Nowa ustawa

11. Data: 2001-08-23 22:29:57

Temat: Re: Nowa ustawa
Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Franz Maurer™" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:3b857fbd.142460392@news.tpi.pl...

> A co do tego ma skarbowka???

dzialalnosc musi byc na niego , a wtedy to on odpowiada
no ale poczekamy , zobaczymy co przejdzie , a co zaskarza.......

12. Data: 2001-08-23 22:36:42

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Aug 2001 00:29:57 +0200, "stazysta" <s...@o...pl>
wrote:

>dzialalnosc musi byc na niego , a wtedy to on odpowiada
>no ale poczekamy , zobaczymy co przejdzie , a co zaskarza.......

Dzialnosc bedzie oczywiscie na niego co wcale nie oznacza ze bedzie
wlascicielem apteki :)
--
Franz M.

13. Data: 2001-08-28 11:06:05

Od: "Medicus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slowa... slowa... slowa...
> Podobno mamy jedna z lepszych na swiecie ustaw o ochronie srodowiska
> naturalnego... skutki dzialania i egzekwowania tej ustawy widac,
> slychac i czuc.
> Primo - nie wiem jak utrzyma sie owo prawo do uzyskania zezwolenia
> _tylko_ przez farmaceute po zaskarzeniu do NSA.
> Juz widze owych jegomosciow spoza srodowiska ktorzy argumentuja
> "Wysoki Sadzie - to tak jakby firme transportowa mogl otworzyc tylko
> praktykujacy kierowca, a sklep bulkami tylko piekarz"

Warto zauwazyc roznice pom firma transportowa czy piekarnia, a apteka!!!!
Tylko nie wiem co na to nasi mocodawcy. Oni nie zwykli tego typu roznic
zauwazac!!
Pozdrawiam!

14. Data: 2001-08-28 20:44:19

Od: "stazysta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medicus" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Warto zauwazyc roznice pom firma transportowa czy piekarnia, a apteka!!!!
> Tylko nie wiem co na to nasi mocodawcy. Oni nie zwykli tego typu roznic
> zauwazac!!

tia
w tym tyg glosowanie w senacie
(moze nawet i jutro)

15. Data: 2001-08-29 05:47:11

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Medicus <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mgrlh$g6e$...@n...tpi.pl...

> Warto zauwazyc roznice pom firma transportowa czy piekarnia, a apteka!!!!
> Tylko nie wiem co na to nasi mocodawcy. Oni nie zwykli tego typu roznic
> zauwazac!!
> Pozdrawiam!

ja ide do apteki to czasem nie zauwazam roznicy i tu i tu probuja nabic cie
w butelke :))

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

16. Data: 2001-08-30 08:51:02

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:9mgrlh$g6e$...@n...tpi.pl...

> ja ide do apteki to czasem nie zauwazam roznicy i tu i tu probuja nabic

W tym momencie podjal bym polemike. Wiadomo, ze wszedzie sa "ludzie" i
"ludziska" natomiast zalezy jeszcze o jakiej sytuacji mowisz. Z reguly bywa
tak, ze pacjent mysli ze sie go nabija w butelke Ty cos robisz dla jego
dobra co nie zawsze jest rozumiane. Bo np. jak pacjent moze zrozumiec ze
stosowanie glikokortykosteroidow na dluzsza mete jest szkodliwe bez minimum
wiedzy farmakologicznej...mowi on: "jak to mi zawsze pomaga i jest ten
Lorinden taki DOBRY", a nie zdaje sobie sprawy z dzialan ubocznych i
stosowania na dluzsza mete. Natomiast aptekarz, ktory odmowi sprzedazy tego
specyfiku (ja tak robie b. czesto) jako OTC (zgodnie zreszta z odpowiednim
rozporzadzeniem ministra), bywa czesto postrzegany jako ten ktory jest "zly"
i nie chce "dac tego dobrego leku" jeno nabic tego biednego doswiadczonego
przez los w butelke.
Przepraszam za ten przyklad jest dosc jednostkowy, ale nie wiem jaka
sytuacje akuratnie Ty miales na mysli.
Pozdrawiam - Pharmacist.

17. Data: 2001-08-30 11:24:18

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie tylko o to mi chodzilo ze wszyscy jestesmy tylko ludzmi
farmaceuci (aptekarze) tez :))
wiec nie wchodzmy w kosmos z dyskusja nad rola farmaceuty w aptece
jeden "sluzy" drugi sprzedaje jak w piekarni i do tego jeszcze wykorzystuje
nieswiadomosc ludzi zeby wiecej zarobic (to tak jak z informatykiem - czary
mary 200 zl sie nalezy)
ja ide swiadomie do apteki wiem co chce kupic, znam odpowiedniki (CENA,
dzialanie itp.) i spotykam sie z czasami z takimi zachowaniami jak wyzej
nie ma co polemizowac bo temat jest b. szeroki i nigdy go w taki sposob nie
rozwiazemy :)

Piotr
www.techfarm.prv.pl
Użytkownik Pharmacist <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ml3be$3u8$...@n...tpi.pl...

> [...]
> przez los w butelke.
> Przepraszam za ten przyklad jest dosc jednostkowy, ale nie wiem jaka

jeszcze jedno dziendobrywieczor
Witam !!
Tusipex kto uzywa
mgr