Nowe szaty DiD

1. Data: 2001-03-23 12:47:53

Temat: Nowe szaty DiD
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-03-23 12:55:03

Temat: Re: Nowe szaty DiD
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.
>
> --
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Wtedy bylo ladnie a teraz jest inaczej i tez ladnie. Zajrzalam do
wielkanocy, mnostwo tego, ale glownie miesne.
Jako osoba niejedzaca miesa mam wielka prosbe - moze podpowiesz mi cos
bezmiesnego, co pasuje do wielkanocy, ciagle szukam pomyslow i wszystkich
prosze o rady.

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-23 12:57:47

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dana <d...@n...com.pl> wrote in message news:3abb44b3@news.vogel.pl...
> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.

fajne, mnie się bardzo podoba, lekko i świezo - tak mi sie kojarzy :)
Asia

1. Data: 2001-03-23 20:47:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dana <d...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.
Dana kiedy ty to robisz?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-03-23 21:20:42

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Dana wrote:

> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.
>
> --
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Ladna strona, latwe wyszukiwanie, na szczescie. W kilku miejscach byly
tla, ktore przeszkadzaja w czytaniu swoja intensywnoscia, lepiej, zeby
byly biale, ale w ogole ja czesto odwiedzam Twoja strone,, gdzie zawsze
cos ciekawego mozna znalezc.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-03-23 23:07:52

Od: "Orion" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.
-------------------------
Jeżeli piekło istnieje i jeżeli na nie zasłużyłaś to ta
strona (zresztą stara też) powinna dać Ci dyspensę .
Orion

1. Data: 2001-03-25 09:08:27

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie bomba, jutro przejrze dokladniej. Chyba mam dla ciebie przepis an
ciasto kokosowe, chetnie sie podziele, bo znakomite
Grazyna z pozdrowieniami

1. Data: 2001-03-25 09:31:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2001 13:47:53 +0100, "Dana" <d...@n...com.pl>
wrote:

>Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.

Swietne, piekna strona, w sumie szybko sie laduje (mowie to jako
platny/zawodowy oceniacz stron internetowych...).

Moim problemem jest raczej znaleziene jeszcze jednego zycia, zeby
te przpeisy wyprobowac!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-26 09:23:50

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zzrobilam nowa strone glowna, zapraszam.
> DanaB
Bardzo dziekuje wszystkim za pochwaly.
Dalsze strony sa powolutku przebudowywane. Magdalena Zwrocila uwage na
intensywne tlo niektorych stron - wiem, to ten najstarsze, najrzadziej
aktualizowane, na ktore rzadko zagladam (nie tylko ja). Mam nadzieje, ze do
konca kwietnia (moze do Swiat) uda mi sie ujednolicic "szate graficzna",
kodowanie i jeszcze pare drobiazgow.
Ale mimo wszystko pieklo chyba mnie nie ominie (Orion).
Grazynko, to ciasto kokosowe to poprosze, najlepiej na liste, wtedy bedzie
od razu dla wszystkich.
Jeszcze raz wielkie dzieki!
DanaB
www.kuchnia.com.pl