Novadiol Vichy albo coś podobnego

1. Data: 2005-03-21 09:14:32

Temat: Novadiol Vichy albo coś podobnego
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata, nie mam zmarszczek, ale skóra na twarzy zaczyna mi się
rozciągać, skutkiem czego tworzą się worki pod oczami i inne fałdy.
Reklama Novadiolu mówi, ze "przywraca owal twarzy", czyli jakby coś dla
mnie ;). Czy używałyście tej serii, jakie są Wasze wrażenia? Ewentualnie
czy mogłybyście polecić mi inny kosmetyk o podobnym działaniu?
Najchętniej ze średniej półki...
--
Dziękuję i pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2005-03-23 10:01:12

Temat: Re: Novadiol Vichy albo coś podobnego
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):
> [...]
> mnie ;). Czy używałyście tej serii, jakie są Wasze wrażenia? Ewentualnie
> czy mogłybyście polecić mi inny kosmetyk o podobnym działaniu?

Skoro nie ma chętnych do podzielenia się wrażeniami po Novadiolu, to
może polecicie mi coś, co nie jest kremem przeciwzmarszczkowym, a pomoże
mi ujędrnić skórę twarzy? Bardzo proszę...
--
Ania

1. Data: 2005-03-24 00:09:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. wrote:

> Skoro nie ma chętnych do podzielenia się wrażeniami po Novadiolu, to
> może polecicie mi coś, co nie jest kremem przeciwzmarszczkowym, a pomoże
> mi ujędrnić skórę twarzy? Bardzo proszę...

przepraszam, nic nie polece, a tylko dolacze sie do pytania...

-- kasica z obwisem starczym

1. Data: 2005-03-24 06:56:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/24/2005 1:09 AM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> przepraszam, nic nie polece, a tylko dolacze sie do pytania...

Jejku, ciężko coś napisać, bo wszystko, co miałam przeciwzmarchowe, nie
ujędrniało jakoś szczególnie. Miałam próbki LiftActiv i LiftActiv PRO.
Ciężko oceniać po próbkach, ale kremy naprawdę mi podpasowały, zwłaszcza
ten pierwszy. Czy ujędrniają?... Musiałabym się zastanowić, co ja
rozumiem przez ujędrnienie, ale na pewno dobrze nawilżają :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-24 07:04:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/24/2005 7:56 AM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> ten pierwszy. Czy ujędrniają?... Musiałabym się zastanowić, co ja
> rozumiem przez ujędrnienie, ale na pewno dobrze nawilżają :)

A, nie napisałam jeszcze, że ja konkretnie mam zamiar kupić następujęce
kremy: Botox Bielendy - zachęcona peelingiem oraz Sangre de drago i
Bursztynową Vilcacorę - zachęcona próbkami (wysyłam wielki uśmiech na
Pomorze :D ) Te dwa ostatnie nie są typowo przeciwzmarszczkowe,
natomiast świetnie nawilżają i jakoś tak dobrze mi w nich :)

Krusz.
dobra, wiem, że nie pomogłam :)

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-24 08:48:07

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Skoro nie ma chętnych do podzielenia się wrażeniami po Novadiolu, to może
> polecicie mi coś, co nie jest kremem przeciwzmarszczkowym, a pomoże mi
> ujędrnić skórę twarzy? Bardzo proszę...

Witaj, jestem troszke starsza, mam 36 lat( bosz, jak to ciezko czasem
napisac....) i szczerze ci powiem, ze pomimo stosowania najrozmaitszych
kremow z tzw wyzszej polki, to co ma wiotczec to wiotczeje.
Mi owal twarzy, szczegolnie okolice podbrodka i policzkow poprawia w
widoczny sposob masaz twarzy. Kiedys bylam na masazu endermologie i byl
spektakularny efekt, a teraz funduje sobie masaz twarzy u kosmetyczki.
Zmienia sie wrecz ksztalt twarzy po takim zabiegu.
Uzywam obecnie Decleora na noc, ale to chyba nieprzydatna informacja dla
ciebie.
Nie uzywalam Novadiolu, bo nie przekonuje mnie ten krem i oczekiwanie na
efekty kilka miesiecy. Albo cos dziala juz, albo ja tego nie uzywam.
Hafsa

1. Data: 2005-03-24 09:02:41

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:

> przepraszam, nic nie polece, a tylko dolacze sie do pytania...

