No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

161. Data: 2009-12-17 20:54:49

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> No, chyba ze go ktoraś koelżanka w pracy za... chwyci :->

A co jest fajnego za lapanie za...? ;-) Zwlaszcza dla kobiety? Bo faceta
moze o zawal serca przyprawic z bolu. I to bylaby dosc wlasciwa reakcja
na macanie po biuscie.
I.

162. Data: 2009-12-17 20:55:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:36:10 +0100, Marchewka napisał(a):

> Plizzz. Przeciez mogla go odepchnac np.

:-/

--

Ikselka.

163. Data: 2009-12-17 20:56:21

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A kto tak postępuje?

Nie postepuje, bo dzieci nie ma.
I.

164. Data: 2009-12-17 21:00:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:37:29 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja bym strzeliła po mordzie za coś takiego.

Wiesz - są takie, które SĄ macane i rozumieją, że jest to chamstwo i nalezy
reagowac jak najostrzej juz przy pierwszej próbie, ale są i takie, które
bezskutecznie CHCĄ być macane i pozostaje to tylko w sferze ich życzeń...
--

Ikselka.

165. Data: 2009-12-17 21:01:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> bezskutecznie CHCĄ być macane i pozostaje to tylko w sferze ich życzeń...

Są też takie inne niż ja i Twoja córka, które w tej sytuacji nie
potrafią zareagować.

--

Paulinka

166. Data: 2009-12-17 21:02:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:38:51 +0100, Marchewka napisał(a):

> Ty sama zaczelas sie wypowiadac o swojej. I nadal ciagniesz temat,
> dokladajac coraz to nowe rewelacje.
> Gdyby moja corka spoliczkowala chama, czy nie chama, to nie bylabym z
> tego faktu dumna.

Do czasu, aż zrobiłby jej coś "lepszego"? czy w ogóle?
.

> Tak, jak Ty jestes.
> Wrecz przeciwnie.
> Ale juz protokol rozbieznosci mamy chyba za soba? Wiemy, ze zyjemy w
> swiatach rownoleglych.
> I.

Oczywiscie: Ty pozwalasz się macać obcym.
--

Ikselka.

167. Data: 2009-12-17 21:03:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:39:50 +0100, Paulinka napisał(a):

> Widzisz a u mnie tak działał wzrok mamy. Powiedziała : jak mogłaś to
> zrobić plus ten wzrok i miałam taką nauczkę, że do tej pory pamiętam
> różne swoje wybryki.

Wzroku używałam w lżejszych przypadkach.
A cięższych nie było.

--

Ikselka.

168. Data: 2009-12-17 21:03:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Dec 2009 21:42:33 +0100, Marchewka napisał(a):

> Mnie tez. Ale "nie wymagajmy od byka mlika".

> Oj, nadal pewnie grochem o sciane. I w zaparte, ze to dobre bylo, i tyle!
> I.

Tak. I efektywne.
--

Ikselka.

169. Data: 2009-12-17 21:04:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wzroku używałam w lżejszych przypadkach.
> A cięższych nie było.

A może warto było wyeliminować te klapsy, bo dziewczyny i tak by
zrozumiały, skoro mądre i układne?

--

Paulinka

170. Data: 2009-12-17 21:05:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Oczywiscie: Ty pozwalasz się macać obcym.

Naprawde jestes jajoglowa.
I.

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.