Nogi: golenie a zdrowie

31. Data: 2008-06-08 11:02:58

Temat: Re: Nogi: golenie a zdrowie
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Gdy włosy odrastają nogi pszestają boleć.
> Tak więc bolą mnie te mikroskopijne mięśniaki.
> Po co mam w tym roku pszeżywać katusze?

Zaraz zaraz. Piszesz mięśniaki? Polecam wizytę u ginekologa.
Może te mięśniaki zsuwają się z macicy po gładkich nogach i już na nogach
zaczynają boleć?

Seco
--
www.bartosz.suchecki.pl
Polecam: www.sklep.ciekawerzeczy.pl

32. Data: 2008-06-08 13:09:21

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Jesteś debilem, albo całkiem nie potrafisz odczytać prostego obrazka z
> objaśnieniami.

Poddaje sie... Jestem debilEM i nie potrafie odczytac prostego obrazka z
objasnieniami...

A wlos jest unerwiony, umiesniony i unaczyniony...

Jestem debilEM...

Musze zweryfikowac swoje poglady na biologie, ze szczegolnym uwzgledniniem
anatomii homo sapiens sapiens...

Trzeba tez chyba wystosowac jakies memorandum w tej sprawie, gdyz caly swiat
naukowy po prostu sie myli...
Dzieci w szkole podstawowej sa zle nauczane, pozniej ten sam blad powtarza
sie w szkole sredniej, o studiac juz nie mowie, zwlaszcza tych z elementami
nauk przyrodniczych i medycznych...

Fryzjerzy i balwierze sa niedouczeni...

Kosmetyczki sie myla...

Jestem debilEM...

33. Data: 2008-06-08 15:48:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu macie jakiś rysuneczek - może pomoże Wam w dalszych bojach, hehe:
> http://www.handsomemen.pl/wlosy,wlosy,struktura_wlos
a_i_jego_rozwoj.html

Dzięki za ten rysunek, nie mam swobodnego dostępu do Internetu w sensie www,
więc nie mam możliwości wyszukiwania.
Rysunek/artykuł dotyczy owłosienia głowy i jest troszkę inny niż zwykły,
ale i tu widać, że włosek ma swuj mięsień, mniej widać, że ma tętniczkę i
żyłkę,
ale to oczywiste, bo miesień musi mieć dostarczany tlen.

I jeszcze raz dzięki za wyszukanie .

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

34. Data: 2008-06-08 18:21:50

Od: " Idiom" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> Kiedyś wskanowywałam dokumenty (były linki) z oficjalnego użędu
> (niejednago), z pieczątkami użędu, tam był zwrot "pani" tyle , że było
> usunięte w obrubce moje imię , nazwisko, adres itp...

To skąd ktoś miał wiedzieć, że to chodzi o Ciebie ? Może to dokumenty
skierowane do Twojej mamy, babci albo sąsiadki ? ;)

Nota bene - ja mam cała masę maili, gdzie tytułują mnie Dear Sir ;)

Monika

35. Data: 2008-06-08 21:09:27

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To skąd ktoś miał wiedzieć, że to chodzi o Ciebie ? Może to dokumenty
> skierowane do Twojej mamy, babci albo sąsiadki ? ;)

Z ilości dokumentuw i szybkości reakcji.

36. Data: 2008-06-09 07:52:47

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
> żyłkę,
> ale to oczywiste, bo miesień musi mieć dostarczany tlen.

Naskórek włosa,
mieszek włosa,
kora,
rdzeń,
wewnętrzna pochewka,
zewnętrzna pochewka......

Gdzie Ty tu widzisz mięsień, tętniczkę i żyłkę?????

Tapatik

PS. Piszemy "swój", a nie "swuj".

37. Data: 2008-06-09 19:56:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie Ty tu widzisz mięsień, tętniczkę i żyłkę?????
mięsień włoskowy: na rysunku, bardziej z prawej,
tętniczkę i żyłkę: z lewej od włoska (są w pszekroju).

38. Data: 2008-06-13 09:36:47

Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

> mięsień włoskowy: na rysunku, bardziej z prawej,

Który łączy się z mieszkiem włosa, a nie stanowi elementu włosa.

> tętniczkę i żyłkę: z lewej od włoska

Czyli też nie są elementem włosy, lecz skóry.

W dalszym ciągu podtrzymuję stwierdzenie, że włos nie ma mięśnia i
naczyń krwionośnych.

> (są w pszekroju).

pRzekroju

Tapatik

39. Data: 2008-06-13 17:59:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Który łączy się z mieszkiem włosa, a nie stanowi elementu włosa.
Ale rusza włosem, utszymuje włos w odpowiedniej pozycji,
jest z nim mehanicznie, i dynamicznie bezpośrednio związany.

Podobnie jak mięsień ręki nie jest bezpośrednio związany z kością,
tylko istnieją tkanki łączące te elementy.

> Czyli też nie są elementem włosy, lecz skóry.
>
> W dalszym ciągu podtrzymuję stwierdzenie, że włos nie ma mięśnia i naczyń
> krwionośnych.

W dalszym ciągu utszymuję, że golenie włosów ma bezpośredni wpływ
na równowagę mehaniczną i dynamiczną wszystkiego co jest wokoło włosa,
a więc także na żyły i tętnice.
I może być z bardzo dużym prawdopodobieństwem
pszyczyną żylaka np. na nodze.

--

kurs LEP i LDEP
Paroxetyna a orgazm - POMOCY!!!