Nornice, koty, ptaki

11. Data: 2002-09-30 16:40:43

Temat: Re: Nornice, koty, ptaki
Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:oL_l9.22493$Cz.3073214@twister.neo.rr.com...

> To jest najgorsze, co dla nich mozesz zrobic. Nie rob drugiemu
> (kotu tez) co tobie niemile.
Hm, a skad wiesz, ze kotu niemile? A milo jest jak kotka ma choroby
nowotworowe, czy tez kot zlapie Aids koci ( nie ma szczepionki) dlatego,ze
walczy o samice z innymi chorymi kocurami. Gdzie troska o zdrowie kota? I
nie ma nic do rzeczy co Tobie nie mile bo Tobie bedzie milo, a kot zejdzie i
zapewniam,ze w cierpieniu.
Prosze nie krzyczec, wiem nie ta grupa, watek koci zakonczony. Polecam nasza
strone o zabiegach, po co i na co.
www.soz.arka.prv.pl
Pozdrawiam, Aniela

12. Data: 2002-09-30 21:53:41

Temat: Re: koty - raczej NTG i NTW
Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:an9u85$7a3$1@news2.tpi.pl...

> [...]
tam
> inne. Mieszkają na dworzu, rozmnażają się pod deskami. Z reguły co
> ładniejsze znajdują bardzo szybko chętnych. W tym roku dwa koty
(biało-rudy
> i biały z małymi plamkami rudymi i czarnymi) zostały ukradzione! Ponieważ
> nie muszę kotów mordować, a te które nie znajdują chętnych zawsze mogą
> zostać u mnie (mają do dyspozycji parę ładnych hektarów i sucha karmę z
> Makro) raczej nie wysterylizuję kotek. Obiekcje moje wzbudza też fakt, że
> tak na prawdę nie moje koty, tylko same przybłędy. Przyszły, zaufały a ja

A jak dlugo masz juz te koty i ile juz jest, ile w tym kotek? Policzymy
zaraz ile mozesz miec za rok:))))
Wiesz ludzie tak zazwyczaj mowia na poczatku a potem jak 'zastoj' zrobi sie
to szybko leca do weta, uwierz mnie.
A na zime nie mozesz im jakis budek ocieplanych zrobic, bo ja nie wiem czy
pod tymi deskami to ostra zime przezyja, koty sa naprawde bardzo delikatne i
lubia ciepelko.
No faktycznie ladne masz koty, rude koty ludzie poszukuja i ewnentualne
tricolorki, szylkretki sa szczegolnie wrazlwe zdrowotnie ale i w
schroniskach tez takie sa:((
A moze zabralbys do siebie troche ze schroniska kotow, one tam sie mecza,
skor masz warunki:))
Jest przepiekna kotka,dorosla, koloru mlecznego-orientalna i przepiekne ma
oczy: jedno oko zielone, drugie niebieskie!!

> A żeby nie było całkiem nie ogrodniczo, to dodam, że specjalnie dla moich
> kotów trzymam kocimiętkę, którą uwielbiają. Mam wrażenie, że ta roślina
> działa na nie jak narkotyk.

Kupuje sie taki plyn w sklepach aby zwabic koty, ktory nazywa sie
kociomietka to pewnie z tej rosliny robiony:)))tak one to uwielbiaja, a
waleriana?
A ta kociomietka to jednoroczna i co to jest? Nasiona sie sieje czy jak?
Moze to dobry sposob na kota aby kot nie oddalal sie poza moj ogrod? Jeszcze
jak teraz ta ustawa weszla(pozwolenie na strzelanie do kotow i psow, przez
mysliwych, jak oddala sie od domostw na odleglosc 200m) to strach sie bac
aby kot oddalil sie od domu.
Pozdrawiam, Aniela

13. Data: 2002-10-01 02:25:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Aniela" <s...@w...pl> wrote in message news:an9upe$dq2$1@news.tpi.pl...

> Hm, a skad wiesz, ze kotu niemile?

Kpisz, czy o droge pytasz?

> [...]
> nie ma nic do rzeczy co Tobie nie mile bo Tobie bedzie milo, a kot zejdzie i

Wysterylizuj sie sama. Znacznie zmniejszysz mozliwosc zarazenia sie
AIDSem. Nie dbasz o swoje zdrowie?

> Prosze nie krzyczec, wiem nie ta grupa, watek koci zakonczony.

