No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

121. Data: 2009-12-17 20:11:13

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Jedna reka bijesz, a druga wspierasz? ;-)

No żeby się nie przewróciło.

Qra

122. Data: 2009-12-17 20:12:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kiedyby Twojej cham (a nie niechciany delikwent) wsadzał łapy za dekolt lub
> obmacywał, to co byś jej podpowiedziała - ale tak bardzo intelektualnie
> proszę?

Do chama intelektualnie nie ma co startowac. Ale po to sie ma intelekt,
by wiedziec, ze do chama wystarczy czasami powiedziec po prostu spie***laj.

> Bo rozumiem, że "chcianemu" w klasie na przerwie Twoja córka na te
> umizgi pozwoliłaby bez żenady?

Zle rozumiesz. A raczej nie jestes w stanie przewidziec. Takoz i ja.
I.

123. Data: 2009-12-17 20:13:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> lub manipulacji.
> Skutecznie wyleczone. Czyli:
> Raz czy dwa - za wzięcie i zniszczenie cennych pamiątkowych rzeczy, o
> których wiedziały od lat, że nie wolno ruszać, bo się zniszczą/stłuką itp.
> Raz czy dwa - za zabawę zapałkami/petardami, o czym wiedziały, że jest
> zabronione i dlaczego.
> Raz - za wydanie nie swoich pieniędzy, wbrew ostrzeżeniom.
> Raz czy dwa - za kłamstwo w szkole wobec nauczyciela.
> Raz czy dwa - za późny powrót do domu po umówionej godzinie.
> Jak sobie coś jeszcze przypomnę, nie omieszkam opisać.

Zatem każdy klaps był wymierzony na zimno, z wyrachowaniem. Nie rozumiem
tego. To jeszcze bardziej okrutne. Myślę, że Twoje córki bez tego klapsa
zrozumiałby, że zrobiły źle i sprawiły Ci tym przykrość.

--

Paulinka

124. Data: 2009-12-17 20:14:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> Raz czy dwa - za późny powrót do domu po umówionej godzinie.
> Jak sobie coś jeszcze przypomnę, nie omieszkam opisać.

Ty naprawdę za to dzieci biłaś? :-|

Stalker

125. Data: 2009-12-17 20:15:11

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jaką niespodziankę?

Nie napisałaś wcześniej o okolicznościach, które towarzyszyły temu, że
adorator (to już nie jest adorator, kiedy wkłada dziewczynie łapy za
dekolt, tylko zwykły prostak) dostał z liścia.

--

Paulinka

126. Data: 2009-12-17 20:16:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Do następnego razu i kolejnych.

Aż dojrzeje na tyle, żeby nie łamać granic, które wyznaczają rodzice.

--

Paulinka

127. Data: 2009-12-17 20:16:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Zatem każdy klaps był wymierzony na zimno, z wyrachowaniem. Nie rozumiem
> tego. To jeszcze bardziej okrutne. Myślę, że Twoje córki bez tego klapsa
> zrozumiałby, że zrobiły źle i sprawiły Ci tym przykrość.

Jaki klaps? Część z tych "przewin" jest taka powiedziałbym na starszy,
szkolny wiek, żeby coś uzyskać, nie wystarczy "klapsa" dać.

Stalker

128. Data: 2009-12-17 20:20:20

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Starsza - za kilkakrotne "gaszenie" młodszej pilotem

Co to jest "gaszenie"?

> oraz za groźbe "bo cię
> nagram na dyskietkę i skasuję".

A co w tej grozbie Ci sie az tak nie spodobalo, ze zbilas za to dziecko.
Ja bym sie na Twoim miejscu starala dowiedziec, co przez to rozumie.

> [...]
> na dyskietce, kiedy się je stamtąd skasuje a nie ma kopii oraz co się
> dzieje z TV, kiedy się w jego stronę kieruje pilot i wciska czerwony guzik

Idealna sytuacja, by obydwie dziewczynki czegos nauczyc.
A tak w ogole, to rodzenstwo od pocz. trzeba uczyc, ze nalezy sie
szanowac i lubic. Nie wymaga to zbyt duzego zachodu.

> Inne klapsy - dla obu tylko i wyłącznie za nieposłuszeństwo, próby kłamstwa
> lub manipulacji.
> Skutecznie wyleczone.

Bez klapsow tez mozna. "Skutkiem ubocznym" jest to, ze "próby kłamstwa
lub manipulacji" znacznie rzadziej sie pojawiaja.

> Raz czy dwa - za późny powrót do domu po umówionej godzinie.

Byly juz nastolatkami?
I.

129. Data: 2009-12-17 20:21:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Jaki klaps? Część z tych "przewin" jest taka powiedziałbym na starszy,
> szkolny wiek, żeby coś uzyskać, nie wystarczy "klapsa" dać.

Też to zauważyłam, ale jako że dzieci XL czytały "Dziady" w klasach od 1
do 3 i znały na pamięć fragmenty, zaryzykowałam, że moja świadomość
pojęcia wieku, w którym się pewne umiejętności posiada jest bardzo płynna.

--

Paulinka

130. Data: 2009-12-17 20:22:52

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Zatem każdy klaps był wymierzony na zimno, z wyrachowaniem. Nie rozumiem
> tego. To jeszcze bardziej okrutne. Myślę, że Twoje córki bez tego klapsa
> zrozumiałby, że zrobiły źle i sprawiły Ci tym przykrość.

By tak widziec sprawe trzeba miec zaufanie do swoich dzieci. I do siebie
przy okazji. Ze sa na tyle madre, ze rozumieja, ze zrobily zle i
sprawily przykrosc. A na taki stan pracuje sie od momentu urodzenia
dzieci. Bynajmniej nie klapsami.
I.

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.