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>- pozarla i brzuch ja boli ;)) my na cieplo zezeramy jedno male,
>bo zawsze tak pieke, zeby miec choc minimalne na teraz, zazwyczaj

jezusiemaryjo...ja naprawde wcielo...

zmartwiona

> http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World!
>-----= Over 100,000 Newsgroups - Unlimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-10 19:09:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3a5u1v4652cn9ievg6jdgbllouc3djs0j2@4ax.com...
> jezusiemaryjo...ja naprawde wcielo...
>
> zmartwiona
> K.T. - starannie opakowana

a moze umarla z zachwytu ;-) a moze zawiazuje sadelko...
tak czy siak, jak strawi- to zmartwychwstanie
Trys, spokojne, pozyjem, uwidzim

Jola L-L

1. Data: 2003-01-10 19:11:44

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3a5u1v4652cn9ievg6jdgbllouc3djs0j2@4ax.com...

> jezusiemaryjo...ja naprawde wcielo...
>
> zmartwiona

niechybnie jej nie wyszlo i teraz sie zastanawia jak nam to delikatnie
przekazac, szczegolnie tych pieniach i zachetach z mojej strony i
rzwodzeniem sie nad jego zaletami i latwoscia przyrzadzania.
Ewentualnie jeszcze zamordowali ja mezczyzni, bo probowala zjesc ostatni
kawalek.
No i jeszcze ewentualnie odlozyla ciasto do lezakowania na pare tygodni i
teraz siedzi i czeka... A relacje zda potem, jak sprobuje kawalek, hihihi

wkn

1. Data: 2003-01-10 19:33:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003 20:11:44 +0100, "wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>teraz siedzi i czeka... A relacje zda potem, jak sprobuje kawalek, hihihi

usiluje sobie wyobrazic to ostanie, hehehe hihihi...ktos wchodzi
do kuchni i mowi - Mama, jesc nam sie chce...kiedy obiad, a
Joanna - cicho, a kysz, ja pilnuje cista

Trys - Jola, Ty mnie nie pocieszaj, ja sie martwie coraz
bardziej

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-10 19:34:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>teraz siedzi i czeka... A relacje zda potem, jak sprobuje kawalek, hihihi

P.S. Moze bylo tak ciezkie, ze az spadlo do sasiadow z dolu...ale
mam obawy, ze jej wyjdzie za bardzo ciastowate...naprawde nie
powinno sie prawie widziec czesci ciastowej...

Trys
K.T. - starannie opakowana

marynata do miesa-pytanie
Boczniak a la schabowy??