Re: Novadiol Vichy albo coś podobnego

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Novadiol Vichy albo coś podobnego
Date: Thu, 24 Mar 2005 08:04:09 +0100

Dnia 3/24/2005 7:56 AM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

> Jejku, ciężko coś napisać, bo wszystko, co miałam przeciwzmarchowe, nie
> ujędrniało jakoś szczególnie. Miałam próbki LiftActiv i LiftActiv PRO.
> Ciężko oceniać po próbkach, ale kremy naprawdę mi podpasowały, zwłaszcza
> ten pierwszy. Czy ujędrniają?... Musiałabym się zastanowić, co ja
> rozumiem przez ujędrnienie, ale na pewno dobrze nawilżają :)

A, nie napisałam jeszcze, że ja konkretnie mam zamiar kupić następujęce
kremy: Botox Bielendy - zachęcona peelingiem oraz Sangre de drago i
Bursztynową Vilcacorę - zachęcona próbkami (wysyłam wielki uśmiech na
Pomorze :D ) Te dwa ostatnie nie są typowo przeciwzmarszczkowe,
natomiast świetnie nawilżają i jakoś tak dobrze mi w nich :)

Krusz.
dobra, wiem, że nie pomogłam :)

--
Kruszyna