Nowa strona

1. Data: 2002-11-19 10:59:45

Temat: Nowa strona
Od: "marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do obejrzenia słodkiej strony: www.cukiernia.majewski.prv.pl.
Pozdrawiam. Marcin Wawrzyńczuk

1. Data: 2002-11-19 12:23:39

Temat: Re: Nowa strona
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <m...@p...onet.pl> napisał:
> Zapraszam do obejrzenia słodkiej strony: www.cukiernia.majewski.prv.pl.

Obejrzalam... slodka strona, ale co z tego... ?
Nie ma tam ani jednego przepisu na te slodkosci ;-)
Wybor ciast jest przeogromny, ale kusza tylko nazwami, bo nie mozna
nawet popatrzec na zdjecie, jak takie cuda wygladaja...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-19 15:24:26

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wybor ciast jest przeogromny, ale kusza tylko nazwami, bo nie mozna
nawet popatrzec na zdjecie, jak takie cuda wygladaja...

a ja jeszcze dodam:

Dzieńdoberek :-)
Krajanka się Państwu kłania [mam na myśli lubelszczyznę] - obecnie z Wrocławia.

1. Po kiego licha wyskakuje mi za każdym razem info, że najlepiej oglądać stronę w
rozdzielczosći...... To powinna być informacją na
stronie, a nie w formie wyskakującego okienka!

2. Dowiedziałam się o nowych ciastkach: mianowicie 'wagowych' i 'sztukowych'
Sorki, ale czy ktoś na główkę zachorował?
Toż to czysty slang, a nie język polski!!!!
Lubelszczzna od wieków świeciła przykładem jeśli chodzi o czystość języka polskiego.
Chcecie to zmienić?????

3. Brak informacji o cenach i koszcie ew. 'dowozu'

4. Brak zdjęć poszczególnych wyrobów!

Serdecznie pozdrawiam :-)
Ciasta zapewne dobre, chciałoby się spróbować, bo we Wrocławiu to już większość
cukierników "na psy zeszła".
Barbara Czaplicka

---

1. Data: 2002-11-19 16:37:32

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> Ciasta zapewne dobre, chciałoby się spróbować, bo we Wrocławiu to już większość
cukierników "na psy zeszła".
> Barbara Czaplicka

Podpisuje sie pod tym

Rodowita krakowianka teskniaca za normalna kremowka.

1. Data: 2002-11-19 16:51:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Serdecznie pozdrawiam :-)
>Ciasta zapewne dobre, chcia?oby si? spróbowa?, bo we Wroc?awiu to ju? wi?kszo??
cukierników "na psy zesz?a".
>Barbara Czaplicka

a paczki na dworcu juz n ie takie dobre jak 30 lat temu?????

ja sie wychowalam na ciastkach spod trumienki...ale jesli bywasz
na takich krancach jak Sepolno, to tam, nidaleko szkoly pdst 66
(nie wiem co ona tera jest) jest taki pawilon na rogu z
cukiernia, mini kawiarenka, nie pamietam czy chleb tez sprzedaja,
ale jak bylam przed Wielkanoca to mowie Ci, kobita sklepowa
wykazala sie cierpliwoscia zgola niegdyziejsza...wszyscy w
kolejce dostawali wypiekow i choroby morskiej, a kobita dzielnei
dzialala. firma juz dziala od wielu lat, zawsze w cukierni
kolejki, duzy wybor i smakowite

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 17:49:06

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "walkie" <w...@w...net.pl>

> [...]
> Barbara Czaplicka

Podpisuje sie pod tym
Rodowita krakowianka teskniaca za normalna kremowka.

Hehe :-)))))))
Normalnej kremowki, czy tez prawdziwej napoleonki rodem z Zamoscia, to ja we Wrocku
niiiiiiiiiigdy nie widzialam!!!! :(((
a przeciez teoretycznie powinny byc, jako ze niby tradycje i lwowskie i wilenskie.
Jak widac, wiecej w tym gadnia niz pawdy. Bo, co prawda, inteligencja byla stamtad...
gorzej z mieszczanstwem :-)
Wiekszosc wroclawskich mieszkancow byla bowiem spod Lwowa i Wilna, i tak to wlasnie
zaowocowalo.. kiedys mowilo sie: 3W, czyli
Wi4elka Wies Wroclaw.
Nie chce oczywiscie nikogo z Wroclawiakow obrazic, ale dziwne mialam wrazenia po
przenosinach z malutkiego [ale z tradycjami!]
Zamoscia do wielkiego Wrocka. Drobnomieszczanstwo O K R U T N E !!!
Sztuka - niby glosna... ale zdecydowanie nizej stojaca niz ta w Zamosciu, dokad
akurat przyjezdzala Warszawa przez duze W [mam na
mysli zarowno teatr, jak tez teatr muzyczne, czyli opere i operetke]. OInaczej sie
juz sprawa miala w sztukach plastycznych.
Ooooooooooo, sorki --- takze kabaret wroclawski byl juz niezly :-)
Zadajecie sobie zapewne pytanie, kiedy to bylo??? No coz, moje wroclawskie poczatki
to rok 1966. Ciutek dawno :-)))
:-))) Pozdrowka
Barbara

---

1. Data: 2002-11-19 17:54:40

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> [...]
>Barbara Czaplicka

a paczki na dworcu juz n ie takie dobre jak 30 lat temu?????

ja sie wychowalam na ciastkach spod trumienki...

Trys, jak napisalas o dworcu, to natychmiast pomyslalam o trumience
:-)))))))))))))))))))))
spod trumienki zawsze przynosilismy do katedry gorace paczusie, do tego koniaczki z
bardzo bliskiej okolicy, czyli tzw Domu
Naukowca.... :-)))) hehehe... jaki swiat jest maly :-))))

[...]

W tamtych stronach nie bywam zupelnie.
Spod trumienki tez tylko paczki bralam, nooooo, czasem lody....
Pozdrowka i serdecznosci wieeeeeeelkie... na samo wspomnienie tamtych czasow :-))))
Barbara

---

1. Data: 2002-11-19 18:10:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Pozdrowka i serdecznosci wieeeeeeelkie... na samo wspomnienie tamtych czasow :-))))

to wsiadz w autobus 145 spod dworca i dojedziesz bardzo blisko -
wejsc w ..Partyzantow i dojdziesz ;)) byleby do kosciola nie
dojechac bo wtedy spacerek troche dlugawy

Trys

>---

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-19 18:23:40

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mam takich spostrzezen tylko dlatego ze mieszkam tu dopiero rok
zmalym hakiem. Ale tej atmosfery co Krakow nie ma zadne miasto.
--
Walkie!

1. Data: 2002-11-19 18:25:13

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> [...]
bardzo bliskiej okolicy, czyli tzw Domu
> Naukowca.... :-)))) hehehe... jaki swiat jest maly :-))))

Maz mnie tam ostatnio zaprowadzil -paczki z masa budyniowa rzeczywiscie
nie maja sobie rownych!

--
Walkie!

Strona
czym się różnią kartacze od pyzów ;)
kotlety ziemniaczane z twarogiem?
mleko z wódką
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmm 59