Nowe szminki Bourjois ?;-)

1. Data: 2004-06-12 13:22:18

Temat: Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26827139 Faktycznie wypuscili
takie cudo? U tego Allegrowicza na pewno podrobka, pytam o to, czy
Bourjois w ogole wpadla na pomysl szminkoserduszek :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-12 13:32:05

Temat: Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> U tego Allegrowicza na pewno podrobka,

skad wiesz, ze to podrobka - po czym to poznac?

1. Data: 2004-06-12 13:38:03

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> skad wiesz, ze to podrobka - po czym to poznac?

Po tandetnym kartoniku i innych wystawianych kosmetykach. Pudry Chanel
za 31 zl i tusze Hugo Bossa to u tego pana norma - osobiscie nigdy nic u
niego nie kupie, dla mnie to oszust, naciagacz i zlodziej, jak kazdy,
kto handluje ordynarnymi podrobkami. Szminki to albo wykwit fantazji
stworzony 'w garazu pana Henia', albo podrobka rzeczywiscie istniejacego
produktu, i wlasnie o to pytam :-)

:-)

T.

1. Data: 2004-06-12 13:45:31

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jun 2004 15:32:05 +0200, in pl.rec.uroda "Ruua"
<r...@W...nat.pl> wrote in :

>skad wiesz, ze to podrobka - po czym to poznac?

obejrzyj sobie pozostałe aukcje. podkład Lancome za 45 zł, tusz Hugo
Boss - dla mnie to są oczywiste wskazówki.

an//

1. Data: 2004-06-12 13:48:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> obejrzyj sobie pozostałe aukcje. podkład Lancome za 45 zł, tusz Hugo
> Boss - dla mnie to są oczywiste wskazówki.

A czy mogłybyście być tak miłe i podać mi namiary do kilku sprawdzonych
przez Was i uczciwych sprzedawców.
Nigdy nie korzystałam z Allegro właśnie ze strachu przed oszustami, ale może
faktycznie czas się skusić, skoro przełamałam się i zaczęłam kupować przez
Internet w ogóle?
Najbardziej zależałoby mi na osobach sprzedających kosmetyki Lancome i
Shiseido.

Sowa

1. Data: 2004-06-12 14:01:53

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

0114
88142&a=11188142

tu jest kilka namiarów.

an//

1. Data: 2004-06-12 14:26:55

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26827139 Faktycznie wypuscili
> takie cudo? U tego Allegrowicza na pewno podrobka, pytam o to, czy
> Bourjois w ogole wpadla na pomysl szminkoserduszek :-)

To by chyba na swojej stronie cos napisali...

Pozdrawiam :)

BA powatpiewajaca

1. Data: 2004-06-12 14:44:34

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=10092&w=616
0114
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=10092&w=111
88142&a=11188142

Bardzo dziękuję.

Sowa

1. Data: 2004-06-12 17:55:25

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jun 2004 16:44:34 +0200, in pl.rec.uroda "Sowa"
<m...@b...pl> wrote in :

>Bardzo dziękuję.

drobiazg. udanych zakupów.

an//

1. Data: 2004-06-12 21:31:35

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]

Moze zrobmy i upublicznijmy gdzies na jakiejs stronie liste oszustow
sprzedajacych ordynarne podroby? Z przyjemnoscia wrzuce sobie cos
takiego na strone "O mnie" - im mniej osob zostanie okradzionych czy
dostanie jakiejs dziwnej wysypki po uzyciu takiego smiecia, tym lepiej.

T.

--

jaki krem/zel do opalania?
Proszę o radę - Zestawy do Twarzy