Nogi: golenie a zdrowie

11. Data: 2008-06-04 20:36:28

Temat: Re: Nogi: golenie a zdrowie
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:g26rv0$qmb$1@news.onet.pl...

>A goliłeś kiedykolwiek własne nogi?

A czy jak Ty golisz nogi (o ile oczywiście to robisz) to krew Ci się leje z
tych wszystkich pociętych tętniczek we włoskach? Bolą Cię te małe,
poharatane mięsieńki?

Livia

12. Data: 2008-06-04 21:01:42

Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

Jezusicku zaczynam sie zastanawiac czy ten temat to tak dla zartu czy
ktos naprawde postanowil "zabłysnąć"...

13. Data: 2008-06-05 07:55:46

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> A goliłeś kiedykolwiek własne nogi?

No wyobraz sobi, ze jako "modna" kobieta od kiedy pamietam gole nogi :) I
krew mi leci wowczas gdy sie zatne :))
Poza tym moj maz, a wczesniej rodzic gola sie od kiedy musza, krew im leci
wowczas gdy sie zatna, a wasy i broda to rowniez wlosy.
Tak na marginesie - wiesz, ze paznocie i wlosy to ten sam twor? Czy jak
obinasz paznokcie to krew Ci leci?
Twoje posty ostatnio wywoluja salwy smiechu, jak widze nie ylko u mnie w domu :)
Dziecko drogie, moze zwyczajnie czas wziac ksiazke do nauki jakieokolwiek
przedmiotu z zakresu szkoly podstawowej, bo juz nie mowie o szkole sredniej
i zwyczajnie poczytac i odrobinke zapamietac i przyswoic tej chociazby
podstawowej wiedzy z roznyc dziedzin, a nie blaznic sie na forach naukowych.
Ale tak to juz jest gdy na sile probuje sie wszytskim udowowdnic, ze
ortografia oglupia :) Ta Twoja w Twoim wykonaniu z pewnoscia- co widac na
zalaczonym obrazku :)))))

Pozdrawiam
Wirgo, kobieta od chwili poczecia :))

14. Data: 2008-06-05 11:48:12

Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak to juz jest gdy na sile probuje sie wszytskim udowowdnic, ze
> ortografia oglupia :) Ta Twoja w Twoim wykonaniu z pewnoscia- co widac na
> zalaczonym obrazku :)))))

a z tą ortografią to jedyna rzecz z jaką u niej trzeba się zgodzić, bo jest
to nauka dla których lubiących się uczyć czegoś bez sensu, bez celu, bo
tak:O)

15. Data: 2008-06-05 18:51:59

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wyobraz sobi, ze jako "modna" kobieta od kiedy pamietam gole nogi :)
A odkąd to w języku polskim imię własne kończące się na "o" (od "wirgo")
jest żeńskie?

No, ale jeśli zmieniłeś płeć....

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

16. Data: 2008-06-05 18:57:20

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy jak Ty golisz nogi (o ile oczywiście to robisz) to krew Ci się leje
> z tych wszystkich pociętych tętniczek we włoskach? Bolą Cię te małe,
> poharatane mięsieńki?
W zeszłym roku goliłam, krew od zacięć mi się nie lała,
za to nogi na drugi i tszeci dzień po goleniu, po spacerku tak niedługim,
że normalnie robi mi pszyjemność, były gożej niż z ołowiu.
Gdy włosy odrastają nogi pszestają boleć.
Tak więc bolą mnie te mikroskopijne mięśniaki.
Po co mam w tym roku pszeżywać katusze?
Zostają do ubierania portki i to raczej długie, a jak będzie 27 stopni?
Moje nogi są bez jakiegokolwiek mięśniaka.

17. Data: 2008-06-05 20:02:14

Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> [...]
> Zostają do ubierania portki i to raczej długie, a jak będzie 27 stopni?
> Moje nogi są bez jakiegokolwiek mięśniaka.

Sluchaj , jak Cie to ma "boleć" to nie gol. Jesli Twojemu facetowi to
nie przeszkadza to nawet zapuść warkocze.
Golisz , źle , nie golisz , też źle , zastanow sie najpierw czego w
ogole chcesz.

18. Data: 2008-06-06 11:37:34

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:

> A odkąd to w języku polskim imię własne kończące się na "o" (od "wirgo")
> jest żeńskie?

Z tego co widzę, to "wirgo" nie jest imieniem, lecz nickiem.
Poza tym powinniśmy atakować pogląd, nie rozmówcę.

> No, ale jeśli zmieniłeś płeć....

Tapatik

19. Data: 2008-06-06 12:41:51

Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> A odkąd to w języku polskim imię własne kończące się na "o" (od "wirgo")
> jest żeńskie?
>
> No, ale jeśli zmieniłeś płeć....

Ubawilas mnie :)))
Tak na marginesie- skad ja mam miec pwnosc, ze y jako "stokrotka" w necie
jestes rzeczywiscie kobieta? Uczynilam takie zalozenie, jak widze sluszne.
Ty uczynilas zalozenie, ze jestem facetem, skorygowalam Cie, a Ty zamiast
zweryfikowac swoje poglady upierasz sie przy swoim :)))
Byc moze nie istnieje w polskim jezyku imie zenskie konczace sie na "o". Ale
zaprzeczyc nie mozesz, ze istnieja meskie imiona zakonczone na "a". A poza
tym jestesmy w sieci, nie mam obowiazku przedstawiania sie pelnym imieniem i
nazwiskiem, tym bardziej na forum :)
K'woli zaspokojenia Twojej ciekawosci, moje imie jest pochodzenia
lacinskiego i wywodzi sie wlasnie od lacinskiego "wirgo" :) A doslowne
tlumaczenie slowa wirgo jest niewatpliwie rodzaju zenskiego :)

Tak wiec podkreslam raz jeszzce - jestem kobieta i nigdy plci nie zmienialam :)

Artur

20. Data: 2008-06-06 14:49:39

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-06-06 14:41 artiun pięknie wystukał/a:

--
Artur

To dlaczego podpisujesz się jako Artur?

--