Dla mnie nie. Dostaje bialej goraczki, gdy slysze (lub czytam) bzdury o
zaletach kastracji (meskiej i zenskiej). Zreszta widze wyniki tego tu,
w USA, bo tu to niestety bardzo popularne. Tak jak i u ludzi, kastracja
(zwlaszcza wczesna) bardzo zle wplywa na umysl.

Pozdrowienia,
Michal

14. Data: 2002-10-01 02:30:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Prosze nie krzyczec, wiem nie ta grupa, watek koci zakonczony. Polecam nasza

Przejrzalem. Znalazlem tam miedzy innymi taki tekst:
"Jak nazwać ludzi, którzy wprowadzili zapisy w Ustawie
o Ochronie Zwierząt, m.in. umożliwiające strzelanie
do kotów i psów? Jak nazwać ludzi, którzy dopuścili do
robienia testów i eksperymentów na słabszych istotach?
Czy to ma się stać normą i miarą człowieczeństwa?"

Dodalbym do niego: Jak nazwac ludzi, ktorzy propaguja
robienie zwierzetom jednej z najwiekszych mozliwych krzywd
- kastrowanie ich?

Jak i inne, juz ten obled dotarl z USA do Polski :-(((((((

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2002-10-01 08:06:26

Temat: koty i kocimiętka
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocimiętka jest byliną, czyli jest wielosezonowa. Sama w sobie nie zwabia
kotów. Trzeba ją trochę rozetrzeć albo na przykład po prostu przyciąć.
Przycinanie dobrze robi kocimiętce, choć trudniej wtedy o kwiatki. O tyle
nie jest to wielki problem, że kwiatki są po prostu małe i niepozorne.
Rozmnaża się z nasion i z podziału karpy. Rozmnażanie jest wyjątkowo proste.
Jak tylko będziesz w okolicy Łodzi wpadni. Dostaniesz ode mnie w prezencie
kawałek karpy.

16. Data: 2002-10-01 08:48:38

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakieś "odmiany" kotów co to będą myszy i nornice łowić a ptaki
> spokoju zostawią i płoszyć ich nawet nie będą?

Hej!

Mądre i ekologiczne angole zakładają kotom dzwoneczki, i te nie mogą podejść
ptactwo, bo ono słyszy i zwiewa.

Namaste!

EuGeniusz Dębski

17. Data: 2002-10-03 19:48:46

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7I7m9.23784$C...@t...neo.rr.com...

> [...]
> w USA, bo tu to niestety bardzo popularne. Tak jak i u ludzi, kastracja
> (zwlaszcza wczesna) bardzo zle wplywa na umysl.

Nie dziwię się Michale Twej białej gorączce.

Pseudo przyjaciele zwierząt! - dajcie spokój kotom!!!
Kastracja, a potem pławienie się we własnym sosie miłości do zwierząt...

Pozdrawiam
p...@r...pl

18. Data: 2002-10-03 20:05:22

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anbna5$qt4$...@a...dialog.net.pl...

> Hej!
>
> Mądre i ekologiczne angole zakładają kotom dzwoneczki, i te nie mogą
podejść
> ptactwo, bo ono słyszy i zwiewa.

A co w tym ekologicznego?
Ja nic nie widzę - o "mądrości" takiego rozwiązania nawet nie wspomnę...
To typowe działanie przeciw naturze.

Pozdrawiam
p...@r...pl

19. Data: 2002-10-08 13:00:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" wrote:

> (...)
> Czy znacie jakieś "odmiany" kotów co to będą myszy i nornice łowić a ptaki w
> spokoju zostawią i płoszyć ich nawet nie będą?

(...)
W spokoju nie zostawią, ale koty nie sa stworzone do łapania ptaków i wcale nie
często im się to udaje. Mój ogród jest odwiedzany przez co najmniej 3 wiejskie
koty (trzy zatrzymują sie na pogawędke ze mną :-))
no i moje trzy dodatkowo. A ptaków aż za wiele - mówię tu o wróblach
i szpakach. Wróble bardziej sroka przepędza niż koty. Oczywiście czasem
zdarza się, że kot złapie ptaka, ale to rzadkość i mozna potraktowac
jako selekcje naturalną. Zdrowego i sprawnego umysłowo ptaka kota nie
złapie.

Krycha&Co(ty)

20. Data: 2002-10-08 14:07:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> Zdrowego i sprawnego umysłowo ptaka kota nie złapie.

A jesli ptak siedzi w gniezdzie (dostepnym dla kota) na jajach
lub juz ma male, ktore jeszcze nie fruwaja?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz