Nowotwór - dieta na raka...

11. Data: 2007-02-24 18:32:45

Temat: Re: Nowotwór - dieta na raka...
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ktoś tak walczy z tą dietą ?
Na forum gazety wyborczej, gdzie też widać te posty przez www,
wątek jest "oskubany", zostawili tylko pierwszy post,
a tu w poście znaczki-śmieci.
Czy diety są polityczne ?

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

12. Data: 2007-02-24 20:46:44

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:44da.0000008b.45e084cd@newsgate.onet.pl...

> Dlaczego ktoś tak walczy z tą dietą ?

Nie z dietą, tylko z nieprawdziwymi informacjami o niej. Propagowanie
nieprawdy jest bardzo szkodliwe społecznie (tradition, superstition,
false religion).
Nie wiem dlaczego znikają jakieś posty, czy wątki gdzieś tam - ale wiem
dlaczego osoby z różnych kręgów wyradzają krytykę - po prostu
pozostawienie bez krytycznego komentarza steku nieprawdziwych informacji
mogłoby być odbierane przez nazwijmy go "niewprawnego czytelnika" jako
prawda. I mogłoby rzutować na jego przyszłe postępowanie i ugruntowywać
nieprawidłowe nawyki (tutaj żywieniowe)

13. Data: 2007-02-24 21:24:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jesteś pszekonujący. Tu jest lista dyskusyjna (grupa, forum) i każdy ma
prawo samodzielnego wyrabiania sobie opini.
A administrator nie ma prawa decydowania czy post zawierał prawdziwe informacje
czy nie.

14. Data: 2007-02-24 21:33:17

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:44da.000000ad.45e0ad06@newsgate.onet.pl...

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem!

15. Data: 2007-02-24 22:01:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj jeszcze raz co napisałem!

Masz rację, ale twoja wypowiedź jest dwuznaczna,
administrator wyborczej preferuje cenzurę niezgodną z twoimi pszekonaniami,
ja zaś raczej nie lubię żadnej cenzury.

Nie wiem jakom bym dopuściła, pewnie tylko wyrazy niecenzuralne i tylko czasem,
oraz może też posty ułatwiające zabicie kogoś lub popełnienie samobójstwa.

16. Data: 2007-02-26 07:29:51

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryou.ko napisał:
> Jak na razie to wiadomo (badania dostępne w publikacjach i podręcznikach
> medycznych, że dieta wysokotłuszczowa sprzyja rakom jelita grubego,
> żołądka i prawdopodobnie piersi.
Z częstych jeszcze z dość dużą dozą pewności można prostać dodać.
Ale optymalni jak to optymalni: jedna informacja wyrwana z kontekstu,
potwierdza całą wielką teorię. Mnóstwo danych przeciwnych ich teorii - jest
niewiarygodne, bo te dane mogłyby być błędne. Widać Poppera na wspak
czytali.

--
Krzysiek, EBP
Szczęśliwy kto za radą złych ludzi nie kroczy

17. Data: 2007-02-26 08:47:09

Temat: Re: "Dieta zwalcza raka" ale naraze .... u myszy:)
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał
w wiadomości news:44da.0000006c.45e05b51@newsgate.onet.pl...

> (...) Przykre to szczegolnie dlatego, ze chyba szukasz tu
> informacji o zdrowiu a nie ortografii. No chyba, ze sie myle:))

Ortografia swoją drogą, ale interpunkcję podciągnij.
Bo chyba nie wiesz, że dwa niemal identyczne napisy:
"no, chyba że się mylę"
"no chyba, że się mylę"
znaczą coś ZUPEŁNIE innego, pomimo że różnią się tylko
położeniem przecinka...

Maciek

18. Data: 2007-02-26 08:48:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1qitxh69t02kc$.1xes99oko18ec.dlg@40tude.net...
> [...]
> jest
> niewiarygodne, bo te dane mogłyby być błędne. Widać Poppera na wspak

Komórki raka żywią się tylko i wyłącznie cukrem, im prostszy tym dla komórek
rakowych lepiej. Z kolei w środowisku żółtek komórki rakowe żyją od kilku do
kilkunastu godzin, a jajka u optymalnych są podstawą żywienia. Abstrahuję
teraz od tłuszczów.
Nie zgadzasz się z tym?
Pozdrawiam Jurek M.

19. Data: 2007-02-26 11:55:44

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> w ?rodowisku żółtek

Kto im wymyśla takie głupoty? W srodowisku
żółtek:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) A dlaczego nie w
środowisku płynu Ludwik, albo w środowisku śliny. Jaki sens może mieć
trzymanie komórek jakichkolwiek w żółtkach, skoro nigdy ich środowiskiem
nie stanie sie nic innego niz płyn pozakomórkowy? Zaprawdę muszą mieć
wielką wiedzę na tym smalcu utuczoną:-)
Gdybym był trochę bardziej odleciany, to wsadzałbym to do sygnaturki
(nie wykonam, bo nie wklejam podpisu, kto pisze i tak widać w polu od)

20. Data: 2007-02-26 15:54:58

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym był trochę bardziej odleciany, to wsadzałbym to do sygnaturki
> (nie wykonam, bo nie wklejam podpisu, kto pisze i tak widać w polu od)
Ja wsadzam, widać jestem odleciany...
--
Krzysiek, EBP
Niestety obróbka termiczna niszczy enzymy zawarte w pożywieniu, co

guzki schmorla
Łysienie plackowate
soczewki Optix
Kolografia