Re: Nowości na Ustroń 2001

From: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nowości na Ustroń 2001
Date: Wed, 11 Jul 2001 00:27:48 +0200

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
news:3B4B64CF.FF809B31@clan.pl...
> Witam,
>
> Podczas Zjazdu i Konferencji Ustroń 2001 w Ustroniu k. Cieszyna
(19.07.
> - 22.07.) francuska firma SDSA - Société de Dispositifs de
Surveillance
> Ambulatoire z Marsylii zaprezentuje pierwszy w Europie system
> monitorowania funkcji życiowych pacjenta na odległość.

> Firma SDSA za naszym pośrędnictwem pragnie zaprosić producentów i
> dystrybutorów sprzętu medycznego, przedstawicieli klinik i szpitali na
> prezentację oraz do rozmów na temat możliwości wdrożenia systemu i
jego
> produkcji na licencji w Polsce.

Wszystko pieknie Robercie - mozna sobie wetknac jeszcze jeden
tranzystorek i dodac satelite.

A co tam na matce Ziemi? - patrz cytat (z 2001-07-05) ponizej:

Warszawskie Zaklady Sprzetu Ortopedycznego
====================================
Dotyczy: kosztu wykonania uslugi
NAZWA WYROBU: aparaty tulejkowe na cale konczyny dolne + obuwie do
aparatow z sandalem (na obie konczyny dolne).

Numer zlecenia: ######

Uprzejmie informujemy, iz calkowity koszt wykonania wyrobu jw. wynosi
lacznie 3802,00 zl.
Refundacja Kasy Chorych 2330,00 zl
Udzial wlasny pacjenta 1472,00 zl
W calkowitym koszcie wykonania uwzgledniono niezbedne materialy,
robocizne, zysk.
W przypadku akceptacji ceny uslugi przystapimy do terminowego jej
wykonania, gwarantujac wysoka jakosc.

/pieczatka/ /pieczatka/

"Zabawa" w uzyskanie tego wysokiej jakosci papierka (na komputerze a
jakze) trwala ok. 1 godziny wliczajac 30 min. w kolejce do okienka (na
stojaka jakby kto pytal).

Cos mi sie zdaje, ze znacznie taniej wypadna naszym ekonomistom zapisy
"do uspienia" - jeszcze mozna bedzie zostac honorowym dawca narzadow.

Krzysztof Markiewicz