No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

401. Data: 2009-12-19 14:09:39

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Dec 2009 14:17:25 +0100, Chiron napisał(a):

> Marchewko- wiele rzeczy zarzuca się Żydom- jednak złego wychowania dzieci-
> raczej nie. Ba! Wręcz przeciwnie.

Dokładnie. Oraz stare wzorce rodzinne mają swietne.

:-)
--

Ikselka. //winna bicia męża ;-P

402. Data: 2009-12-19 14:10:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Dec 2009 14:18:45 +0100, Chiron napisał(a):

> OK- tylko ja raczej nie obarczałbym córki takimi pracami.

Ja się tylko dziwię, że SAMA nie przyszła pomóc. O obarczaniu mowy nie ma.
--

Ikselka.

403. Data: 2009-12-19 14:15:52

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się tylko dziwię, że SAMA nie przyszła pomóc. O obarczaniu mowy nie ma.

No nie wiem...córka nie jest od dźwigania. Może- z braku synów- sam nie
wiem...

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

404. Data: 2009-12-19 14:21:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Dec 2009 15:15:52 +0100, Chiron napisał(a):

> No nie wiem...córka nie jest od dźwigania. Może- z braku synów- sam nie
> wiem...

Nie jest, ale w życiu są różne sytuacje i nawet dziewczyna musi
wiedzieć=czuć, że powinna pomóc, spontanicznie. Poza tym włąśnie jako
kobieta - nie powinna być uczona zbytniej delikatnosci wobec siebie. Moje
dźwigały z ojcem cieżkie meble i inne rzeczy - z własnej inicjatywy, kiedy
probował sam. Są silne i zdrowe, a przede wszystkim myślące i kochające.
--

Ikselka.

405. Data: 2009-12-19 14:25:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> I jest uzasadniony zwłaszcza kiedy dziecko doskonale wie, że będzie
> konsekwentnie wymierzony, bo został zapowiedziany jako kara na określoną
> ewentualność.

Dokładnie np. permanentne wybieganie lub odbieganie dziecka na ulicy.
Granica jest możliwość rodzica lub opiekuna zapewnienie bezpieczeństwa
poprzez dobiegnięcie i uchwycenie. W takim przypadku zamiast smyczy danie
klapsa studzi zapędy smartkaterii.

406. Data: 2009-12-19 14:28:45

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Daj spokój, nie pobudzaj jej chorej wyobraźni - zaraz posądzi Cie o gwałt
> małżeński.
> --
>
> Ikselka.

W takim przypadku mężczyzna ma małe szanse na realizacje i psuje sobie
sytuacje na zaś.... :-))))) No, chyba, że żona lubi "gwałcenie" przez męża.
Znam przypadki, że orgazmy kobieta osiągała po walce z partnerem...

407. Data: 2009-12-19 14:31:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ja się tylko dziwię, że SAMA nie przyszła pomóc. O obarczaniu mowy nie ma.
> --
>
> Ikselka.

No wiesz?! 8-() Jezeli pracuje, a ja mam potrzebę pomocy od rodziny to
wołam.
Nie budujcie mitów np. a propos Sylinek i co by było gdyby był u mnie...

408. Data: 2009-12-19 14:32:18

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@p...com> wrote in message

> No nie wiem...córka nie jest od dźwigania. Może- z braku synów- sam nie
> wiem...
>
> --
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Pisałem o pojedyńczych przedmiotach długich.

409. Data: 2009-12-19 14:36:35

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> probował sam. Są silne i zdrowe, a przede wszystkim myślące i kochające.

Moja córka podobnie jak najmnieszy syn mają siłę w dloniach, daleko
przewyższającą moją, choć mi też nic nie brak. Poczytaj o Zośce Mocarnej...

410. Data: 2009-12-19 14:59:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Dec 2009 15:28:45 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> sytuacje na zaś.... :-))))) No, chyba, że żona lubi "gwałcenie" przez męża.
> Znam przypadki, że orgazmy kobieta osiągała po walce z partnerem...

Przypuszczam, że to jednak nie była prawdziwa walka i oboje dobrze o tym
wiedzieli. W całej ogólności zas - żadna kobieta nie lubi zdobywać, lecz
woli być zdobywana, może czasem i dosłownie, ale w tym dobrym sensie, nie
"gwałt-ownym", lecz zabawowym, podniecającym :-)
--

Ikselka.

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.