No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

131. Data: 2009-12-17 20:24:05

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Ty naprawdę za to dzieci biłaś? :-|

Myslisz, ze nas XL testuje?
I.

132. Data: 2009-12-17 20:25:38

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> [...]
> właśnie ze skrzywioną psychiką lub przynajmniej jej obrazem?
> Jeśli faktycznie nie karacie dzieci i tak idealizujecie się w roli
> rodziców, beż żadnego zmęczenia, gorszych dni czy po prostu braku ochoty
> na tolerowanie wybryków waszych pociech to może uświadomcie sobie, że to
> właśnie wy jesteście marginesem, a nie ogółem społeczeństwa i wasze
> dzieci reż będę marginalne.
> Wam się jakoś w życiu udało, ale to jeszcze nie gwarantuje, ze wasze
> dzieci tez będą miały tyle szczęścia, bo rozumu niestety w spadku chyba

Męskie PMS?

Tak moje dzieci też dostały po dupie. Nie jestem z tego dumna.
--

Paulinka

133. Data: 2009-12-17 20:26:01

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Po co? Chama się pionizuje z liścia. Szkoda słów na chama.Nie "kolesia".
> CHAMA.

Idac tym tropem: jak Twoja corcia natknie sie na, powiedzmy, jakiegos
mega chama, to od razu mu wsadzi kose miedzy zebra?
I.

134. Data: 2009-12-17 20:27:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> To co? Teraz okoliczności już usprawiedliwiają wymierzony policzek,
> który nabrzmiał krwią przez kilka dni?
> No proszę jakie to teraz konformistyczne. ;-)

Słowne umizgi to co innego, niż macanie czyiś piersi, ale Ty nie masz
biustu, więc cóż możesz na ten temat wiedzieć.

--

Paulinka

135. Data: 2009-12-17 20:29:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A niespodziankę zostawiłaś na koniec. Nieładnie.

Jakiś królik w kapeluszu zawsze się znajdzie. Niedługo wyjdzie, że ją
niemal zgwałcił.

Ewa

136. Data: 2009-12-17 20:32:40

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:
> Jeśli faktycznie nie karacie dzieci i tak idealizujecie się w roli
> rodziców

A gdzie ktos pisal, ze kar nie stosuje? Kary sa, ale _nie_cielesne_. Bo
w wychowywaniu nie ma zero-jedynkowosci: albo klaps, albo nic. Tylko
problem polega na tym, ze niektorzy nie potrafia tego zaakceptowac.

> beż żadnego zmęczenia, gorszych dni czy po prostu braku ochoty
> na tolerowanie wybryków waszych pociech

Niestety, takie chwile tez sie pojawiaja. I one wlasnie wystawiaja nasze
rodzicielstwo na probe.

> to może uświadomcie sobie, że to
> właśnie wy jesteście marginesem, a nie ogółem społeczeństwa i wasze
> dzieci reż będę marginalne.

Znaczy: trzeba rownac do ogolu? Nawet jak ten ogol stanowi dosc marna
ciemna mase?

> Wam się jakoś w życiu udało, ale to jeszcze nie gwarantuje, ze wasze
> dzieci tez będą miały tyle szczęścia

Mnie akurat dziecinstwo sie nie udalo. I dlatego chce, by moim dzieciom
sie udalo. Bo to _ode_mnie_ zalezy.

> bo rozumu niestety w spadku chyba
> nie dostaną.

Inteligencja jest akurat dziedziczna. Bardziej po mamach. :-) Serio.
I.

137. Data: 2009-12-17 20:35:10

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> Że co?

> Na głowę upadłaś?

Kiedyś spadłam z drzewa, ale na dupę.

> Nie jesteś dumna, że je kochasz i się o nie troszczysz i nawet jak
> zrobisz coś nie tak, bo przecież nie jesteś idealna, nie jesteś maszyną
> tylko omylnym człowiekiem, to zawsze chcesz dla nich jak najlepiej,
> i może dzięki temu one kiedyś zrozumieją, że też nie są idealne, ale
> będą szczęśliwe z tego kim są, nawet jak nie raz popełnią błąd?

Nie jestem dumna z tego, że pomimo tego, że jestem przeciwniczką kar
cielesnych, sama strzeliłam dzieciom klapsy, bo w przypływie złości, nie
umiałam zareagować inaczej.

> To chyba sama nie powinnaś mieć dzieci, bo nie dorosłaś do nich, choć w
> porównaniu do niektórych idiotek tutaj, jesteś najnormalniejsza z
> możliwych.

Dziękuję za komplement.

--

Paulinka najnormalniejsza z idiotek

138. Data: 2009-12-17 20:35:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ty naprawdę za to dzieci biłaś? :-|

Też mnie ta lista lekko żtp. zdziwiła. Wszystkie te wymienione sprawy to
są przewinienia wymagające po prostu rozmowy ew. jakiejś kary. Klaps
eliminuje w ogóle zrozumienie problemu i nie spełnia roli wychowawczej.
Przykład z tymi pieniędzmi - dziecko wyciąga wniosek "nie ukradnę, bo
dostanę klapsa, ale jeśli uda się ukryć kradzież, to mogę to zrobić".

Ewa

139. Data: 2009-12-17 20:36:10

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Słowne umizgi to co innego, niż macanie czyiś piersi, ale Ty nie masz
> biustu, więc cóż możesz na ten temat wiedzieć.

Plizzz. Przeciez mogla go odepchnac np. Przeciez nie byl to napad czy
proba gwaltu, zeby trzeba sie bylo bronic. No, chyba, ze XL teraz
wypali, ze jednak tak wlasnie bylo.
I.

140. Data: 2009-12-17 20:36:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:12:54 +0100, Marchewka napisał(a):

> Do chama intelektualnie nie ma co startowac. Ale po to sie ma intelekt,
> by wiedziec, ze do chama wystarczy czasami powiedziec po prostu spie***laj.

Z ust mi to wyjęłaś. Poniekąd.

> Zle rozumiesz. A raczej nie jestes w stanie przewidziec. Takoz i ja.
> I.

Wiec skoro nie potrafisz przewidzieć, to się nie wypowiadaj o mojej.
--

Ikselka.

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.