Nogi: golenie a zdrowie

1. Data: 2008-06-01 19:41:48

Temat: Nogi: golenie a zdrowie
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idzie lato. Nogi nie ogolone nie są modne.
A każdy włosek ma tętniczkę, i żyłkę, i własny mięsień.
Po ścięciu włoska mehanika tego układu zostaje zepsuta.
Mięsięń nad czymś się wysila, czego nie ma, pewnie kurczy lub rozkurcza coś
innego.
I jest źle.
A i hłodzenie gorsze.
Pewnie dlatego powstają żylaki.

Co robić by wyglądać normalnie i by nie powstawały żylaki?
Czy można np. ogolić włoski, ale nie do końca, zostawiając celowo np długość
2-3mm?
Czy taka długość wystarczy by funkcje włoska u nogi nie były zlikwidowane?

2. Data: 2008-06-02 07:27:06

Temat: Re: Nogi: golenie a zdrowie
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A każdy włosek ma tętniczkę, i żyłkę, i własny mięsień.

i mozg i go boli jak sie scina :-D
p.

3. Data: 2008-06-02 18:00:28

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> i mozg i go boli jak sie scina :-D
> p.
do tego ta meHanika i Hłodzenie ;)

4. Data: 2008-06-02 18:01:57

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 20:00, "Aneta" <a...@i...pl> wrote:
> Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:g2079o$o8d$2@news.dialog.net.pl...

> do tego ta meHanika i Hłodzenie ;)

Zylaki nie powstaja w następstwie golenia nóg

5. Data: 2008-06-02 18:27:38

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zylaki nie powstaja w następstwie golenia nóg
Nie pszekonałeś mnie .

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

6. Data: 2008-06-02 22:26:45

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idzie lato. Nogi nie ogolone nie są modne.

> A każdy włosek ma tętniczkę, i żyłkę, i własny mięsień.

To wszystko nieważne. Ważne jest byleby nie zaciąć się przy goleniu.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gole%C5%84

7. Data: 2008-06-04 10:33:33

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:
> Idzie lato. Nogi nie ogolone nie są modne.

1.Kto tak powiedział?
2.Czy jak jutro powiedzą, że modne jest obcinanie uszu to obetniesz?

> A każdy włosek ma tętniczkę, i żyłkę, i własny mięsień.

Co ma???????????????????

> Po ścięciu włoska mehanika tego układu zostaje zepsuta.

meCHanika jeśli już.
Jeśli włos zostaje ścięty, a nie zgolony, to nic nie zostaje "zepsute".

> Mięsięń nad czymś się wysila, czego nie ma, pewnie kurczy lub rozkurcza coś
> innego.
> I jest źle.
> A i hłodzenie gorsze.

CHłodzenie. Dlaczego chłodzenie ma być gorsze?

> Pewnie dlatego powstają żylaki.

???

> Co robić by wyglądać normalnie i by nie powstawały żylaki?

1.Nie golić włosów na nogach.
2.Poczytać o [rzyczynach żylaków.

> Czy można np. ogolić włoski, ale nie do końca, zostawiając celowo np długość
> 2-3mm?

Nie spotkałem się z czymś takim, ale nożyczkami pewnie się da.

> Czy taka długość wystarczy by funkcje włoska u nogi nie były zlikwidowane?

Hmmmm..............
Przy tym pytaniu wymiękłem.

Tapatik

8. Data: 2008-06-04 14:09:22

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A każdy włosek ma tętniczkę, i żyłkę, i własny mięsień.

Ubawilas mnie setnie stwierdzeniem, ze kazdy wlosek ma tetniczke, zylke i
miesien :D
Dziecko, bo niestety teraz juz niestety nie mozna o Tobie napisac kobieo,
tak wiec dziecko zanim zaczniesz zadawac pytania to troszke sama poczytaj na
ten temat. Chociazby zapoznaj sie z budowa wlosa, pozniej np. z tematem zylaki.

10. Data: 2008-06-04 20:09:59

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Idzie lato. Nogi nie ogolone nie są modne.<blebleblereble>

mega rotfl, pójdzie jutro do biurowego humoru, hehehe.

Ja mysle, ze Ty jestes jakas kumpela mojej kolezanki ze szkoly podstawowej,
ktora na lekcji biologii wywolana do odpowiedzi, na pytanie "wymien mi
jakiegos kregowca", wstala, powiedziala "a wiec do kregowcow zaliczamy ...(tu
teatralna cisza, bo dziewusia lubila byc w centrum zainteresowania)...DZDZOWNICE"

kurs LEP i LDEP
Paroxetyna a orgazm - POMOCY!!!
Dlaczego - o używkach
FSH i Estradiol