Re: Nowa ustawa

From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Nowa ustawa
Date: Thu, 23 Aug 2001 11:01:33 +0200

"Franz Maurer™" <f...@p...com> wrote in message
news:3b82dd33.136276836@news.tpi.pl...

> Z tymi zapisami dotyczacymi tego ze lekami mozna obracac majac jedynie
> zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza?
> Skutek tego bedzie taki ze wejda handlarze majacy sieci - potworza sie
> 'hipermarkety lekowe' - podobno jest pewien jegomosc ktory w Warszawie
> buduje cos takiego.
> IMHO to jest po prostu upadek zawodu :((
> --
> Franz M.

pozwole sobie zacytowac
"Według uchwalonej przez Sejm ustawy prawo do uzyskania zezwolenia na
prowadzenie apteki ma wyłączne farmaceuta. Może on uzyskać zezwolenie na
prowadzenie jednej apteki. Przy wniosku o zezwolenie na prowadzenie apteki
farmaceuta musi złożyć oświadczenie, że zatrudni drugiego farmaceutę.
Na jedną aptekę ma przypadać 4 000 pacjentów, a minimalna odległość pomiędzy
aptekami ma wynosić 500 m. Zgodę na otwarcie apteki ma wydawać tak jak do
tej pory wojewódzki inspektor farmaceutyczny."

Chyba nie doczytales ustawy, ktora zablokuje otwieranie aptek dla
"jegomosciow" o ktorych piszesz i nie wystarczy jedynie zarejestrowana
dzialalnosc gospodarcza
Darek.