No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

481. Data: 2009-12-20 21:13:51

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hgm2a4$13t$6@node1.news.atman.pl...

> System jest głupi, zagmatwany, w wieloma dziurami prawnymi, które
> pozwalają malwersować ile wlezie. Według Ciebie to tłumaczy to, że ludzie
> są niepraworządni?

Nie mogą być praworządni. To smutne, niestety. Należy dążyć do stworzenia
państwa opartego na uczciwych podstawach. Tylko tak niewielu tego chce: ci
łajdacy, czerpiący zyski z tego burdelu boją się utraty synekur, a ci, co
nauczyli się tak żyć- boją się, że normalnie nie będą potrafili...

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

482. Data: 2009-12-20 21:14:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:02:02 +0100, Chiron napisał(a):

> Czy w Twoim przekonaniu teraz jest system bardziej- czy mniej totalitarny
> niż np w latach 70 ubiegłego wieku w Polsce?

:-)
--

Ikselka.

483. Data: 2009-12-20 21:15:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:05:55 +0100, Paulinka napisał(a):

> System jest głupi, zagmatwany, w wieloma dziurami prawnymi, które
> pozwalają malwersować ile wlezie.

A kiedy było inaczej?
--

Ikselka.

484. Data: 2009-12-20 21:18:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> dobra ani zła. Złodziej to zarabijący inaczej, zboczeniec- kochający
> inaczej, etc. Każde, jagłupsz i nawet najbardziej opresyjne działania rządu
> wobec obywateli mają być popierane- choćby były sprzeczne z tubylczą
> konstytucją, no i oczywiście polityka tych, co za tą gazetą stoją. A jej
> zwolennicy- nazwijmy ich "stalkerami" póki co żyją sobie jak bohater filmu
> "Truman show", lecz w przeciwieństwie do niego wcale nie chcą dostrzec tej
> podstawionej rzeczywistości...albo może raczej jak orwellowscy bohaterowie
> nie odpowiadają argumentami, tylko: "cztery łapy dobrzeeeeee, 2 nogi-

Chironie, ja Ci tylko zwróciłem uwagę, że nie można dyskutować z tak
szeroko postawioną tezą, natomiast ty bardzo emocjonalnie zareagowałeś
na moją wypowiedź, swoją drogą ciekawe dlaczego, czyżbym poruszył jakiś
niewygodny dla Ciebie temat? :-) W dodatku wyśmiewasz się ze mnie, a nie
z moich cech, więc albo będziesz dla mnie grzeczniejszy, albo bedę Cię
musiał Ci odpuścić :-)

Stalker

485. Data: 2009-12-20 21:19:09

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> łajdacy, czerpiący zyski z tego burdelu boją się utraty synekur, a ci, co
> nauczyli się tak żyć- boją się, że normalnie nie będą potrafili...

I mamy tylko dwa wyjścia : prawo głosu i samemu dawać dobry przykład.

--

Paulinka

486. Data: 2009-12-20 21:19:20

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości
> Czy w Twoim przekonaniu teraz jest system bardziej- czy mniej totalitarny
> niż np w latach 70 ubiegłego wieku w Polsce?

Bez przesady, teraz nie jest totalitarny

487. Data: 2009-12-20 21:19:36

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A kiedy było inaczej?

Jesteś malwersantką?

--

Paulinka

488. Data: 2009-12-20 21:20:42

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1: i 2: wydają się być spszeczne.

489. Data: 2009-12-20 21:21:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Dec 2009 22:07:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> Sama przyznałaś, że nie miałaś pomimo szacunku dobrego kontaktu ze
> swoimi rodzicami.

Emocjonalnego dobrego nie mialam - z ojcem. Ze względu na Jego stosunek do
kobiet i do mnie jako tej gorszej, bo kobiety, córki-pielęgniarki, przy
zerowych wymaganiach wobec syna-króla, niczego więcej.
Z matką miałam wybitnie dobry, pomimo że to mój brat był dla niej tym
ukochanym syneczkiem. A fizycznie - z obojgiem świetny. Smierć mamy
podziałała na mnie skrajnie destruktywnie. Śmierć ojca mniej. Co nie
znaczy, że nie był dla mnie bardzo ważny.
--

Ikselka.

490. Data: 2009-12-20 21:22:07

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewygodny dla Ciebie temat? :-) W dodatku wyśmiewasz się ze mnie, a nie z
> moich cech, więc albo będziesz dla mnie grzeczniejszy, albo bedę Cię

Ciekawe- zastosowałem w stosunku do Ciebie niemal dokładnie Twoją metodę-
stosowaną w stosunki do mnie. No ciekawe wprost, że wtedy Cięnic nie
złościło:-)
Ponadto- nieprawdą jest jakoby było li tylko zwróceniem uwagi, że nie można
dyskutować z tak szeroko rozstawioną tezą. To była kolejna Twoja kpina.
Pisząc, że nie wszystko w dyskusji to argument- co chcesz mi przekazać?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?