Nowe Dove

1. Data: 2003-07-28 19:07:37

Temat: Nowe Dove
Od: "mrófka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
Jesli tak to czy dobrze nawilza?

1. Data: 2003-07-28 20:13:01

Temat: Re: Nowe Dove
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie czekam na probki - powinny dojsc do konca tygodnia wiec jak cos to
dam znac :)

1. Data: 2003-07-28 21:47:49

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrófka <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
> Jesli tak to czy dobrze nawilza?

jesli chodzi ci o ten z drobinkami zlota to tak,
nawilza na 5+ a na skorze wyglada na 6 :))

nina

1. Data: 2003-07-28 21:57:01

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mrófka <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bg3s3t$as0$...@a...news.tpi.pl...
> Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
> Jesli tak to czy dobrze nawilza?

Polecam, zakochałam się w nim: nwilża bardzo dobrze, pachnie cudnie a
drobinki błyszczą w słońcu .

Asienka z Białegostoku

1. Data: 2003-07-28 21:57:55

Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie czekam na probki - powinny dojsc do konca tygodnia wiec jak cos to
> dam znac :)

No właśnie ja też czekam - na te zamawiane przez internet. :)
Czy ktoś je już dostał?? I może się pochwalić co to takiego przysłali??

buziaki,
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-07-29 06:27:20

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
> Jesli tak to czy dobrze nawilza?
Bardzo dobrze, jak to Dove. :) Zgadzam się w pełni z koleżankami, które
napisały wcześniej, ładnie nawilża i pięknie wygląda na skórze, zwłaszcza
wcześniej zbrązowionej. Dla mnie ogólnie balsamy Dove są super! Mogłyby mieć
ciekawszy zapach, ale nie można mieć przecież wszystkiego.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-29 12:35:54

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mrófka napisał/a w news:bg3s3t$as0$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
> Jesli tak to czy dobrze nawilza?

Nawilża dobrze, a przy tym doskonale zmiękcza skórę. I w ogóle jest
taki milusi:)) No i te drobinki, miodzio:))

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-29 16:03:28

Od: "NeTka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrófka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wypróbowałyscie juz nowy balsam Dave jedwabisty?
> Jesli tak to czy dobrze nawilza?
>
> Witam wszystkich, czytuje grupe od pewnego czasu (i juz sie chyba
uzależniłam ;) ) , ale póki co głos zabierałam moze z raz :) nie moge sie
jednak powstrzymac zeby nie pochwalić tego balsamu, jak dla mnie THE BEST,
nie dość że ładnie nawilża to jeszcze te drobinki...eh -rewelacja :)

Pozdrawiam, NeTka

1. Data: 2003-07-29 22:14:02

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sana/Anna" <a...@t...pl> wrote in message

> No właśnie ja też czekam - na te zamawiane przez internet. :)
> Czy ktoś je już dostał?? I może się pochwalić co to takiego przysłali??

Ojej, wyprobowalam dzisiaj w sklepie. Rzeczywiscie sliczne. Ile to cudo
kosztuje w Polsce?
Znowu sie splucze bo lece po malinowy i jezynowy balsam IR jak tylko ustale
gdzie maja sklep :)))

iska

Perfumy!!!
komu pomógł lakier Sally Hansen?