Re: Nowa strona grupy [OT]

Data: 2001-10-13 09:30:58
Temat: Re: Nowa strona grupy [OT]
Od: Raf256 <r...@g...pl>

"Piotr Burda" <p...@n...pl> wrote in news:9q90vi$j6c$1@news.tpi.pl:

> A własnie dlaczego ???
zapraszam na alt.html

> Piotr
btw, jeżeli to nie problem, to raczej cytuj tylko te fragmenty na które
odpowiadasz.

A dlaczego nie FrontPage ? Poważnie - zapytaj na alt.html, lub zapytaj
jakiegoś web mastera (tylko nie eksperta/dariusza ;)
Odpowiedź będzie w skrócie taka - że to narzędzie pozwalające na bardzo
szybkie i wygodne tworzenie stron, ale zato strony są dosyć
nieprofesjonalne, w/g dzisiejszych norm... FrontPage to narzędzie dla osób
które nie mają czasu ucyć się HTMa / CSSa / JS a chcę stworzyć małą strone.
To oczywiście nie jest źle, ale ja 'poświęce się' ;-) i napisze strone
ręcznie - przez co będzie nieco ładniejsza. Tak jak pisałem 0 to nie
problem bo własnie pisze swoją strone więc tylko myuszę zamienić tekst, a
mogę użyć gotowych swoich szblonów.

Pozdraiam:)

--
Raf256 : C C++ VC VB PHP TP Delphi JS Java PHP *UPT*