Non frost

1. Data: 2004-02-03 07:14:25

Temat: Non frost
Od: "Kuba" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was jest użytkownikiem lodówki z systemem non frost? Mam dylemat
jaką lodówe zakupić (w przedziale 2000-3000): dobrej marki (Electrolux,
Siemens, Whirlpool) tradycyjną, niektóre z nich z komorą szybkiego
zamrażania i komorą 0 stopni, czy też taką z tym podobno super systemem
nieco mniej cenionych producentów (LG, Samsung). Które z tych bajerów są
Waszym zdaniem naprawdę istotne, a na co szkoda kasy? Pozdrawiam i dziekuję,
Kuba.

1. Data: 2004-02-03 08:23:02

Temat: Re: Non frost
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nieco mniej cenionych producentów (LG, Samsung). Które z tych bajerów są
> Waszym zdaniem naprawdę istotne, a na co szkoda kasy? Pozdrawiam i

_Nie polecam_ lod. z systemem No Frost.

1. Data: 2004-02-03 08:40:53

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> dziekuję,
>

> _Nie polecam_ lod. z systemem No Frost.

Dokladnie. No frost to automatyczne rozmrazanie zamrazarki. Czynnosc, która
w innej lodówce wykonuje sie 1x na rok. Nie zarto za to doplacac ca 500 zl.
Za Electrolux zaplacisz 500 zl wiecej niz za innych producentów przy
wiekszym zacofaniu technologicnym electroluxa. Wybierz wypasione wersje
tanszych firm (komora 0 niezwykle przydatna).

--
Leszek Grelak - Lesio5
"Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

1. Data: 2004-02-04 06:48:17

Od: "Kuba" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Tylko że podobno w lodówkach non frost są lepsze warunki
przechowywania żywności, to prawda? Kuba

1. Data: 2004-02-04 07:09:24

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki. Tylko że podobno w lodówkach non frost są lepsze warunki
> przechowywania żywności, to prawda? Kuba

I tu, i tam masz -18 C. JAka róznica?

1. Data: 2004-02-04 13:27:49

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 <I...@w...pI> napisał(a):

> Użytkownik "Kuba" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> I tu, i tam masz -18 C. JAka róznica?

Tylko, że pisząc o No Frost miałem na myśli głównie lodówkę :)
Powtórzę jaszcze raz to co kiedyś napisałem:
Lodówka z systemem No Frost:
- jest zdecydowanie _bardziej_ awaryjna
- głośniejsza
- zużywa więcej energii
- ma o wiele mniejszą wilgotność przez co szybko wysusza nie zapakowane
szczelnie produkty
- jest dużo droższa
- wszystkie półki, dzięki wentylatorowi maja bardzo wyrównane temp.
co nie koniecznie musi być zaletą (gorzała niech ma te 2 st. ale czemu piwo?)
- i jeszcze kilka drobniejszych wad

I to wszystko po to, żeby klient nie widzał na tylnej ściance (w lodówce)
szronu ( on oczywiście jest, tyle że schowany :))))))))

Trochę inaczej jest z zamrażarką No Frost.
Tutaj jest jedna zaleta - nie trzeba raz na 2-4 lata rozmrażać :)
Wygoda nie do opisania :)

Pozdrawiam
zayzayer

1. Data: 2004-02-04 14:28:48

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko, że pisząc o No Frost miałem na myśli głównie lodówkę :)

No frost opisuje system zamrazalnika a nie lodówki.

1. Data: 2004-02-04 14:37:06

Od: "Alr" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
> wiekszym zacofaniu technologicnym electroluxa. Wybierz wypasione wersje
> tanszych firm (komora 0 niezwykle przydatna).

Witam, tzn. jaka firme polecasz, bo na grupie raczej polecaja wlasnie
elektroluxa, przyznam, ze myslalem dlugo o no-frost (nawet mialem LG, ale
awarla agregatu wybawila mnie z tego wynalazku), teraz mysle o duuuzej, 2
agregatowej lodowko-zamrazarce i myslalem wlasnie o elektroluxie?
A, jeszcze jedno- slyszal ktos o Wrozamecie (Mastercook LCE ...) - zwykla
lodowka i zamrazarka no-frost, Co to jest warte?

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-02-04 14:48:21

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.02.2004 14:27, Użytkownik zayzayer napisał:

> Tylko, że pisząc o No Frost miałem na myśli głównie lodówkę :)

> I to wszystko po to, żeby klient nie widzał na tylnej ściance (w lodówce)
> szronu ( on oczywiście jest, tyle że schowany :))))))))

Możesz rozwinąć tą myśl ? Z góry dziękuję.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-04 14:49:28

Od: "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> awarla agregatu wybawila mnie z tego wynalazku), teraz mysle o duuuzej, 2
> agregatowej lodowko-zamrazarce i myslalem wlasnie o elektroluxie?

Mam właśnie takiego Electroluxa. Jest cichy, pojemny (200 cm wys.) i bez
zbędnych bajerów. Był również niezbyt drogi jak na lodówkę o tych wymiarach.
Pozdrawiam,
Marcin

Czym przyleić terrakotę - nie proste
Pogotowie wod-kan. 24/7 Krakow
Wykonam instalacje wodne i centralnego ogrzewania , miedziane.
Sadzilem las ,zostaly sosny .......
Pompa CO i zasilacz UPS