A spróbuj może tego Repairwear? Jak się brzydzisz na Allegro kupować,
to mogę w twoim imieniu próbkę nabyć i przekazać na jakichś lodach...

Saddie (no ciężko stwierdzić, co mi on robi, ale mam wrażenie, że mi 5 lat
z twarzy ubywa)
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-03-25 09:27:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka wrote:

> A spróbuj może tego Repairwear? Jak się brzydzisz na Allegro kupować,
> to mogę w twoim imieniu próbkę nabyć i przekazać na jakichś lodach...

ja kolo tego repairwear to chyba juz z rok chodze. jak mnie
najdzie, to kupie i juz :) dzieki za propozycje w kazdym razie

-- kasica

1. Data: 2005-03-29 09:17:24

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał(a):

> Witaj, jestem troszke starsza, mam 36 lat( bosz, jak to ciezko czasem
> napisac....) i szczerze ci powiem, ze pomimo stosowania najrozmaitszych
> kremow z tzw wyzszej polki, to co ma wiotczec to wiotczeje.

Nie pocieszyłaś mnie... Ale dzięki za szczerą i konkretną odpowiedź.

> [...]
> spektakularny efekt, a teraz funduje sobie masaz twarzy u kosmetyczki.
> Zmienia sie wrecz ksztalt twarzy po takim zabiegu.

Trzeba będzie spróbować.

> Uzywam obecnie Decleora na noc, ale to chyba nieprzydatna informacja dla
> ciebie.

Szczerze mówiąc, moje fundusze sięgają "średniej półki", ale jeżeli
wydatek ma szansę się opłacić, to mogę szarpnąć się na coś droższego,
byle nie za często... Lepsze to, niż wyrzucać drobniejsze kwoty na
specyfiki, które nie działają i tak.

> Nie uzywalam Novadiolu, bo nie przekonuje mnie ten krem i oczekiwanie na
> efekty kilka miesiecy. Albo cos dziala juz, albo ja tego nie uzywam.

Dzięki. Z braku choćby jednej pozytywnej opinii, póki co wybijam sobie
Novadiol z głowy.

--
Ania, wiosenna

1. Data: 2005-03-29 09:34:35

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

to co ma wiotczec to wiotczeje.

> Nie pocieszyłaś mnie... Ale dzięki za szczerą i konkretną odpowiedź.

Hmm, nad wiotczeniem pracuje sztab ludzi, od kosmetologow, farmaceutow, po
chirurgow plasycznych i dermatologow....
Nie ma wiec zlotego srodka.Czytalam o wszczepianiu zlota w skore, ale
podziekuje za takie metody na razie...

.

> Trzeba będzie spróbować.

Warto, choc mocno zastanow sie nad miejscem, upewnij sie, czy masaz twarzy
jest wykonywany i w jaki sposob. Nie wszedzie sa dobrze wyszkolone
kosmetyczki, a masaz to czasem wklepanie tlustego kremu w skore...

> [...]
> nie za często... Lepsze to, niż wyrzucać drobniejsze kwoty na specyfiki,

Zdaje sobie z tego sprawe. Juz dawno stwierdzilam, ze zainwestowanie w cos
troche drozszego czego uzywam i z czego jestem zadowolona bardziej mi sie
oplaca niz 10 krem na polce, ktory w jakis sposob mi nie pasuje...

> Dzięki. Z braku choćby jednej pozytywnej opinii, póki co wybijam sobie
> Novadiol z głowy.

Nie wiem, co ci doradzic, bo sama z niczego nie bylam zadowolona....
Hafsa-wybredna, jak zawsze

Proste zeby ;-)
test
małe pantofelki