No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?

691. Data: 2009-12-22 17:15:31

Temat: Re: No więc gdzie te Wasze kary i nagrody?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 09:57:59 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Żebyście Wy, mężczyzny, nie uciekali z krzykiem. Taka jest przynajmniej do
> tego stworzona teoria.

Skuteczna. Ale mądre kobitki używają mydełka dla dzieci.

--

Ikselka.

692. Data: 2009-12-22 17:16:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 10:03:50 +0100, tren R napisał(a):

> krem do duszy stosuj.

Ona ma to w duszy.
--

Ikselka.

693. Data: 2009-12-22 17:33:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 16:03:14 +0100, Chiron napisał(a):

> Nie ma takiej, która dobrze goli. Służy do masażu twarzy- z praktyki.

MŚK, jak nic ;-)
--

Ikselka.

694. Data: 2009-12-22 17:33:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 16:04:11 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hgq6tv$i20$1@inews.gazeta.pl...

> Aaaa...więc jesteś feministką:-)

Miss natura :-PPP
--

Ikselka.

695. Data: 2009-12-22 18:31:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Dec 2009 17:09:16 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Nie wiem, skąd mi się to wzięło, ale liczyłam na coś bardziej wymyślnego.
>
> Qra, dopóki podbiera kosmetyki - jest ok, gorzej jak przestanie podbierać
> podpasek

Swiat idzie naprzód - są tampony.
--

Ikselka.

696. Data: 2009-12-22 19:17:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> zabraklo jej chyba tej konsekwencji bo nie przypieprzyla :)

tacy są najgorsi. głupi, zdenerwowani i niekonsekwentni :)

697. Data: 2009-12-22 19:40:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No tak, Qrka, skąd masz wiedzieć, skoro twój TŻ ma jedwab na twarzy...

Mnie wystarczy, że co inne jest włochate.

Qra

698. Data: 2009-12-22 19:42:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Swiat idzie naprzód - są tampony.

My jesteśmy tradycjonalistki. Na sznurkach suszymy płócienne podkłady.

Qra

699. Data: 2009-12-22 19:48:42

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 20:42, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> My jeste my tradycjonalistki. Na sznurkach suszymy p cienne podk ady.
>
> Qra

Porfawor Qra ;D a może wiechcie z siana stosujecie jak nasze pra pra
pra babki? ;Dlol
___
Iza ;D

700. Data: 2009-12-22 19:55:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> Porfawor Qra ;D a może wiechcie z siana stosujecie jak nasze pra pra
> pra babki? ;Dlol

Wiechcie? Nie nasza tradycja. W okolicy trudno o siano.

Qra

No, ale gdzie tu mowa o klapsie?
Zapomniana noc.
Re: Temat zastępczy: