Re: koty - raczej NTG i NTW

From: "Aniela" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: koty - raczej NTG i NTW
Date: Mon, 30 Sep 2002 23:53:41 +0200

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:an9u85$7a3$1@news2.tpi.pl...

> [...]
tam
> inne. Mieszkają na dworzu, rozmnażają się pod deskami. Z reguły co
> ładniejsze znajdują bardzo szybko chętnych. W tym roku dwa koty
(biało-rudy
> i biały z małymi plamkami rudymi i czarnymi) zostały ukradzione! Ponieważ
> nie muszę kotów mordować, a te które nie znajdują chętnych zawsze mogą
> zostać u mnie (mają do dyspozycji parę ładnych hektarów i sucha karmę z
> Makro) raczej nie wysterylizuję kotek. Obiekcje moje wzbudza też fakt, że
> tak na prawdę nie moje koty, tylko same przybłędy. Przyszły, zaufały a ja

A jak dlugo masz juz te koty i ile juz jest, ile w tym kotek? Policzymy
zaraz ile mozesz miec za rok:))))
Wiesz ludzie tak zazwyczaj mowia na poczatku a potem jak 'zastoj' zrobi sie
to szybko leca do weta, uwierz mnie.
A na zime nie mozesz im jakis budek ocieplanych zrobic, bo ja nie wiem czy
pod tymi deskami to ostra zime przezyja, koty sa naprawde bardzo delikatne i
lubia ciepelko.
No faktycznie ladne masz koty, rude koty ludzie poszukuja i ewnentualne
tricolorki, szylkretki sa szczegolnie wrazlwe zdrowotnie ale i w
schroniskach tez takie sa:((
A moze zabralbys do siebie troche ze schroniska kotow, one tam sie mecza,
skor masz warunki:))
Jest przepiekna kotka,dorosla, koloru mlecznego-orientalna i przepiekne ma
oczy: jedno oko zielone, drugie niebieskie!!

> A żeby nie było całkiem nie ogrodniczo, to dodam, że specjalnie dla moich
> kotów trzymam kocimiętkę, którą uwielbiają. Mam wrażenie, że ta roślina
> działa na nie jak narkotyk.

Kupuje sie taki plyn w sklepach aby zwabic koty, ktory nazywa sie
kociomietka to pewnie z tej rosliny robiony:)))tak one to uwielbiaja, a
waleriana?
A ta kociomietka to jednoroczna i co to jest? Nasiona sie sieje czy jak?
Moze to dobry sposob na kota aby kot nie oddalal sie poza moj ogrod? Jeszcze
jak teraz ta ustawa weszla(pozwolenie na strzelanie do kotow i psow, przez
mysliwych, jak oddala sie od domostw na odleglosc 200m) to strach sie bac
aby kot oddalil sie od domu.
Pozdrawiam, Aniela