Nowe mieszkanie ost, piętro, wiercenie w suficie = 2 wiadra wody... reklamować ?

1. Data: 2008-06-17 19:52:08

Temat: Nowe mieszkanie ost, piętro, wiercenie w suficie = 2 wiadra wody... reklamować ?
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wprowadziłem się do nowego mieszkania (oddane w zeszłe wakacje), podczas
wiercenia otworów w suficie pod nowy pawlacz zaczęła dość mocno lać się
woda, skutkiem czego doszło do małego zalania (zebrane 2 wiadra wody).
Rozumiem że woda nagromadziła się w płycie sufitowej która ma taką budowę że
ma w środku puste korytarze, podczas np leżakowania na budowie ale czy jeśli
zignoruje to (tak sugerowały osoby z spółdzielni) to czy za parę lat nie
pojawi się grzyb ?

2. Data: 2008-06-17 20:54:55

Od: pbas <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sugerowały osoby z spółdzielni

Nie znam się na tym, ale ja bym napisał pismo do nich za potwierdzeniem
odbioru i oczekiwałbym pisemnej odpowiedzi. Nic na buzię w takim
przypadku. Inna sprawa, że jak napiszesz pismo, to wówczas mogą wykazać
więcej zainteresowania tą sprawą.

--
Pozdrawiam, Piotr
Odwrócona osmoza, filtry do wody - www.woda.com.pl

3. Data: 2008-06-18 10:59:07

Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnUbIs wrote:
> [...]
> zignoruje to (tak sugerowały osoby z spółdzielni) to czy za parę lat nie

zglosic i poprosic o ich opinie na pismie.
Nic sie nie ma prawda stac o ile masz dobra wentylacje i nie nalalo Ci
sie np pod wylewke (co jest raczej malo prawdopodobne).
A strop, to pewnie plyta zeranska albo cos w ten desen.
S.

videozapis z kamer w małym domku - kto pomoże wybrać?
He..he
wybór paneli podłogowych - Tarkett, Egger, Balterio czy inne? POMOCY!
Szlifierka precyzyjna
[sprzedam] komfortowe 3 pokojowe MIESZKANIE