21. Data: 2015-01-02 22:39:51

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas
Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2015 o 22:31, XL pisze:

> Tam, gdzie nie rządzę ja. Ale ja rządzę wszędzie...

czyli na stolnicy

--
j.

22. Data: 2015-01-02 22:40:46

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2015 o 22:39, J. pisze:

> czyli na stolnicy

znaczy sie kot...

--
j.

23. Data: 2015-01-02 22:50:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

24. Data: 2015-01-03 09:03:50

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2015 o 22:30, XL pisze:

> Oszem, dla biologa niekoniecznie - ale tylko dopóki nic niepożądanego nie
> spotyka jego RODZINY, bo wtedy natychmiast sobie "przypomni", co to jest
> RODZINA :-|

Nie wiem, nie znam człowieka :)

> Człowiek zachowuje się (spada) w próżni tak samo jak kamień, ale to nie
> oznacza, że kamień jest człowiekiem. Itd.

Naginasz:)
Porównywałem zachowania społeczne (więzi rodzinne, wspólne cele,
wychowanie potomstwa etc.), ale niech Ci będzie:)

> Chcesz tworzyć regułę z wyjątków?
> :-|

Gdzie tu zauważyłaś regułę?

> Bo też nie rozpatruję tutaj ZACHOWAŃ.

A co?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

25. Data: 2015-01-03 10:20:23

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?

Bywa ze sluga stawia Pana na bacznosc.
Widac ze J. zna sie na kotach.
Jedyne miejsce gdzie kota nie wpuszczasz to stolnica.
S*

26. Data: 2015-01-04 21:51:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Jan 2015 09:03:50 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
> Porównywałem zachowania społeczne (więzi rodzinne, wspólne cele,
> wychowanie potomstwa etc.), ale niech Ci będzie:)

Antycypuję jej tworzenie 333333-]

> A co?

SAMYCH zachowań.

27. Data: 2015-01-04 21:55:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Jan 2015 10:20:23 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Bywa ze sluga stawia Pana na bacznosc.
> Widac ze J. zna sie na kotach.
> Jedyne miejsce gdzie kota nie wpuszczasz to stolnica.
> S*

Masz na myśli to?
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931
Nie używam (już) stolnicy, a po blacie kot łazi kiedy nie ma tam pierogów
:-D 3-)

28. Data: 2015-01-04 22:34:25

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2015 o 21:55, XL pisze:

> Masz na myśli to?
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931
> Nie używam (już) stolnicy, a po blacie kot łazi kiedy nie ma tam pierogów
> :-D 3-)

Ja miałam na mysli raczej to co pisałaś o tym zdjęciu i o kocie i jego
czystości w Twoim domu w kontekście tego co pisałaś o swoich "środkach
czystości" i zachowaniach swojej czystości w swoim domu a tym co
pisałaś o traktowania kota jako nie członka rodziny a nie to co jest na
tych zdjęciach...ale to przecież wiesz... :P

hmmm.. ale nie pomyślałam, że kot może nie byc członkiem ale władcą
rodziny :P ha!

--
j.

29. Data: 2015-01-05 11:02:38

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na myśli to?
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1114931
> Nie używam (już) stolnicy, a po blacie kot łazi kiedy nie ma tam pierogów

Jak widzisz na zdjeciach Kot musi wszystko dogladac osobiscie (Panskie oko
konia tuczy) i wszystko dotknac pazurkiem.
Ale jak sie uprzesz to Kot wspanialomyslne dostosuje sie do zakazu
pomagania przy pierogach.
S*

30. Data: 2015-01-05 22:30:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Jan 2015 22:34:25 +0100, J. napisał(a):

> [...]
> tych zdjęciach...ale to przecież wiesz... :P
>
> hmmm.. ale nie pomyślałam, że kot może nie byc członkiem ale władcą

Może i u kogoś jest władcą, może u wielu jest członkiem rodziny - ale u
mnie kot to po prostu kot. Kochany - ale tylko kot.

Zaparcia co 2 dzien - 80 lat
Kraul -- nauka pływania
Blog o zdrowiu i medycynie
Odchudzanie suplementem malin?