Nowe Aqua'y Guerlaina

1. Data: 2006-05-08 17:01:24

Temat: Nowe Aqua'y Guerlaina
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Sie ponapalałysmy dziewczynki jakiś czas temu i?
Wielkie rozczarowanie.
Grosselina, ślicznie pachnie na papierku, ale potem sie robi słodka, a co
gorsza nietrwała. Nie tylko na mnie. W kazdym razie po 30 minutach jest
niewyczuwalna - i dla mnie, i dla innych. Ale to dobrze, bo robi sie
nieładna.
Tutti Kiwi - lepiej, troche lepiej, ale nie rzuca na kolana niestety.

Ale przy okazji wpadł mi w łapki w Douglasie "nowy" zapach Kennetha Cole'a
http://www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.a
sp?ID=2731&CATEGORIE=PARFUM_AUTRELANGUE&LANGUE=FR
Genialny, prosty, letni, świezy. Idealny :)
Ja wiem, ze co osoba to gust, ale szczerze polecam obwąchanie :) Kojarzy mi
się ze starymi, dobrymi zapachami. Taka nawet wodą kolońską... ale pięknie
się rozwija. I będzie mój :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

2. Data: 2006-05-08 17:20:26

Temat: Re: Nowe Aqua'y Guerlaina
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sie ponapalałysmy dziewczynki jakiś czas temu i?

szczesliwi ci ktorzy maja sephory,douglasy i na dodatek moga sie
rozczarowac:(
p.

3. Data: 2006-05-08 17:34:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 19:20:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *pamana* skreślił te oto słowa:

> szczesliwi ci ktorzy maja sephory,douglasy i na dodatek moga sie
> rozczarowac:(

Guerlainy to takie dośc dostepne są raczej... ale serio, nie masz czego
żałowac. Fatalne te zapachy...

Aaaa, w poznanskim SuperPharmie, na stare Aqua'y jest minus 30%.

4. Data: 2006-05-08 18:31:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Sie ponapalałysmy dziewczynki jakiś czas temu i?
> Wielkie rozczarowanie.

Ano. Rozczar miesiąca.

> Grosselina, ślicznie pachnie na papierku, ale potem sie robi słodka,
> a co gorsza nietrwała. Nie tylko na mnie. W kazdym razie po 30
> minutach jest niewyczuwalna - i dla mnie, i dla innych.

Ze mnie znikają po circa 15 minutach. Co ciekawe, bo parująca na wszystkich
w mgnieniu oka Au The Rouge na mnie trzyma się całkiem-całkiem.

> Ale to dobrze, bo robi sie nieładna.

Wyjęłam z kieszeni kurtki papierki z oboma następnego dnia. Resztki
słodko-nijakiego czegoś, trudno nawet odróżnić, które było które.

> Tutti Kiwi - lepiej, troche lepiej, ale nie rzuca na kolana niestety.

Ja mam odwrotnie - Grosselina ewentualnie mogłaby być, a Tutti Kiwi jest
sztuczne, sztuczne, sztuczne, norrmalnie aromat idiotyczny z naturalnym,
owocowy plastik.

Nic to, będę się w lecie pocieszać kupioną za śmieszne pieniądze w Samnaun
Pampleluną i chyba sobie strzelę 75 ml Anisia Bella, bo podobno mają
wycofać, ze strony Guerlaina już znikła.

A Happy in Bloom Clinique, na które z utęsknieniem czekam (choć podobno się
nie różni od Happy Heart), nadal w Sephorach nie ma, przynajmniej w tych,
które ostatnio zaliczyłam.

--
JoP

5. Data: 2006-05-08 18:57:57

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w
.
> Idealny :) Ja wiem, ze co osoba to gust, ale szczerze polecam
> obwąchanie :) Kojarzy mi się ze starymi, dobrymi zapachami. Taka nawet
> wodą kolońską... ale pięknie się rozwija. I będzie mój :)

dla mnie najlepsza premera to chyba nowy Cerruti -Blanc.
naprawde fajny swiezy zapach, zarazem dystyngowany.
i trwały.

--
Margaret

6. Data: 2006-05-08 19:53:30

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
> gorsza nietrwała. Nie tylko na mnie. W kazdym razie po 30 minutach jest
> niewyczuwalna - i dla mnie, i dla innych.

Kupiłam sobie ten pachnący miętą. Zapach jak dla mnie genialny, ale
faktycznie zupełnie nietrwały. Też jestem rozczarowana :(((

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Prawdziwy charakter wychodzi z człowieka w zagrożeniu i zdenerwowaniu
(Georga E. Moore)

7. Data: 2006-05-08 19:58:24

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 21:53:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska* skreślił te
oto słowa:

> Kupiłam sobie ten pachnący miętą. Zapach jak dla mnie genialny, ale
> faktycznie zupełnie nietrwały. Też jestem rozczarowana :(((

Eeee, mięta trwała jest w porównaniu z Grosseliną, ale i tak najlepszy jest
Pampelune :) Nie do zdarcia, od rana do wieczora ;>

8. Data: 2006-05-08 20:01:28

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> Eeee, mięta trwała jest w porównaniu z Grosseliną, ale i tak najlepszy
> jest Pampelune :) Nie do zdarcia, od rana do wieczora ;>

i wciąz im najlepiej schodzi.
orange magnifica?...tez mi sie podoba, ale juz mniej.
i herba fresca.

--
Margaret

9. Data: 2006-05-08 20:03:21

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 22:01:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> orange magnifica?...tez mi sie podoba, ale juz mniej.

IMO kompletny niewypał.

> i herba fresca.

A to, i owszem. To mój numer 2 :)

10. Data: 2006-05-08 20:07:56

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to, i owszem. To mój numer 2 :)

Przez Ciebie kupiłam w ciemno pamplelune i był to strzał w 10! Teraz
zastanawiam się czy Herba Fresca podobnie mi podpasuje :)

hiver

Cienie dior - wet & dry
CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Z serii "Co przywieźć z...?" - Australia
grube palce
dlonie